Zvysenei vykonu
Zvysenei vykonu
Nazdar chcel by som sa spytat ako sa zvycajne zvysuje vykon u aut..npr, seat leon 1.9 tdi 110kw...a aj zhruba kolko koni kazda uprava prinesie...je to len pre info.l takze take ze vymen auto a podobne mi nijako nepomoze
Re: Zvysenei vykonu
imho 110kW z 1.9 je už (až za) hranicí toho motoru, rozhodně už bych z teho víc neždímal a už vůbec ne u staršího auta second hand, u kterého nikdy nevíš, jaké prase s ním jezdilo
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Zvysenei vykonu
nejaky priestor tam urcite este je, ale zalezi v akom stave to mas
http://dieselpower.cz/forum/index.php
tam ti poradia lepsie
http://dieselpower.cz/forum/index.php
tam ti poradia lepsie
Re: Zvysenei vykonu
110kW 1.9 je idealni zaklad, staci mu pouze uprava ridici jednotky a pokud je motor mechanicky v poradku, 180 - 190k je jistych
Re: Zvysenei vykonu
Určitě jde taky upravit, 110kw verze má lepší střeva, používal se i v silnější variantě např. v Ibize Cupra, dá se ladit opravdu hezky. Domů mi jezdil na montáž antén,maník s kombíkovou Fabií TDI, ve které použil právě tento motor a dalšími úpravami se dostal někam okolo 200k. Ovšem to už bylo na Fabku trošku moc, hrabala i na 3
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Zvysenei vykonu
Skutečně tenhle motor je schopen vyždímat hodně aniž by natropil neplechu. Otázka co převodovka.
Ale s úpravou sání vč. turba,chladič, výfuku, vstřikování pak to chce i jinou spojku a bez problému se dostaneš kolem 200 aniž by si ten motor odvařil.
Znám dost lidí kteří to mají na TDI nebo JTD i jiné složitější úpravy a jezdí dost tkm bez problému.
Ovšem tyhle úpravy nic pro mě
Ale s úpravou sání vč. turba,chladič, výfuku, vstřikování pak to chce i jinou spojku a bez problému se dostaneš kolem 200 aniž by si ten motor odvařil.
Znám dost lidí kteří to mají na TDI nebo JTD i jiné složitější úpravy a jezdí dost tkm bez problému.
Ovšem tyhle úpravy nic pro mě
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Zvysenei vykonu
hlavní jsou samolepky, za každou samolepku na autě máš nejméně 30koní navíc! A pokud si opravdový fajnšmechr, tak i nějaký plasty .
No dobře, jen si dělám prdel... na co bych se fakt zaměřil jsou: turbo, chladicí soustavy, výfuk, vštřiky, filtry atd atd... stejně si myslím, že 110kW je už dost, ale záleží na tobě no.
No dobře, jen si dělám prdel... na co bych se fakt zaměřil jsou: turbo, chladicí soustavy, výfuk, vštřiky, filtry atd atd... stejně si myslím, že 110kW je už dost, ale záleží na tobě no.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27974
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenei vykonu
nikdy bych už do čipu nešel...co proseru při koupi, to úpravou motoru nevylepším
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zvysenei vykonu
čip je jen ve výsledku úprava řídící jednotky z důvody úpravy hardwaru.
Osobně můj názor, nafty jsou od toho aby se jezdilo levně. Objem ničím nenahradíš a tady to platí stejně. Tyhle úpravy se ve výsledku projeví tím, že máš obrovskej zátah to je vše. Nepřiblížíš se projevu např. třílítrového dísla který jede znatelně lépe i když to má porovnatelný výkon. Ve výsledku to je spousta peněz pryč a pokud tě to vyloženě nebaví tak to je oničem. Na tom je totiž pořád co dělat.
Osobně můj názor, nafty jsou od toho aby se jezdilo levně. Objem ničím nenahradíš a tady to platí stejně. Tyhle úpravy se ve výsledku projeví tím, že máš obrovskej zátah to je vše. Nepřiblížíš se projevu např. třílítrového dísla který jede znatelně lépe i když to má porovnatelný výkon. Ve výsledku to je spousta peněz pryč a pokud tě to vyloženě nebaví tak to je oničem. Na tom je totiž pořád co dělat.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Zvysenei vykonu
Ja som chel len vediet ako sa da zvysovat vykon u podobnych aut npr. vacsie turbo medzichladic a podobne ale diki za odpovede