Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od pavproch »

chjo, no... to je tak, dyž je to "její" leguán..... až asi třetí nebo čtvrtý den, co jezdí na zimních si všimla, že ji svítí kontrolka "tlak pneu".... taxem si proštudil manuál a pokud tomu rozumím správně, tak na neoriginál kola bude potřeba dodělat (dolepit?) nějaké senzory (magnetky?) či co.... poradíte mi někdo, kde dohledat další informace? případně, jak ty blbince vypadají a kde se dají koupit..... kuju
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od vasco »

Dlouze podržet tlačítko se symbolem pneumatiky a nejspíše nápisem "SET" a je to...

Nemyslím si totiž, že by to Tiguan měl jinak než ostatní, tedy že by měl v kolech nějaké senzory. Systém hlídání tlaku v pneumatikách pracuje imho na základě otáček jednotlivých kol, takže podržením toho tlačítka mu řekneš, že aktuální stav je ok a on bude hlídat změny...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od pavproch »

právě že v návodu píšou o senzorech v origoš VW kolech z výroby
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2527
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od Brus »

máme to na phaetonu, ten opravdu používá senzory nalepené uvnitř pneumatiky. na zimních kola jsme to nedávali. ale tam nesvítíí žádná kontrolka jen to neukazuje tlak v pneu.

osobně se ale spíš kloním k tomu že v případě leguanu to pouze počítá z čidel abs jako u většiny aut a tam by opravdu mělo stačit co říká vasco
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od pavproch »

vasco píše:Dlouze podržet tlačítko se symbolem pneumatiky a nejspíše nápisem "SET" a je to...
eeeee, muselo se na to jinak.... po nstartování motoru otevřít menu MFD -> tlak pneu -> provedli jste kontrolu tlaku všech pneu? -> potvrdit -> opravdu máte nastaven správný tlak? -> potvrdit a pak teprvě tak kuntrolka zhasla ....


ale i tak kuju za rady...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od řidičBOB »

Oni jsou u VW dva způsoby měření tlaku v pneu - první je okamžité měření a zde jsou senzory. Dodělávka do neorigo kol je cca 2400/kolo - je tam speciální ventile a ještě něco kolem. Když se nasadí kola, která senzory nemají, tak se systém sám vypne a je neaktivní.
Druhý způsob je měření pomocí snímačů ABS, tzn. rychlost odvalování kola. Tento je mnohem méně efektivnější. Mám ho u Golfa a změnu tlaku to pozná až kolem 1atm :-( Po přezutí se musí "vynulovat" nastavení - tzn. starší modely tlačítkem SET, které se drží cca 3s a novější modely přes Maxíka.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od vasco »

pavproch píše:
vasco píše:Dlouze podržet tlačítko se symbolem pneumatiky a nejspíše nápisem "SET" a je to...
eeeee, muselo se na to jinak.... po nstartování motoru otevřít menu MFD -> tlak pneu -> provedli jste kontrolu tlaku všech pneu? -> potvrdit -> opravdu máte nastaven správný tlak? -> potvrdit a pak teprvě tak kuntrolka zhasla ....


ale i tak kuju za rady...
Takže je to to, co jsem řekl a co i potvrdil řBob, jen já měl v GTI tlačítko, ty halt musíš přes MFD, ale tos asi mohl vyčíst i v tom návodu, ne? :-)
Naposledy upravil(a) vasco dne ned 21 říj 16:09, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od pavproch »

v návodu o tym nulování není ani slovo..... nebo sem to v těch více než 300 stránkách prostě nenašel...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od řidičBOB »

jestli si vzpomenu, tak se Ti zítra kouknu do návodu na Leguána MR2012.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2527
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style

Příspěvek od Brus »

řidičBOB píše:Oni jsou u VW dva způsoby měření tlaku v pneu - první je okamžité měření a zde jsou senzory. Dodělávka do neorigo kol je cca 2400/kolo - je tam speciální ventile a ještě něco kolem. Když se nasadí kola, která senzory nemají, tak se systém sám vypne a je neaktivní.
Druhý způsob je měření pomocí snímačů ABS, tzn. rychlost odvalování kola. Tento je mnohem méně efektivnější. Mám ho u Golfa a změnu tlaku to pozná až kolem 1atm :-( Po přezutí se musí "vynulovat" nastavení - tzn. starší modely tlačítkem SET, které se drží cca 3s a novější modely přes Maxíka.
to není úplně málo. mmch určitě je v těch senzorech nějaká baterka.. co to tak vydrží?
Pravda vyděsí
Odpovědět