Hyundai a vše kolem nich!
Re: Hyundai a vše kolem nich!
i30 hot hatch.... škoda, no, že v kocEUrkově nebude....
bravo!
btw, CZ firem, co vozí ameriky, je hafo, není ale někdo, kdo vozí klokany?
(Holden Commodore V8 Sport )
To zní velmi zajímavě, jenže můžeme skoro vyloučit, že by se podobné auto někdy prodávalo v Evropě. Atmosférický dvoulitr v kompaktním hatchbacku je dnes na Starém kontinentu něco jako čarodějnice v 17. století - na takové motory dnes úředníci v modrých kápích se zlatými hvězdami pořádají hony. Co na tom, že jde v reálu o velmi efektivní koncepci, na papíře funguje jen malé turbo a pokuty za nadlimitní spotřebu neznají slitování.
bravo!
btw, CZ firem, co vozí ameriky, je hafo, není ale někdo, kdo vozí klokany?
(Holden Commodore V8 Sport )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Neviem ci by presiel ten volant vpravo pri prihlaseni
Re: Hyundai a vše kolem nich!
njn, vidíš to, na to sem zapoměl, tak nic, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Prosel by, uz jsem videl i obycejna auta z Britanie na ceskych znackach s volantem vpravo. Krom toho, prehodit zrovna u auta jako je i30 rizeni nalevo bude snadne i pro obycejny servis. To se vsechno dava do jedne kastle, zamenitelne jsou nezridka i vyplne dveri atp. Je to kompatibilni az beda
Kazdopadne lepsi cesta nez oficialni nabidnuti v Evrope s nejakymi lokalnimi upravami. No viz test GT 86 co vyjde nekdy dnes odpoledne...
Kazdopadne lepsi cesta nez oficialni nabidnuti v Evrope s nejakymi lokalnimi upravami. No viz test GT 86 co vyjde nekdy dnes odpoledne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hyundai a vše kolem nich!
http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_G8 tohle je to samy, ne?pavproch píše:i30 hot hatch.... škoda, no, že v kocEUrkově nebude....
To zní velmi zajímavě, jenže můžeme skoro vyloučit, že by se podobné auto někdy prodávalo v Evropě. Atmosférický dvoulitr v kompaktním hatchbacku je dnes na Starém kontinentu něco jako čarodějnice v 17. století - na takové motory dnes úředníci v modrých kápích se zlatými hvězdami pořádají hony. Co na tom, že jde v reálu o velmi efektivní koncepci, na papíře funguje jen malé turbo a pokuty za nadlimitní spotřebu neznají slitování.
bravo!
btw, CZ firem, co vozí ameriky, je hafo, není ale někdo, kdo vozí klokany?
(Holden Commodore V8 Sport )
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Nezkousel nekdo nove i30 hatchback a kombi? Na auto.cz psali v recenzi, ze udajne ma kombi hodne odtazity rizeni, ale zase diky tuzsimu naladeni zadni napravy jistejsi jizdni vlastnosti. Muze to nekdo potvrdit. Jel jsme jen hatchbackem kombi na vyzkouseni neni.
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Jel jsem krátkou i30 1.4i - řízení běžný v duchu doby = gumově odtažitý jako u většiny současné produkce. Celkově jediný, co je na tom autě opravdu špatně, je základní benzínová motorizace. Nebrat. Nejede to, Někde mezi 2500 až 3500 otáček je úplná díra a žere to jako tank. Běžný ježdění po Praze bylo za 10,4 podle tankování a to jsem jezdil převážně pomalu (tj. tak +20 nad limit). Tenhle motor jedině pro důchodce, který to bude používat bez klimatizace na cestu z Horní do Dolní Polomy, jednou týdne do Lídlu a jednou měsíčně na hřbitov.
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Jel jsem kombi 1.6 benzín. Řízení extrémně, pro mě dost nepříjemně lehké a samozřejmě naprosto bez zpětné vazby, což je ale u elektriky celkem běžné (výjimek je málo). Ptal jsem se (dvakrát) prodejce, změnit nastavení prý u dané motorizace / výbavy nešlo a na vlastní zkoumání jsem neměl čas ani náladu.
Celkově mi to v rámci třídy přišlo spíš podprůměrné. U některých konkurentů si můžeš účinek posilovače vybrat, u jiných mi byl alespoň víc po chuti. Ale to je věc vkusu každého.
HB i30 jsem nejel, nemůžu porovnat.
Celkově mi to v rámci třídy přišlo spíš podprůměrné. U některých konkurentů si můžeš účinek posilovače vybrat, u jiných mi byl alespoň víc po chuti. Ale to je věc vkusu každého.
HB i30 jsem nejel, nemůžu porovnat.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Já měl 10 dní nejsilnější diesel. Motor, podvozek, řízení katastrofa. Výbavá slušná
A to řízení bylo šílené, když člověk do toho pinkl tak se ten volant točil i sám. Mladá pěkně podrbala kolo protože absolutně žádná vazba se nekonala
A to řízení bylo šílené, když člověk do toho pinkl tak se ten volant točil i sám. Mladá pěkně podrbala kolo protože absolutně žádná vazba se nekonala
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko