BMW 1 M
Re: BMW 1 M
hustě, moucha, hustě máš říct rovnou, že jí bereš
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 1 M
Hmmm, je pravda, ze ve srovnani RS3 a 1 M co do interieru jako zajimavejsiho auta vyhrava RS3,tedy u me.Minimalne na prvni pohled vypada jaksi lakaveji. Ikdyz treba ta alcantara bude v realu moooc prijemnagoes píše:Co je u mne naprosto neprekousnutelne tak je totalne sportovne-impotentni interier vsech M verzi. Neni to zaujatosti, ale kouknete se na blba sedadla a to, co nabidne koncern vc. audi a to, co nabidne BMW. U Audiny uz jen z tech sicen, dekoru apod. cisi dynamika apod. je jedno, zdaj e to pak show apod. ale eMkove auta by si v tomto zaslouzily vice.
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: BMW 1 M
o tom, ze je to funkcni nepochybuji, ale chybi tomu i ta vizualizace
Re: BMW 1 M
Ale zrovna u sporťáku bych tu vizualitu interiéru moc neřešil, funkčnost je hlavní.
U limuzíny to samozřejmě musí "sedět" obojí.
U limuzíny to samozřejmě musí "sedět" obojí.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW 1 M
vyjma R8 ani BMW a ani Audi zadne sporovnosti nedelaji. Navic to, ze je neco funkcni neznamena, ze to nemuze i vypadat. Nebo mas neco proti vzhledu napr. interieru zondy? ferrari? Porsche?beaumont píše:Ale zrovna u sporťáku bych tu vizualitu interiéru moc neřešil, funkčnost je hlavní.
U limuzíny to samozřejmě musí "sedět" obojí.
sednu do M5 a co? interier naprosto otresny, vsude sama mekcena guma a plasty hnusnych materialu, dekory jako z avea, k tomu volant funkcni, ale vizualne hrozny, sicny jako z 520d. to auto samozrejme funguje...
proste u audi umi udelat nejen, to, ze to jede, ale i to, ze to pusobi.
Re: BMW 1 M
goes: No, u Zondy je extravagantní vnitřek důležitá součást komplexu auta, už kvůli ceně.
Vnitřky "normálních" sportovních Ferrari (430, 599) mi popravdě taky připadají spíš účelné a nijak extra krásné. Třeba v daleko levnějších Maserati se mi líbí o dost víc. Ferrari v kategorii GT jako 612 nebo California už jsou na tom samozřejmě jinak.
A Porsche má v 911 pěkné vnitřky, ale ne dlouho. Ještě v 996 to ve standardu byla IMHO dost bída.
M5 E60 souhlas, tam ten vnitřek nestál za moc, ale tím jen korespondoval s vnějšími tvary
Vnitřky "normálních" sportovních Ferrari (430, 599) mi popravdě taky připadají spíš účelné a nijak extra krásné. Třeba v daleko levnějších Maserati se mi líbí o dost víc. Ferrari v kategorii GT jako 612 nebo California už jsou na tom samozřejmě jinak.
A Porsche má v 911 pěkné vnitřky, ale ne dlouho. Ještě v 996 to ve standardu byla IMHO dost bída.
M5 E60 souhlas, tam ten vnitřek nestál za moc, ale tím jen korespondoval s vnějšími tvary
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW 1 M
Interier M5 je tedy opravdu dosti nepovedeny. A to na fotce v prispevku goese vypada jeste vcelku pekne.
Predpokladam, ze do 1M se budou moci objednat Recara jak na norm.jednicku, kdyby se se dackami mel nekdo problem. Interier je sice opravdu asi nudnejsi,nenapaditejsi ve srovnani s napr RS3 pri prvnim pohledu,ale vsadim se, ze po urcite dobe pouzivani a pobytu za volantem, si toho uz ani nevsimnu. Myslim, ze i ten hezci interier Audi se okouka a hodne zevsedni.
Predpokladam, ze do 1M se budou moci objednat Recara jak na norm.jednicku, kdyby se se dackami mel nekdo problem. Interier je sice opravdu asi nudnejsi,nenapaditejsi ve srovnani s napr RS3 pri prvnim pohledu,ale vsadim se, ze po urcite dobe pouzivani a pobytu za volantem, si toho uz ani nevsimnu. Myslim, ze i ten hezci interier Audi se okouka a hodne zevsedni.
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: BMW 1 M
Mam rad ucelne, funkcni a kvalitni veci, design je druhotny. Proto se mi libi vnitrek E46 - vsechno je kde ma byt, je na to dobre videt, vse drzi pohromade, materialy jsou kvalitni a trvanlive. Asi by se nasly i lepsi interiery, ale to jen pro priklad. Novejsi BMW se tomu nerovnaji a novejsi Audi uz take ztraceji na kvalite montaze i materialu. Casy A4 B7, ktera i po 180 tkm vypadala skvele a drzela pohromade, jsou take pryc...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n