Jasně, to je určitě další mínus no.Brus píše: další problém kola na střeše je krádež - v CZ a SK velmi aktuální a mít to pořád na očích je opruz.
Ale já prostě takhle uvnitř vozím něco nerad, mám ten interiér na to moc rád.
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Jasně, to je určitě další mínus no.Brus píše: další problém kola na střeše je krádež - v CZ a SK velmi aktuální a mít to pořád na očích je opruz.
Hele mě přijde, že tyhle starý 6kvalty jsou problém i u E60Arnie J píše:u pětky je automat menší problém, ne? když je to jakože limuzína
nebo v čem by to mělo být horší?
Co ti vadí vole?kurburt píše:Arnie: jinak sklopny sedacky bych prezil, ale automat asi ne, vidim, jak to funguje v trojce, nedokazu si predstavit petku
Lodgy?pavproch píše:pche, my sme vozili v dáčii 5 bajků 26" (rozebraných) a 4 lidi....
To není o Fittipaldim, ale o tom, že si většina lidí s 30i ráda občas "střihne" nějakou příjemnou okresku a pak to ten automat zabíjí. Říkat si můžeš, co chceš, ale já s tím ty zkušenosti také mám.vasco píše:Jinak mě dojímá, když dojde řeč na automat, tak je tu zase opět najednou každej Fittipaldi a benzín nemá vůbec žádný smysl s automatem a blablabla. Prostě 30iA je super potah a nic jiného od toho svéprávný člověk ani nečeká. Navíc když byl Arnie vůbec projet takovou kombinaci jako je 30xiA, tak je snad docela jasné, že žádnou víkendovku nehledá... Což teda já vím už dlouho, když mi říkal, že by přežil i 20i...![]()