Tak diky, ale potrebovala bych se od neceho odpichnout..proto sem pisuExFun píše:Neřešit, projet, koupit co se bude líbit nejvíc a věřit, že to je dobrý kus. Problémy mohou být i s benzínem.
Naslepo muzu jit do bazaru vzdycky:)
Tak diky, ale potrebovala bych se od neceho odpichnout..proto sem pisuExFun píše:Neřešit, projet, koupit co se bude líbit nejvíc a věřit, že to je dobrý kus. Problémy mohou být i s benzínem.
Nissan Micra (K12) 1.2 16v - výrobní vada rozvodovýho řetězu, dřív nebo pozdějc se mírně natáhne což zmátne nímač polohy vačky tak, že ho už nenahodíš. Výměna není z levných. Nicméně to je auto, které dotyčná ve výběru logicky nezmiňovalammira píše:atmo benzinovy ctyrvalec je dnes u ojetiny vetsinou sazka na jistotu. nebo mi je nekdo schopen rict konkretni typ auta, u ktereho to neplati?
Neříkalo se to i o velkoobjemových atmo? A pak začaly chodit stížnosti na 40i od BMW, první 3,2 od BMW, MB se kazila 500, 6L jsou kasičky všechny...mmira píše:atmo benzinovy ctyrvalec je dnes u ojetiny vetsinou sazka na jistotu. nebo mi je nekdo schopen rict konkretni typ auta, u ktereho to neplati?
ja bych doporucil Mazdu 3 1.6 napr http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda ... oFrom=list
čím míň tím líp, každopádně starý auto se 30ti po dědkovi taky není výhra v loterii. Netuším jak dlouhou ho chceš provozovat, každopádně přes 150 bych už moc nekoukal. Ideál za ty prachy bude mít tak 110-130t. Řekl bych.Sima píše:Ta mazda se mi celkem libi. U tech benzinu - kolik by to melo mit max najeto? Vim, ze se ty tachometry vsude staci, ale tak orientacne..