Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Chcel by som sa obratit na miestnych expertov s tymto problemom
Buduci tyzden budem mat 2 dni k dispozicii Audi R8... nakolko som na ziadnom supersporte este nejazdil, su nejake specialne odporucania? Asi sa dostanem aj na okruh.
Bezne jazdim na prednom pohone, pripadne full time 4x4. R8 pokial viem je takmer ako RWD, na najsilnejsich RWD som jazdil cca 300k BMW par rokov dozadu.
Buduci tyzden budem mat 2 dni k dispozicii Audi R8... nakolko som na ziadnom supersporte este nejazdil, su nejake specialne odporucania? Asi sa dostanem aj na okruh.
Bezne jazdim na prednom pohone, pripadne full time 4x4. R8 pokial viem je takmer ako RWD, na najsilnejsich RWD som jazdil cca 300k BMW par rokov dozadu.
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Zrovna R8 by mel byt "hodnej" supersport, myslim ze to bude ok. Je to jen povzbuzeni, me to ceka taky akorat s f430, takze se pridavam k dotazu
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Moje zkušenost se supersportem je jediná a krátká (asi půl hodiny na německé dálnici se standardní Corvette C6), ale nejvíc mě překvapilo, jak to bylo "civilní", jak se to auto snadno ovládalo a řídilo, přestože jsem si schválně vybral manuál. U Audi R8 bych očekával něco podobného, u F430 si to netroufám odhadnout.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Nezlobte se, ale pokud se ptáte, co dělat, když vám někodo půjčí superport, tak byste si ho nejspíše půjčovat vůbec neměli:). Obdivuju majitele, já bych nepůjčil nikomu na víkend ani své relativně levné BMW, aby ho někdo sedřel.
P.S. - Nejdůležitejší je mít to trošku v ruce, aby nebyl karambol, což se s pravidelností v těchto situacích stává.
P.S. - Nejdůležitejší je mít to trošku v ruce, aby nebyl karambol, což se s pravidelností v těchto situacích stává.
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Prepac ale myslim si ze naopak je zodpovedny pristup najprv sa na situaciu pripravit vopred.
Samozrejme ze viem jazdit len s takymto niecim som zatial nemal moznost sa blizsie zoznamit, tak ak niekto ma konkretne skusenosti budem rad.
Predpokladam ze R8 bude pomerne user-friendly, ale moze mat svoje specifika vzhladom na takmer RWD 4x4 pohon
Samozrejme ze viem jazdit len s takymto niecim som zatial nemal moznost sa blizsie zoznamit, tak ak niekto ma konkretne skusenosti budem rad.
Predpokladam ze R8 bude pomerne user-friendly, ale moze mat svoje specifika vzhladom na takmer RWD 4x4 pohon
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Co som mal moznost vidiet R8 v akcii s uplnym polenom za volantom tak je to dost blbuvzdorne auto...niekde som tu aj postoval foto ako sa mu to na 20-ty pokus podarilo konecne dostat hodiny a hodit to na travu
Takze myslim, ze to nebude o nic viac danger ako 300k RWD
Bude to V8 abo V10, manual alebo chiropraktronik?
Takze myslim, ze to nebude o nic viac danger ako 300k RWD
Bude to V8 abo V10, manual alebo chiropraktronik?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Určitě bych se z toho zbytečně nerosil, je to jen auto. Hlavní cíl bych si dal, nerozbít to. Dopředu můžeš plnej a zatáčky s respektem. Jak to toho sedneš, už to půjde samo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Nehrál bych si na Schumachera a nevypínal stabilizaci, když jedeš rovně, tak plnej ceres klidně. Do zatáček s rozvahou. IMHO pokud k tomu autu máš zdravý respekt, tak by to mělo být v pohodě.
Moje maximum bylo na hodinu řídit AM V8 Vantage a bylo to OK, jenom jednou mě umravnila stabilizace, když jsem při průjezdu relativně prudkou zatáčkou přidal trochu optimisticky plyn víc, než by bylo zdrávo (možná bych vykouzlil hezký drift, ale spíš bych skončil v hodinách, takže tak).
Moje maximum bylo na hodinu řídit AM V8 Vantage a bylo to OK, jenom jednou mě umravnila stabilizace, když jsem při průjezdu relativně prudkou zatáčkou přidal trochu optimisticky plyn víc, než by bylo zdrávo (možná bych vykouzlil hezký drift, ale spíš bych skončil v hodinách, takže tak).
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
Já mám cca půlhodinovou zkušenost s F430, bohužel ne s manuálem a bohužel v běžném provozu (no, v italském provozu, takže...) a nekousla... pravda, taky jsem ji moc nepokoušel. Na ovládání všeho si zvykneš celkem rychle, oproti běžným autům toho ale najednou budeš muset vnímat mnohem více. Připojil bych se k radám ostatních - jel bych tak, abych to nerozbil.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)
No musim povedat ze R8 bola super a najma zo zaciatku ma prekvapovalo ze to nie je uplne easy jazdit na okruhu rychlo a dobru stopu... predsa len 550 koni je dost a pneumatiky dostavali zabrat.
Aj fyzicky to bolo dost narocne, po 2 hodinach je clovek dost KO
Naopak ma prekvapilo aka je R8 v beznej premavke komfortna, pohodlnejsia ako napr TT RS.
Aj fyzicky to bolo dost narocne, po 2 hodinach je clovek dost KO
Naopak ma prekvapilo aka je R8 v beznej premavke komfortna, pohodlnejsia ako napr TT RS.