Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Volné diskuse na libovolná témata...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od řidičBOB »

já jsem třeba auto nijak nezajížděl (žádné z mých aut) a olej mi nežere...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od Bond007 »

Alex.. píše:
Bond007 píše:
Alex.. píše:Pokud dostaneš i návod na použití, tak by tam měl být také oddíl o tom, jak správně zajet auto.. ;)
kde mas vetsinou napsany ze neni potreba nic zajizdet ;) ze nejlepsi je drzet co nejnizsi otacky a podobny picoviny ;)
kolik že žerou tvoje auta oleje? :D
Z4 ani kapku a 550 1l na 10k km B-)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od pavproch »

taky sem zajížděl velmi nevybíravým způsobem - někde tu o tym je vlákno - a žere mi to asitak litr mezi výměnama woleje (25-27kkm)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od jarka »

pavproch píše:taky sem zajížděl velmi nevybíravým způsobem - někde tu o tym je vlákno - a žere mi to asitak litr mezi výměnama woleje (25-27kkm)
Teda měnit olej po 25kkm to už je dost brutál, snad to mají soudruzi z bmw dobře spočítaný...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od pavproch »

až to bude po záruce, resp. až uběhne 100kkm neplacenýho servisu, tak přejdu na kratší interval (10-15kkm)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:až to bude po záruce, resp. až uběhne 100kkm neplacenýho servisu, tak přejdu na kratší interval (10-15kkm)
Pak to bude davat vazne smysl, nejsi ty strojar?:)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od quasimoto »

Ked je gratis servis ako u BMW ,Audi a pod, osobne chodim na olejovy servis ako pise palubak, napr tych 27000 km kedy to je zadarmo. Ale pomedzi to si dam v polovici este jednu vymenu za peniaze, s tym ze nenuluju servisny interval ;)
Uživatelský avatar
sváteční řidič
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: pát 19 říj 21:10

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od sváteční řidič »

Myslím, že bych se měl prvních 3000 km vyhýbat častým studeným startům a jízdám na krátké vzdálenosti. Koneckonců to píšou i v manuálu. Jenže co konkrétně znamená "krátká vzdálenost"? Do práce to mám 5 km, tak kolik myslíte, že bych měl aspoň najet, aby to nebyla krátká, ale delší jízdní vzdálenost?
hb11
Autoškolák
Příspěvky: 46
Registrován: stř 01 srp 19:39

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od hb11 »

Za 5km se motor sotva ohreje..
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?

Příspěvek od pavproch »

imho cokoli pod 50-80km je "krátká vzdálenost"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět