Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
netuším...tak daleko jsem se nedostal. Mám to na autě 2,5 roku a zatím drží.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
@řB resp. ostatní konzernisti: pls, počebuju pomoct (ciztuju z pokecu o leguánech)
pavproch píše:chlopi, potřebuju poradit: neska sem poprvé použil jednoručně výklopné tažné, kterým je náš leguán vybaven z výroby,ale narazil jsem na problém konektoru pro propojení vozíku - na fakt, že na vozíku mám starý konektor podle ČSN a na leguánu je nový - EURO sem byl připraven a měl v ruce mezikus, který bezproblému funguje jak na Octávii, tak na VW Caddy (obojí MR2011). Bohužel tady na leguánovi ten mezikus nešel strčit do konektoru na tažném (na vozíku jo). Možná proto, že jak Oftáka, tak keddík mají ten konektor po směru jízdy, zatímco an tažném leguána je umístěn kolmo ke směru jízdy a je kolem něj málo místa...
poradí mi někdo JAKÝ MEZIKUS tam bude PASOVAT? A kde ho koupit/za kolik.... Díky.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
drahá mi neska meldovala , že byla ve frenštátě na nákupech v hrušce (bývalý meidl) a že parkovala hned vedle nablýskaného nového černého leguána v R-line na 17" dezent RE.... při východu z kvelbu si prý málem spletla auta... až si všimla TDI na prtelce a T-čkové značky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
pavproch píše:@řB resp. ostatní konzernisti: pls, počebuju pomoct (ciztuju z pokecu o leguánech)
pavproch píše:chlopi, potřebuju poradit: neska sem poprvé použil jednoručně výklopné tažné, kterým je náš leguán vybaven z výroby,ale narazil jsem na problém konektoru pro propojení vozíku - na fakt, že na vozíku mám starý konektor podle ČSN a na leguánu je nový - EURO sem byl připraven a měl v ruce mezikus, který bezproblému funguje jak na Octávii, tak na VW Caddy (obojí MR2011). Bohužel tady na leguánovi ten mezikus nešel strčit do konektoru na tažném (na vozíku jo). Možná proto, že jak Oftáka, tak keddík mají ten konektor po směru jízdy, zatímco an tažném leguána je umístěn kolmo ke směru jízdy a je kolem něj málo místa...
poradí mi někdo JAKÝ MEZIKUS tam bude PASOVAT? A kde ho koupit/za kolik.... Díky.
pavproch na VWklubu píše:sem zapoměl updatovat svoje zkušenost....
přišla mi poštou redukce z karavany 3nec (někdy výš je tu odkaz) a dyž sem ji zkoušel nasadit, taxem myslel, že ňa yebne, bo tam nešla tež.... taxem zkusil větší sílu (dyž něco nejde silou, de to větší silou, dyž sa to zlomí, byl vadnej materiál) a udělalo to křup a už tam ta redukce šla... kura fix, někde udělal soudruzi z Wlkohradu chybu.... na bajonetovým těle zásuvky na tažném byl z výroby překážející nálitek (zřejmě špatná lisovací forma), který bránil nasazení redukce.... poté, co se odlomil pod větší silou, tak už je vše OK... a jde tam samozřejmě strčit i ta redukce z Oftáky/Caddíka, co mám v ostatních firemních autech...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
já neporadím...nikdy jsem tažné neměl, takže zkušenosti 0. Na mé nynější auto dokonce ani nelze namontovat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
ja píšu, už vyřešeno.... použitím mírného násilí...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
taxem fčíl věnoval asi hodinu výzkumu a porovnání "hrabacích" schopností leguána a pindice....
v hrabání pindice vítězí téměř KO, po vapnutí ASR u leguána na body...
prudký svah (odhadem 18-20%) s makadamovou cestou, okolo pole, na tom 10cm sněhu, na cestě uježděno do hladka...
zastavím v tom nejprudším soupání a scu sa rozjet...
na uklouzaném i na hlubokém (pole) pindice cukne napřed 15cm zpět (bo nemá autohold) a pak téměř bez prohrábnutí vyrazí bez zaváhání hore kopcom... zatímco leguán se zapnutým ASR sa trápí, trápí asi 5 sekund a pak se teprve pomalinku a s cukáním rozjede... po vypnutí ASR sa leguán sice přestane trápit, ale jistota rozjezdu ani zdaleka nesahá na pindici...
při sjíždění dole tímsamým kopcom a zkoušce brzdících spochnostíé obě auta brzdí (ABS sa može zbláznit) vícemené stejně
je ale pravda, že na to můžou mít vliv i gumy (pindice P-Snwcotrol 190, leguán Michelin PA3 - obojí prakticky nové, obojí letošní DOT.... to už ale vím i z minulosti, že speciálně v hlubokém pirelky hrabou líp než zbytek světa...
Pindice je prostě zázrak, kámao, zázrak...
zítra do stejného místa asi vytáhnu (a vyzkušam) i brambora, bo fčíl nenám čas, du na lyže...
v hrabání pindice vítězí téměř KO, po vapnutí ASR u leguána na body...
prudký svah (odhadem 18-20%) s makadamovou cestou, okolo pole, na tom 10cm sněhu, na cestě uježděno do hladka...
zastavím v tom nejprudším soupání a scu sa rozjet...
na uklouzaném i na hlubokém (pole) pindice cukne napřed 15cm zpět (bo nemá autohold) a pak téměř bez prohrábnutí vyrazí bez zaváhání hore kopcom... zatímco leguán se zapnutým ASR sa trápí, trápí asi 5 sekund a pak se teprve pomalinku a s cukáním rozjede... po vypnutí ASR sa leguán sice přestane trápit, ale jistota rozjezdu ani zdaleka nesahá na pindici...
při sjíždění dole tímsamým kopcom a zkoušce brzdících spochnostíé obě auta brzdí (ABS sa može zbláznit) vícemené stejně
je ale pravda, že na to můžou mít vliv i gumy (pindice P-Snwcotrol 190, leguán Michelin PA3 - obojí prakticky nové, obojí letošní DOT.... to už ale vím i z minulosti, že speciálně v hlubokém pirelky hrabou líp než zbytek světa...
Pindice je prostě zázrak, kámao, zázrak...
zítra do stejného místa asi vytáhnu (a vyzkušam) i brambora, bo fčíl nenám čas, du na lyže...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Kuci z německa se maj ještě sakra co učit.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
ja bych rekl, ze za rozdil do znacne miry muze fakt, ze Panda vazi polovinu toho, co Tiguan
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Nekaž to
I ty úzké gumy udělaj svoje
I ty úzké gumy udělaj svoje
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko