Lepsi si poslechnou nazir majitele, nez nejakyho radobypisalka, ne?ExFun píše:Ano
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
911T: pneu mam jen lehce odlisny od serie 235/35 19" a 255/35 19". Serie ma byt tusim 225 a 255 17/18 s divnyma profilama, vse samozrejme non RFT. Oproti standardni Z4 ma M vyrazne vyssi vykon, jinak ladeny podvizek a LSD. Cistou stopu udrzet neni zas tak tezky, ale tezky je zvyknout si na chovani auta, protoze sedis prakticky mezi zadnimi koly, pri zataceni se proste auto chova pocitove jinak nez standard, pokud k tomu pridas LSD, obcas se stane ze zad vcelku necekane ustreli a clovek pak musi reagovat hodne rychle a adekvatne, aby neskoncil nekde mimo silnici. Dalsi "komlipkaci" pro ridice je motor. Je ladenej mnohem ostreji nez treba v M3. Z4 se chova spis jak M3 v rezimu sport... mnohem lepsi reakce na plyn, padani otacek atd., proto dost dlouho trva nez si na ty reakce clovek zvykne, obzvlast pokud je zvyklej na letargicky reakce dnesnich motoru. Spatny zarazeni pak zpusobuje treba blokovani zadnich kol, coz na plynulosti a cistote jizdy moc neprida
Jinak doporucuju zkouknout video z GG s M550D. Slo sice o specificky podminky s hodne vodou a teplotami kolem nuly, ale je tak krasne videt jak se M550D vcelku v klidu drzi Z4M, ale vykonove sou dnes auta proste jinde. Treba na NS je to auto porad konkurenceschopny, ale na trati kde jde hodne o vykon, uz proste 343 koni nestaci, kdyz ma dneska kdejakej sedan 500+ koni.
V zatackach se sice placaji a da se jich drzet, ale kdyz prijde akcelerace, je to v ...
Jinak doporucuju zkouknout video z GG s M550D. Slo sice o specificky podminky s hodne vodou a teplotami kolem nuly, ale je tak krasne videt jak se M550D vcelku v klidu drzi Z4M, ale vykonove sou dnes auta proste jinde. Treba na NS je to auto porad konkurenceschopny, ale na trati kde jde hodne o vykon, uz proste 343 koni nestaci, kdyz ma dneska kdejakej sedan 500+ koni.
V zatackach se sice placaji a da se jich drzet, ale kdyz prijde akcelerace, je to v ...
Naposledy upravil(a) Bond007 dne ned 28 říj 13:21, celkem upraveno 1 x.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Vydeo... Hoši, fakt nechlastejte...
Re: BMW Divize
ja za to nemuzu, me je vzdycky Y sympatictejsi nez i
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Dik za obsirne info. Osobne si myslim ze ta jazda z GG toho zas tak moc nedokazuje. Je nieco ine ist za takych podmienok pilu na Z4M a nieco ine ist tam za tebou na stvorkolke. Na to snad ani nebolo treba 550d. Keby ste isli osobitne a porovnali si casy tak by to malo daleko vyssiu vypovednu hodnotu.Bond007 píše:911T: pneu mam jen lehce odlisny od serie 235/35 19" a 255/35 19". Serie ma byt tusim 225 a 255 17/18 s divnyma profilama, vse samozrejme non RFT. Oproti standardni Z4 ma M vyrazne vyssi vykon, jinak ladeny podvizek a LSD. Cistou stopu udrzet neni zas tak tezky, ale tezky je zvyknout si na chovani auta, protoze sedis prakticky mezi zadnimi koly, pri zataceni se proste auto chova pocitove jinak nez standard, pokud k tomu pridas LSD, obcas se stane ze zad vcelku necekane ustreli a clovek pak musi reagovat hodne rychle a adekvatne, aby neskoncil nekde mimo silnici. Dalsi "komlipkaci" pro ridice je motor. Je ladenej mnohem ostreji nez treba v M3. Z4 se chova spis jak M3 v rezimu sport... mnohem lepsi reakce na plyn, padani otacek atd., proto dost dlouho trva nez si na ty reakce clovek zvykne, obzvlast pokud je zvyklej na letargicky reakce dnesnich motoru. Spatny zarazeni pak zpusobuje treba blokovani zadnich kol, coz na plynulosti a cistote jizdy moc neprida
Jinak doporucuju zkouknout video z GG s M550D. Slo sice o specificky podminky s hodne vodou a teplotami kolem nuly, ale je tak krasne videt jak se M550D vcelku v klidu drzi Z4M, ale vykonove sou dnes auta proste jinde. Treba na NS je to auto porad konkurenceschopny, ale na trati kde jde hodne o vykon, uz proste 343 koni nestaci, kdyz ma dneska kdejakej sedan 500+ koni.
V zatackach se sice placaji a da se jich drzet, ale kdyz prijde akcelerace, je to v ...
Re: BMW Divize
No to si nemyslim, bylo tam s nami i nove sti a to se nedrzelo a kdyz jsme s 550d vymenili poradi, zas nebyl problem se toho druheho drzet
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Ale zase keby siel niekto z vas na STI, situacia by sa opakovala..
Este k tym pneumatikam.. neuvazoval si obut na zadok nieco sirsie? Mozno by to pomohlo charakteru. 255-ky nie su na ten vykon zrovna siroke. Mne to hodne pomohlo ked som vymenil uz 245 za 265 este na byvalom aute.
Este k tym pneumatikam.. neuvazoval si obut na zadok nieco sirsie? Mozno by to pomohlo charakteru. 255-ky nie su na ten vykon zrovna siroke. Mne to hodne pomohlo ked som vymenil uz 245 za 265 este na byvalom aute.
Re: BMW Divize
Mel jsem tam kdysi 275..moc to nefungovalo a taky byl problem ze to obcas drhlo... uz ty 255 jsou tam dost naknop
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
nešní článek o V12 by bmw:
hostesky sňali...
technici přišly...
jiank ale fajn kousek nostalgie za starými dobrými před EU časy....
hostesky sňali...
technici přišly...
jiank ale fajn kousek nostalgie za starými dobrými před EU časy....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.