Zvysenei vykonu

O více i méně povedených úpravách originálu.
lexande
Autoškolák
Příspěvky: 39
Registrován: stř 14 lis 15:46

Zvysenei vykonu

Příspěvek od lexande »

Nazdar chcel by som sa spytat ako sa zvycajne zvysuje vykon u aut..npr, seat leon 1.9 tdi 110kw...a aj zhruba kolko koni kazda uprava prinesie...je to len pre info.l takze take ze vymen auto a podobne mi nijako nepomoze :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od pavproch »

imho 110kW z 1.9 je už (až za) hranicí toho motoru, rozhodně už bych z teho víc neždímal a už vůbec ne u staršího auta second hand, u kterého nikdy nevíš, jaké prase s ním jezdilo
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od glider »

nejaky priestor tam urcite este je, ale zalezi v akom stave to mas

http://dieselpower.cz/forum/index.php

tam ti poradia lepsie
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od bitmap »

110kW 1.9 je idealni zaklad, staci mu pouze uprava ridici jednotky a pokud je motor mechanicky v poradku, 180 - 190k je jistych :)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5767
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od M.Z. »

Určitě jde taky upravit, 110kw verze má lepší střeva, používal se i v silnější variantě např. v Ibize Cupra, dá se ladit opravdu hezky. Domů mi jezdil na montáž antén,maník s kombíkovou Fabií TDI, ve které použil právě tento motor a dalšími úpravami se dostal někam okolo 200k. Ovšem to už bylo na Fabku trošku moc, hrabala i na 3 :-)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od Dallen »

Skutečně tenhle motor je schopen vyždímat hodně aniž by natropil neplechu. Otázka co převodovka.
Ale s úpravou sání vč. turba,chladič, výfuku, vstřikování pak to chce i jinou spojku a bez problému se dostaneš kolem 200 aniž by si ten motor odvařil.
Znám dost lidí kteří to mají na TDI nebo JTD i jiné složitější úpravy a jezdí dost tkm bez problému.

Ovšem tyhle úpravy nic pro mě

Obrázek
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Arkis
Letec
Příspěvky: 1353
Registrován: stř 15 srp 20:58

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od Arkis »

hlavní jsou samolepky, za každou samolepku na autě máš nejméně 30koní navíc! A pokud si opravdový fajnšmechr, tak i nějaký plasty ;).

No dobře, jen si dělám prdel... na co bych se fakt zaměřil jsou: turbo, chladicí soustavy, výfuk, vštřiky, filtry atd atd... stejně si myslím, že 110kW je už dost, ale záleží na tobě no.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27974
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od řidičBOB »

nikdy bych už do čipu nešel...co proseru při koupi, to úpravou motoru nevylepším :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od Dallen »

čip je jen ve výsledku úprava řídící jednotky z důvody úpravy hardwaru.

Osobně můj názor, nafty jsou od toho aby se jezdilo levně. Objem ničím nenahradíš a tady to platí stejně. Tyhle úpravy se ve výsledku projeví tím, že máš obrovskej zátah to je vše. Nepřiblížíš se projevu např. třílítrového dísla který jede znatelně lépe i když to má porovnatelný výkon. Ve výsledku to je spousta peněz pryč a pokud tě to vyloženě nebaví tak to je oničem. Na tom je totiž pořád co dělat.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
lexande
Autoškolák
Příspěvky: 39
Registrován: stř 14 lis 15:46

Re: Zvysenei vykonu

Příspěvek od lexande »

Ja som chel len vediet ako sa da zvysovat vykon u podobnych aut :) npr. vacsie turbo medzichladic a podobne :) ale diki za odpovede :)
Odpovědět