BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
siol.a
Řidič začátečník
Příspěvky: 168
Registrován: sob 19 úno 15:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od siol.a »

Hustý, pavproch poučuje o spisovný češtině.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

no teda, no.... :D

popravdě řečeno sem očekával, že se do mně opře alex nebo vasko.... :x

asitakle: jedna věc je pokec a záměrný prznění (+ pár překlepů, no... :ymblushing: ) a druhá je do očí bijící i/y v "oficálním" textu.... :p
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

Arnie, to by nešly sedačky objednat nový, sklopný?
TSs
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

To si myslim, ze urcite nie, hlavne ak je to riesene ako v E46 kde za sedackami kovova stena ako sucast strukturalnej tuhosti...
Vid...
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg
BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg
BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

tvl, to je hustý, to jsem nevěděl, že sklopný sedačky z toho udělají takové kroutidlo :)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Urobia...bohuzial...kazde parkovanie na obrubniku to krasne pripomenie ;) No stale je to lepsie ako coupe ;))
Este dalsie...
BMW E30 M3 - 23,000 Nm/deg
BMW E36 Touring - 10,900 Nm/deg
BMW E36 Z3 - 5,600 Nm/deg
BMW E36 Z3 Coupe - 16,400 Nm/deg
BMW E90 - 22,500 Nm/deg
BMW Z4 Coupe - 32,000 Nm/deg
BMW Z4 Roadster - 14,500 Nm/deg
BMW E39 5 - 24,000 Nm/deg
BMW E60 5 - 24,000 Nm/deg
BMW F10 5 - 37,500 Nm/deg
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1786165
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: BMW Divize

Příspěvek od quasimoto »

Kde najst podobne hodnoty pre ine znacky? :) Celkom zaujimave
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

v tom odkaze ich je dost...
Kazdopadne googel pomoze, staci dat hladat Nm/deg a model a nieco snad najde ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

Bond007 píše:No to si nemyslim, bylo tam s nami i nove sti a to se nedrzelo ;) a kdyz jsme s 550d vymenili poradi, zas nebyl problem se toho druheho drzet ;)
Tak ja sem pul roku nejdu a co to vidim! [-x
Za ty hodiny co jsme spolu jezdili si nepomatuju ze by Z4M STIcku nekdy ujelo.... :) Coz pokladam za velky uspech pro japonske inzenyry vzhledem k horsimu vsemu (ridic, vaha, vykon).
Co se 550d tyce, tak to sice STIcku vzdy ujelo, ale to nemelo nic spolecneho s autem, ale byla to ciste zalezitost rozdilu nekolika trid mezi ridici (a vime to vsichni). x_x
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

Snowman000 píše:To si myslim, ze urcite nie, hlavne ak je to riesene ako v E46 kde za sedackami kovova stena ako sucast strukturalnej tuhosti...
Vid...
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg
BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg
BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg
To bych vživotě neřek, co ta malá díra v sedačce udělá, vždyť je to třetina. :-o
TSs
Odpovědět