d1.8t píše:Dotaz: Jaký má 130i průměr volantu? Vnější obrys.
Dotaz2: Jednička potažmo 130i má ovládání tempomatu na páčce pod volantem? Vykoukal jsem to správně z fotek?
Volant v M paketu ma 369 mm, standardni bude vetsi, rozmer nevim.
Tempomat je ovladan pres extra packu jako u vsech novejsich BMW (mmch tohle reseni je o dost horsi nez na volantu), ale to uz tu padlo
O to horší, že starší BMW to měla vyřešena taky páčkou, ale na druhé straně, takže při střídání E92 - Z3 si vždycky prvních pár kilometrů buď spouštím stěrače nebo světla...
S tím dramatickým stočením mě to u té M3 napadlo také. Kůže na sedačce řidiče není vyplá úplně optimálně. Tohle by ale mělo jít vcelku snadno podle pneu. Měly by být jako nové a mít DOT xx04 nebo xx05 a nový majitel by je měl prodat nějakým tunerům na spálení, protože na takhle starých gumách se už nejezdí moc dobře.
Sám jsem na podzim koupil auto s málo kilometry, na původních gumách (RE050A DOT xx06) a nehezky kloužou.
Merlin: e30 M3 snad ani ne. Všechna pozdější "GT" ano.
Naposledy upravil(a) HondaMan dne čtv 03 bře 20:06, celkem upraveno 1 x.
HM: Ano, navic je to lakave, ze auto s par sty km nemusi mit zadny zaznam v servisce a nebudi to neduveru, je proste nove. Zato auto s 10 nebo 20 tkm uz by tam muselo mit rocni prohlidky atp. Proto stoceni na nulu laka vice nez na par desitek tkm.
Od auta s par desitkami tkm je tohle auto tezko k poznani. Pro ilustraci v priloze pohled do M3 s 40tkm z podobeho uhlu...
I tak ale vypada dobre a za 34t € to neni spatna nabidka.
ad tempomat u novych bmw: asi budu jediny, komu ta packa pod volantem vyhovovala vic, nez tlacitka na volantu, ze. zvykl jsem si na to ale velmi rychle a pouzival ho temer neustale.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou