BMW Divize
Re: BMW Divize
i přes všechny dosavadní probléma s mou 330ixT e91 dávám 9/10, hlavně kvůli pocitům z aktivnější jízdy s R6
případná výměna 1/10 (scu si ten dobudoucna muzeální kousek nechat jak jen to pude dlouho) + uvažuju pořídit ještě jednu R6 (Z4 3.0Si) pro radosta a muzeum
případná výměna 1/10 (scu si ten dobudoucna muzeální kousek nechat jak jen to pude dlouho) + uvažuju pořídit ještě jednu R6 (Z4 3.0Si) pro radosta a muzeum
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
E39 528i pracovní auto. Pro tohle použití rychlý, pohodlný, úsporný auto. Vždycky začnu vymejšlet, že je to starý a chtělo by to vyměnit. Pak se projedu v něčem novějším a zjistim, že mi vlastně nic nechybí.
E36 325i teď už jen na kravení, drift car na zimu, race car na léto. Starej pekáč do kterýho sypu na úpravách nesmyslný peníze. Vždycky jsem nadšenej, když se nějaká úprava povede a auto funguje líp. Nad výměnou uvažuju každou chvilku, ale říkám si, že kdyby se mi povedlo to zbušit, za 50tis. to postavim znova.
Budget na 130i je připraven, jen to teď nějak nemá hned z několika důvodů smysl.
E36 325i teď už jen na kravení, drift car na zimu, race car na léto. Starej pekáč do kterýho sypu na úpravách nesmyslný peníze. Vždycky jsem nadšenej, když se nějaká úprava povede a auto funguje líp. Nad výměnou uvažuju každou chvilku, ale říkám si, že kdyby se mi povedlo to zbušit, za 50tis. to postavim znova.
Budget na 130i je připraven, jen to teď nějak nemá hned z několika důvodů smysl.
RWD
Re: BMW Divize
E87 130i predFL : 9/10
- absencia LSD (do buducna planujem vymenu)
- vrzga palubna doska a zadne sedadlo (len na horsich cestach)
- momentalne este stale RunFlaty
Pomer ku zmene : 1/10
S autami to bude uz len horsie, cize mozno si ho necham pokym sa nerozpadne
Edit: Samozrejme som zabudol este jedno velke minus - cca 50l nadrz, to je fakt odveci...
- absencia LSD (do buducna planujem vymenu)
- vrzga palubna doska a zadne sedadlo (len na horsich cestach)
- momentalne este stale RunFlaty
Pomer ku zmene : 1/10
S autami to bude uz len horsie, cize mozno si ho necham pokym sa nerozpadne
Edit: Samozrejme som zabudol este jedno velke minus - cca 50l nadrz, to je fakt odveci...
Naposledy upravil(a) eMJe dne pát 19 říj 20:56, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW Divize
E46 330d 150kW/M6
- nema stresne okno
- nema vonkajsi M packet (uvazujem nad dorobenim), ale ma sportove sedacky/volant
- kozmeticke nedostatky (kvitnu predne blatniky, kryty svetiel, oderky) - postupne sa idu odstranovat
- dlhsie sa zohrieva, minus najma v zime, aj ked ciastocne to kompenzuje vyhrev sedaciek
inak ma slusnu vybavu, motor je na diesel kultivovany (milujem R6!), usporny (dlhodobo nieco nad 6L pri jazde limity + 10, obcasne prevetranie na okreskach), nema kurvitka typu DPF, start stop a ine kokotne eu-eko-vymysly, nie je to atmo benzin R6 ale je to stale myslim ze skvely motor.
E46 330xi 170kW/A5
- automat
- stvorkolka (aj ked, pouzivam ho ako "zimne" auto a uz parkrat nebola na skodu... sice s RWD som zatial nemal vacsi problem v zime), z toho vyplyvajuci aj drahsi servis (+2 diffy, predne polosy, drahsie ramena atd)
- z predoslych dvoch vyplyva spotreba (asi 11L pri podobnom style jazdy ako 330d) a teda cena benzinu / menej miesta kvoli LPG nadrzi a rezerve v kufri
- dalsi dosledok je ze oproti 330d ide +/- rovnako
- absenia fabrickeho bluetooth (v 330d to mam a je to fajn) - v case vyroby este tato moznost nebola
- RDC (kontrola tlaku v pneu) - stary system so senzormi v kazdom kolese, uz su zle baterky (nejdu vymenit, len kupit cely senzor za tusim 80e kus) cize mi svieti kontrolka stale
toto som kupil zo srdca, individual (carbonschwarz lak/svetla hneda koza) a jedno z mala BMW ktore by znieslo oznacenie fullka , na 260tkm neuveritelne zachovale (keby malo na tachaci pod 100tkm tak tomu uverim), v minulosti bolo o neho dobre starane (mam faktury za vyse 20000eur k nemu), ked som sliedil pri kupe 330d mobile.de tak podobne kusky sa tam vyskytli len obcas za 14-16000e (dva roky dozadu) a zmizli v priemere za den.
zaver: 330xi si urcite necham, auto setrim a nejazdim s nim vela a postupne ho davam do tip top stavu (este nejake technicke zalezitosti), 330d kym sluzi tak mi tiez ostane... nic novsie ma nezaujalo, generacie po E38/39/46 sa mi vyslovene nepacia ci uz exterier alebo interier (a ta kvalita)... tie dalsie (terajsie) su uz na tom dizajnovo lepsie, ale momentalne pre mna financne nedostupne, ponuka motorov je uboha (kedze chcem R6), a som zvedavy ako budu vyzerat a kolko servisu pytat dnesne bmw o 10 rokov. viac ma lakaju starsie modely, par prikladov: E46 M3, nejaka E30 kupe/kabrio, asi nerealny sen 850CSi (ale stacila by aj 840 )
trosku som sa rozpisal
- nema stresne okno
- nema vonkajsi M packet (uvazujem nad dorobenim), ale ma sportove sedacky/volant
- kozmeticke nedostatky (kvitnu predne blatniky, kryty svetiel, oderky) - postupne sa idu odstranovat
- dlhsie sa zohrieva, minus najma v zime, aj ked ciastocne to kompenzuje vyhrev sedaciek
inak ma slusnu vybavu, motor je na diesel kultivovany (milujem R6!), usporny (dlhodobo nieco nad 6L pri jazde limity + 10, obcasne prevetranie na okreskach), nema kurvitka typu DPF, start stop a ine kokotne eu-eko-vymysly, nie je to atmo benzin R6 ale je to stale myslim ze skvely motor.
E46 330xi 170kW/A5
- automat
- stvorkolka (aj ked, pouzivam ho ako "zimne" auto a uz parkrat nebola na skodu... sice s RWD som zatial nemal vacsi problem v zime), z toho vyplyvajuci aj drahsi servis (+2 diffy, predne polosy, drahsie ramena atd)
- z predoslych dvoch vyplyva spotreba (asi 11L pri podobnom style jazdy ako 330d) a teda cena benzinu / menej miesta kvoli LPG nadrzi a rezerve v kufri
- dalsi dosledok je ze oproti 330d ide +/- rovnako
- absenia fabrickeho bluetooth (v 330d to mam a je to fajn) - v case vyroby este tato moznost nebola
- RDC (kontrola tlaku v pneu) - stary system so senzormi v kazdom kolese, uz su zle baterky (nejdu vymenit, len kupit cely senzor za tusim 80e kus) cize mi svieti kontrolka stale
toto som kupil zo srdca, individual (carbonschwarz lak/svetla hneda koza) a jedno z mala BMW ktore by znieslo oznacenie fullka , na 260tkm neuveritelne zachovale (keby malo na tachaci pod 100tkm tak tomu uverim), v minulosti bolo o neho dobre starane (mam faktury za vyse 20000eur k nemu), ked som sliedil pri kupe 330d mobile.de tak podobne kusky sa tam vyskytli len obcas za 14-16000e (dva roky dozadu) a zmizli v priemere za den.
zaver: 330xi si urcite necham, auto setrim a nejazdim s nim vela a postupne ho davam do tip top stavu (este nejake technicke zalezitosti), 330d kym sluzi tak mi tiez ostane... nic novsie ma nezaujalo, generacie po E38/39/46 sa mi vyslovene nepacia ci uz exterier alebo interier (a ta kvalita)... tie dalsie (terajsie) su uz na tom dizajnovo lepsie, ale momentalne pre mna financne nedostupne, ponuka motorov je uboha (kedze chcem R6), a som zvedavy ako budu vyzerat a kolko servisu pytat dnesne bmw o 10 rokov. viac ma lakaju starsie modely, par prikladov: E46 M3, nejaka E30 kupe/kabrio, asi nerealny sen 850CSi (ale stacila by aj 840 )
trosku som sa rozpisal
E46 330d & 330xiA
Re: BMW Divize
Asi som zle napisal to moje vnimanie pomer ku zmene ja som to chapal tak, ze pri akom najnizsom hodnoteni svojho auta by ste uvazovali o vymene t.j. hodnotenie svojho auta klesne na napr. na 6/10 tak uz je to dovod ku zmene.
tak jak to bolo tu pochopene, je u mna dovod ku zmene 2/10 t.j. dovod skoro minimalny. Spokojnost s autom fakt maximalna
tak jak to bolo tu pochopene, je u mna dovod ku zmene 2/10 t.j. dovod skoro minimalny. Spokojnost s autom fakt maximalna
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
BMW E92 330xiA
8/10
Vadí mi dvě věci:
- malý dojezd. Při 60l nádrži a mé průměrné spotřebě 13,5l/100km se pohybuji někde kolem 400-450km a to je směšné.
- absence zadních dveří.
Šance na výměnu 50%. Jsem v podstatě velmi spokojený, ale nejspíše začnu vůz inzerovat a kdyby se prodal za cenu, která by pro mě byla zajímavá, tak bych šel do něčeho většího, resp. praktičtějšího. Docela se mi líbí GLK, ale rád bych zůstal u značky - takže mě napadá leda 5GT nebo X5.
BMW E36/8 Z3 Coupé AT
10/10
- 3/4 roku jsem auto měl jako daily-driver, takže automat byl príma, teď s ním jedu jednou za měsíc, takže bych se za manuál vůbec nezlobil.
Nicméně, sice je lepší nikdy neříkat nikdy, ale nemám absolutně důvod se auta zbavovat, myslím, že už si ho nechám celý život, už teď je to super youngtimer. Stav je 1A+, najeto 90tkm (kupoval jsem s 60), vytahuju v dubnu, schovávám v říjnu, letos jsem najel 500km, příští víkend zazimuju. Navíc auto nedostává čočku, protože se s tím 4st.HDM nedá moc blbnout, takže ho mám opravdu jen jako stylový cruiser...
8/10
Vadí mi dvě věci:
- malý dojezd. Při 60l nádrži a mé průměrné spotřebě 13,5l/100km se pohybuji někde kolem 400-450km a to je směšné.
- absence zadních dveří.
Šance na výměnu 50%. Jsem v podstatě velmi spokojený, ale nejspíše začnu vůz inzerovat a kdyby se prodal za cenu, která by pro mě byla zajímavá, tak bych šel do něčeho většího, resp. praktičtějšího. Docela se mi líbí GLK, ale rád bych zůstal u značky - takže mě napadá leda 5GT nebo X5.
BMW E36/8 Z3 Coupé AT
10/10
- 3/4 roku jsem auto měl jako daily-driver, takže automat byl príma, teď s ním jedu jednou za měsíc, takže bych se za manuál vůbec nezlobil.
Nicméně, sice je lepší nikdy neříkat nikdy, ale nemám absolutně důvod se auta zbavovat, myslím, že už si ho nechám celý život, už teď je to super youngtimer. Stav je 1A+, najeto 90tkm (kupoval jsem s 60), vytahuju v dubnu, schovávám v říjnu, letos jsem najel 500km, příští víkend zazimuju. Navíc auto nedostává čočku, protože se s tím 4st.HDM nedá moc blbnout, takže ho mám opravdu jen jako stylový cruiser...
