U 120d dlouhodobý průměr 7/100, 120dA 9/100
U 330iA mám, jak už jsem psal, přes 13/100, pjanda s MT jezdí(l) snad za 11.
To jsou mé zkušenosti ověřené cca 150.000km, takže né co jsem někde slyšel nebo odkoukal. Prostě automaty u BMW žerou, minimálně ty staré 6st., u nových 8st. to klidně může být jinak, ale to se Arnieho dotazu netýká. Ale můžem si o tom klidně ještě na pár stránkách povídat, rád se nechám poučit.
Kolko mas ty je jedna vec, kolko mame my je vec druha. Nepochybujem o tom ze jazdis za tebou deklarovanych 13l. To ovsem na fakte, ze sa na 330iA da jazdit dlhodobo pod 10l nic nemeni.
pavproch píše:podpořím Vasca: mám vlastně (skoro) totéž co on, ale v manuálu - 330ixt e91 200kW 6MT- rozhodně nejezdím pomalu a mám dlouhodobý průměr (60kkm) malinko nad 11
To ovsem len nahrava tomu co hovorim. Ked mas ty s xdrivom na kombiku so zjavne tazsou nohou 11, nevidim nic zvlastne na tom, ze na lahsom aute bez xdrivu je to o 2l menej.
Bond007 píše:
Z4M asi hodnotit nebudu, protoze uz jsem ji tu hodnotil mockrat.
Ve zkratce skvele auto ktere prakticky nema chybu. Vycist lze maximalne to, ze to auto je hrozna mrcha, neodpusti skoro zadnou ridicskou chybu a vesker nepresnosti da strasne sezrat. Casem se ale odmeni enskutecnou rychlosti, hravosti a hlavne schopnosti vtahnout do deje. Bohuzel pokud ji ale clovek chce pouzivat na okruhu, chybi ji dnes vykon
Ja by som naopak ocenil keby si sa trochu rozpisal. Ake pneumatiky pouzivas? Ak si dobre spominam, mal si nejake problemy s motorom. Coho konkretne sa tykali? Kolko to zere oleja? Ma tento motor nejake "vrodene" vady?
kurburt píše:Vasco: A podle me byla, rekl jsem svuj nazor, ze 530i za me cajk, ale nedokazu si ji predstavit s automatem, nacez bylo receno, ze kazdej, kdo se ohradi proti volbe automatu a cpe mu manual, je najednou fitipaldi + (te trochu znam a vim, odkud tahle veta prameni ). Proste nevyvracim skutecnost, ze automat muze pro nekoho znamenat lepsi volbu, za me ale ne - ani do takoveho auta jako je 5er, ani na pohodovou jizdu, proste ne.
Bond: psano na iP po x pivech, vetsinou nez jsem dopsal vetu, tak jsem zapomnel, jak zacala
Nesedíš si na káblu? Sám zmiňuješ slovo "volba" a "za mě" a ano, to je v pořádku, ať si opravdu každý zvolí, co chce... Já tady jen vyvracel nesmysly, že automat je šmejd, že je to nesmysl a že většina 30i je v manuálu, protože si to kupujou jenom street raceři a že pokud chce někdo automat, tak je 30i zbytečná... A už mě to nebaví furt opakovat, nechlastej tolik...
Naposledy upravil(a) vasco dne sob 27 říj 17:04, celkem upraveno 1 x.
U 120d dlouhodobý průměr 7/100, 120dA 9/100
U 330iA mám, jak už jsem psal, přes 13/100, pjanda s MT jezdí(l) snad za 11.
To jsou mé zkušenosti ověřené cca 150.000km, takže né co jsem někde slyšel nebo odkoukal. Prostě automaty u BMW žerou, minimálně ty staré 6st., u nových 8st. to klidně může být jinak, ale to se Arnieho dotazu netýká. Ale můžem si o tom klidně ještě na pár stránkách povídat, rád se nechám poučit.
Kolko mas ty je jedna vec, kolko mame my je vec druha. Nepochybujem o tom ze jazdis za tebou deklarovanych 13l. To ovsem na fakte, ze sa na 330iA da jazdit dlhodobo pod 10l nic nemeni.
A co to zase meleš ty? Já reagoval na tvou nesmyslnou větu "Automat v tomto pripade spotrebu realne nezvysuje", za 9 umím s 330xiA jet i já, ale takovým stylem jízdy, že s manuální 30i bych musel jet snad za 6... Takže znova opakuji - automaty u E8x, E9x, E6x žerou více než manuál, případně pro tebe - Automat v tomto pripade spotrebu realne zvysuje. Nikdy jsem nikde nenapsal, že se s tím nedá jezdit za 10, ale budu si s tebou o tom klidně ještě rád povídat...
vasco píše:Tak ten A-sloupek si můžeš spravit hned zítra, se zadním sedadlem takhle od počítače nepomohu, to mi dělali v servisu, ale zkusím se optat co nejdřív.
Ad A-sloupek:
vem si plochý šroubovák nebo jídelní nůž a vyloupni ten plastový nápis "AIRBAG" na sloupku, pod ním je šroub, teď nevím, jestli imbus nebo kříž, však uvidíš. Odšroubuj to a tahem vzhůru to čalounění oddělej. Na tu hranu té přístrojové desky prostě něco nalep, tak aby se to obložení sloupku té palubní desky nedotýkalo. Já tam dal suchý zip, někteří dávají eska pásky. Vrať čalounění A-sloupku zpět na své místo, zašroubuj, nacvakni krytku "AIRBAG" a hotovo, nic by už nemělo vrzat...
Spravil som to az dnes, navod super, problem vyrieseny, vdaka Nalepil som tam objstrannu pasku.
Vasco: Precetl jsem si to jeste jednou a nesedim, ale navrhuju to dal neresit, nikam to nevede kup si radsi tu s manualem a nesvadej to na chybejici dvere
kurburt píše:Vasco: Precetl jsem si to jeste jednou a nesedim, ale navrhuju to dal neresit, nikam to nevede kup si radsi tu s manualem a nesvadej to na chybejici dvere
Bond007 píše:
Z4M asi hodnotit nebudu, protoze uz jsem ji tu hodnotil mockrat.
Ve zkratce skvele auto ktere prakticky nema chybu. Vycist lze maximalne to, ze to auto je hrozna mrcha, neodpusti skoro zadnou ridicskou chybu a vesker nepresnosti da strasne sezrat. Casem se ale odmeni enskutecnou rychlosti, hravosti a hlavne schopnosti vtahnout do deje. Bohuzel pokud ji ale clovek chce pouzivat na okruhu, chybi ji dnes vykon
Ja by som naopak ocenil keby si sa trochu rozpisal. Ake pneumatiky pouzivas? Ak si dobre spominam, mal si nejake problemy s motorom. Coho konkretne sa tykali? Kolko to zere oleja? Ma tento motor nejake "vrodene" vady?
Momentalne mam obuto Pirelli PZero Silver edition, muzu rict ze maximalni spokojenost, pokud neni teplota kolem nuly Jinak doslo k pridreni vačkové hřídele, protože se v autorizáku pravděpodobně vykašlali na výměnu oleje. Bohužel hmatatelný důkaz chybí, ale podle indicií to vypadalo jako nejpravděpodobnější varianta. Oprava cca za 70k Kč a od té doby došlo akorát k výměně lambdasond, jinak vše šlape jako hodinky. Spotřeba oleje je prakticky 0. Měním olej po 10k km a mezi výměnami se hladina znatelně nepohne. Vrodená vada motoru je pouze silná návykovost ale jak jsem psal už předtím, pokud to dne chce člověk používat někde na okruhu, chybí tomu výkon