PRODÁNO - Renault Vel Satis 3.5 V6

Prodáváte, nebo sháníte ojetý vůz, náhradní díly, nebo příslušenství? Nabídněte či poptejte jej u nás.
Uživatelský avatar
Vody
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: stř 18 črc 19:56
Bydliště: Brno

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od Vody »

A co do áček? Tam za to 50 nedají? Jinak toto auto 50 bych si to nekoupil. Možná ani za 30. Ne proto že by to nemělo tu cenu, ale protože pravděpodobnost šílených výdajů na servis je vysoká. Třeba kdyby klekl automat tak oprava převýší cenu auta (pokud ne opravte mě)
MB W202 C200 100KW
Uživatelský avatar
Arkis
Letec
Příspěvky: 1353
Registrován: stř 15 srp 20:58

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od Arkis »

Za 30 000Kč bych to koupil hned, je pravda, že se to auto může kdykoliv vysrat, ale to může každé auto a to nejen ty za 30 000...
Uživatelský avatar
KFL
Řidič začátečník
Příspěvky: 196
Registrován: pát 21 říj 10:05

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od KFL »

Vody píše:A co do áček? Tam za to 50 nedají? Jinak toto auto 50 bych si to nekoupil. Možná ani za 30. Ne proto že by to nemělo tu cenu, ale protože pravděpodobnost šílených výdajů na servis je vysoká. Třeba kdyby klekl automat tak oprava převýší cenu auta (pokud ne opravte mě)
Pokud lehne automat, tak samozřejmě. Repas převodovky odhadem 40 tisíc. Ale to je u každýho auta.

Běžnej servis je úplně normální - olej 4 tácy, olej v převodovce 4 tácy, komplet brzdy (kotouče a desky) na celý auto 20 táců, startér 4 tácy a víc nevím, protože jsem nic víc nedělal (nebylo potřeba, voni se ty 10 let starý renckové totiž hrozně kazej). Nic dramatickýho, a to jsem jezdil jen do autorizovanýho servisu.

EDIT: Do áček jedu v pátek, uvidíme. Kdo ví, třeba to vůbec nekoupěj :D.
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Uživatelský avatar
KFL
Řidič začátečník
Příspěvky: 196
Registrován: pát 21 říj 10:05

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od KFL »

d1.8t píše:Hodinky nebo Rencka? :D U1 jsou velkým favoritem.
Samo že rencka. Ale když už, tak za tu cenu radši UX nebo 6110 :).
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Uživatelský avatar
Vody
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: stř 18 črc 19:56
Bydliště: Brno

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od Vody »

KFL píše:
Vody píše:A co do áček? Tam za to 50 nedají? Jinak toto auto 50 bych si to nekoupil. Možná ani za 30. Ne proto že by to nemělo tu cenu, ale protože pravděpodobnost šílených výdajů na servis je vysoká. Třeba kdyby klekl automat tak oprava převýší cenu auta (pokud ne opravte mě)
Pokud lehne automat, tak samozřejmě. Repas převodovky odhadem 40 tisíc. Ale to je u každýho auta.

Běžnej servis je úplně normální - olej 4 tácy, olej v převodovce 4 tácy, komplet brzdy (kotouče a desky) na celý auto 20 táců, startér 4 tácy a víc nevím, protože jsem nic víc nedělal (nebylo potřeba, voni se ty 10 let starý renckové totiž hrozně kazej). Nic dramatickýho, a to jsem jezdil jen do autorizovanýho servisu.

EDIT: Do áček jedu v pátek, uvidíme. Kdo ví, třeba to vůbec nekoupěj :D.
Takže zhruba běžný servis odpovídá cenně vozidla...Říkám, to moc lidí ke koupi nepřesvědčí, když můžou servisovat běžný auto za třetinu ceny. Ale věřil bych že áčka aspoň 40tkč dají
MB W202 C200 100KW
Uživatelský avatar
KFL
Řidič začátečník
Příspěvky: 196
Registrován: pát 21 říj 10:05

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od KFL »

Vody píše:Takže zhruba běžný servis odpovídá cenně vozidla...Říkám, to moc lidí ke koupi nepřesvědčí, když můžou servisovat běžný auto za třetinu ceny. Ale věřil bych že áčka aspoň 40tkč dají
Je otázkou, co je běžný auto, ale rozumim :).
Já nikdy míň než 3ku za olej neplatil u žádnýho svýho auta, brzdy na tom nebyly cenově proti Satisu o moc líp. Rekordmanem byl pouze Focus RS MkI, kde stály přední kotouče 15 a destičky 10 :D.
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od Jenyk »

Čerstvá výměna všech kotoučů a destiček (Brembo+Textar), práce v autorizáku a díly svoje celkem za sedmičku. Šestihrnek Mondeo. Za dvacku by snad byly karbonové :-)
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
Vody
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: stř 18 črc 19:56
Bydliště: Brno

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od Vody »

KFL píše:
Vody píše:Takže zhruba běžný servis odpovídá cenně vozidla...Říkám, to moc lidí ke koupi nepřesvědčí, když můžou servisovat běžný auto za třetinu ceny. Ale věřil bych že áčka aspoň 40tkč dají
Je otázkou, co je běžný auto, ale rozumim :).
Já nikdy míň než 3ku za olej neplatil u žádnýho svýho auta, brzdy na tom nebyly cenově proti Satisu o moc líp. Rekordmanem byl pouze Focus RS MkI, kde stály přední kotouče 15 a destičky 10 :D.
No za olej s filtrem jsem dal 1200, brzdy od ATE (4x destičky + 4x kotouče) vychází bez práce za 6000. Takto nějak vypadá běžný servis, auto viz podpis. Ale samozřejmě Vel satis je celkem rarita, moc jich nejezdí, takže díly jsou kolikrát jen v originálu. Potom jsou paradoxy že takové auto stojí stejně jako oktáfka 1,6 z roku raz dva, a k tomu notně vybydlená se švihadly.
MB W202 C200 100KW
Uživatelský avatar
KFL
Řidič začátečník
Příspěvky: 196
Registrován: pát 21 říj 10:05

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od KFL »

Tak ja davam vsude pouze originaly, to vysvetluje ten rozdil v cenach.

Zkusenost s ATE, Zimmermanem a dalsima na nekolika autech me poucila, ze original nic neprekona.
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Uživatelský avatar
Vody
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: stř 18 črc 19:56
Bydliště: Brno

Re: Prodám Renault Vel Satis 3.5 V6 (2003, levně)

Příspěvek od Vody »

KFL píše:Tak ja davam vsude pouze originaly, to vysvetluje ten rozdil v cenach.

Zkusenost s ATE, Zimmermanem a dalsima na nekolika autech me poucila, ze original nic neprekona.
No já zase nikdy s ATE neměl problém, na focusu ani BMW. A na 14 let staré auto nebudu opravdu dávat originály, ostatně nevím v čem by měly být o tolik lepší. ATE není Starline
MB W202 C200 100KW
Odpovědět