Re: BMW Divize
eMJe: měl jsem E87 preFL dvakrát a obě vrzaly a pokaždé jsem vše vyřešil, takže se ptej, rád poradím...
Palubní deska ti vrže kde? V místě, kde se dotýká s A-sloupkem?
Zadní sedadla mi vrzaly obě. Autorizák si samozřejmě nevěděl rady, kluci v KP Designu v Blažovicích mi to dali do pořádku za jedno dopoledne...
Palubní deska ti vrže kde? V místě, kde se dotýká s A-sloupkem?
Zadní sedadla mi vrzaly obě. Autorizák si samozřejmě nevěděl rady, kluci v KP Designu v Blažovicích mi to dali do pořádku za jedno dopoledne...
Naposledy upravil(a) vasco dne pát 19 říj 19:43, celkem upraveno 1 x.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5659
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
RE: E46 325i preFL: 9,5/10
- dve auta na trhu...jazdene Z3 Coupe...nove GT86/BRZ - po dnesnom teste skrtam snad mozno presvedci testovacia jazda, snad...
pomer ku zmene 0,5/10 - 325i mi este asi dlllllho ostane za co som rad, nejsou lowe na vymyslanie
PS: Nevymeni niekto E46 325i za Z3 Coupe? Fakt nie? Myslel som si
- dve auta na trhu...jazdene Z3 Coupe...nove GT86/BRZ - po dnesnom teste skrtam snad mozno presvedci testovacia jazda, snad...
pomer ku zmene 0,5/10 - 325i mi este asi dlllllho ostane za co som rad, nejsou lowe na vymyslanie
PS: Nevymeni niekto E46 325i za Z3 Coupe? Fakt nie? Myslel som si
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Ano, presne tam mi vrzga ta palubovka a prave zadne sedadlo. Vidim ze to bude vseobecnejsi problem u BMW, videl som navod ako odstranit nejakych 20 vrzgani u E60 5-er. Uz som sa aj bal ci to nie je rozhrkane z tych runflatov + nasich ciest...vasco píše:eMJe: měl jsem E87 preFL dvakrát a obě vrzaly a pokaždé jsem vše vyřešil, takže se ptej, rád poradím...
Palubní deska ti vrže kde? V místě, kde se dotýká s A-sloupkem?
Zadní sedadla mi vrzaly obě. Autorizák si samozřejmě nevěděl rady, kluci v KP Designu v Blažovicích mi to dali do pořádku za jedno dopoledne...
Za kazdu radu budem vdacny
Re: BMW Divize
Tak ten A-sloupek si můžeš spravit hned zítra, se zadním sedadlem takhle od počítače nepomohu, to mi dělali v servisu, ale zkusím se optat co nejdřív.
Ad A-sloupek:
vem si plochý šroubovák nebo jídelní nůž a vyloupni ten plastový nápis "AIRBAG" na sloupku, pod ním je šroub, teď nevím, jestli imbus nebo kříž, však uvidíš. Odšroubuj to a tahem vzhůru to čalounění oddělej. Na tu hranu té přístrojové desky prostě něco nalep, tak aby se to obložení sloupku té palubní desky nedotýkalo. Já tam dal suchý zip, někteří dávají eska pásky. Vrať čalounění A-sloupku zpět na své místo, zašroubuj, nacvakni krytku "AIRBAG" a hotovo, nic by už nemělo vrzat...
Ad A-sloupek:
vem si plochý šroubovák nebo jídelní nůž a vyloupni ten plastový nápis "AIRBAG" na sloupku, pod ním je šroub, teď nevím, jestli imbus nebo kříž, však uvidíš. Odšroubuj to a tahem vzhůru to čalounění oddělej. Na tu hranu té přístrojové desky prostě něco nalep, tak aby se to obložení sloupku té palubní desky nedotýkalo. Já tam dal suchý zip, někteří dávají eska pásky. Vrať čalounění A-sloupku zpět na své místo, zašroubuj, nacvakni krytku "AIRBAG" a hotovo, nic by už nemělo vrzat...