Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

@marv: jenomže nová 1.8TSI (125kW nebo kolik to bude mít) bude mít naprosto nevhodnou dýzlovopu charakteristiku - kopanec do zad kousek nad volnoběhem a jinak nic.... kdesyk je tu o tom vlákno....
Naposledy upravil(a) pavproch dne sob 24 lis 16:14, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

už sem to našel: pokec o paralympiádě od konce strany 43 dále
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Octavia III

Příspěvek od Dallen »

pavproch píše:z 20ti položek 18 úplných zbytečností
Já napočítal jen 14 zbytečností, ale asi to bude tím, že tam je 17 položek :D

Snad sem počítal dobře :-o
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

já to nepočítal já to odhad... ale za nezbytečnost považuju snad jen ty bixenony a pytle
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od Dix »

Active bude mít v základu ESP a 7x airbag. B-) Jinak výbavy budou kopírovat výbavy OII+nové prvky příplatkové výbavy.
Bez bodů
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Octavia III

Příspěvek od quasimoto »

pavproch píše:@marv: jenomže nová 1.8TSI (125kW nebo kolik to bude mít) bude mít naprosto nevhodnou dýzlovopu charakteristiku - kopanec do zad kousek nad volnoběhem a jinak nic.... kdesyk je tu o tom vlákno....
Mas pravdu, v A3 sice bude 130kW, ale jazdil som na 125kW verzii v A4 a je to naozaj najdizlovejsi benzin aky som zazil. Nehovorim ze je to zly motor, ale kombinacia maxima krutiaceho momentu od este nizsich otacok ako v dieseli, nevyrazny prejav vo vysokych otackach a dlhe prevody z toho robili zazitok podobny modernym dieselom.

Co je ale chvalihodne, dieselom sa velmi blizila aj spotreba. Zazitok vsak bol diametralne odlisny od napr 2.0 TFSI 155kW.. v horsom.
marv
Řidič začátečník
Příspěvky: 129
Registrován: úte 22 lis 15:03

Re: Octavia III

Příspěvek od marv »

pavproch píše:@marv: jenomže nová 1.8TSI (125kW nebo kolik to bude mít) bude mít naprosto nevhodnou dýzlovopu charakteristiku - kopanec do zad kousek nad volnoběhem a jinak nic.... kdesyk je tu o tom vlákno....
Teď ale pravděpodobně hovoříš o jiné verzi motoru.

V A4/A5 má 1.8 TFSI 125kw v 3800-6200 ot. a 320Nm v 1400-3700ot. - tedy skutečně dieselová charakteristika

A3/OIII bude mít verzi 132kw v 5100-6200ot. a 250Nm v 1250-5000ot. - klasické moderní soft-turbo. Tady bych o dieselové charakteristice moc nemluvil.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

aha, to sem nevěděl že 1.8TSI (EA888) nebudou v A4 a A3/Oct III stejné.... dík za osětu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Octavia III

Příspěvek od quasimoto »

Ano su inak naladene,vykon aj priebeh - okrem ineho aj z dovodu moznosti pouzitia S tronicu v A3. V A4 je ako automat s tymto motorom multitronic.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27862
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

Tak jsem zjišťoval podrobnosti ohledně dotazu od jednoho zdejšího člena a ruční brzda bude opravdu klasická a nikoliv elektromechanická a parkovací kamera nebude.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět