Subaru obecně
Re: Subaru obecně
no jestli bude mit impreza stejne nevypinatelnou stabilizaci jako prave XV, tak bude veskera pretacivost jedno.
ale jinak ano, XV se do driftu chtelo. ale u toho i zustalo.
ale jinak ano, XV se do driftu chtelo. ale u toho i zustalo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru obecně
Jak je to se Subaru Legacy z devadesátejch let? Pneumatickej podvozek s nastavením světlej vejšky maj všechny nebo jen dvaapůllitry? A Outback de vyfouknout na vejšku Legacy? Přemejšlím že bych na zimu něco takovýho nasál.
Re: Subaru obecně
Outback je zvednutej na 20 cm stale. Legacy meli vzduchovy (tzv. AIR-sus) podvozek v I. a II. generaci. Neni to omezene motorizaci, sam jsem ho mel na 2.0. Bud ho maji lepsi vybavy nebo prave specialni verze do terenu, coz byl muj Hubertus - verze pro nemecke myslivce.525iX píše:Jak je to se Subaru Legacy z devadesátejch let? Pneumatickej podvozek s nastavením světlej vejšky maj všechny nebo jen dvaapůllitry? A Outback de vyfouknout na vejšku Legacy? Přemejšlím že bych na zimu něco takovýho nasál.
Air-sus zvedne auto z 16 na 20 cm behem par vterin, vychytavka je to sikovna, ale od cca 160tkm to zacina blbnout. Jeden mech stoji pres 10tisic, tak se to resi vrakacem ci prestavbou na klasiku.
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Re: Subaru obecně
díky za info. má cenu do tej druhej generace jít, jako do auta tak na dva roky a dojetí?
Re: Subaru obecně
Zdarec, chci se zeptat tady vodborníků na slovo vzatejch co si myslíte o tomhle kusu?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... etail#tabs
Dále mě Zajímá jestli ta páčka vedle ručky ma funkci zamykání diferáku nebo je to na připojení zadních kol? Nikde sem to nemoh najít, ale zdá se, že od r 1997 sou imprezy jen 4x4.
A taky jestli se na těchle Imprezách často nesype něco co stojí dost peněz (jasně, je to starej kus, ale diferák bych ročně měnit nechtěl )
Díky.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... etail#tabs
Dále mě Zajímá jestli ta páčka vedle ručky ma funkci zamykání diferáku nebo je to na připojení zadních kol? Nikde sem to nemoh najít, ale zdá se, že od r 1997 sou imprezy jen 4x4.
A taky jestli se na těchle Imprezách často nesype něco co stojí dost peněz (jasně, je to starej kus, ale diferák bych ročně měnit nechtěl )
Díky.
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: Subaru obecně
Ta paka je redukce prevodovky, pohon 4x4 je full-time, konkretne zde Continuous AWDkarelpipa píše:Zdarec, chci se zeptat tady vodborníků na slovo vzatejch co si myslíte o tomhle kusu?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... etail#tabs
Dále mě Zajímá jestli ta páčka vedle ručky ma funkci zamykání diferáku nebo je to na připojení zadních kol? Nikde sem to nemoh najít, ale zdá se, že od r 1997 sou imprezy jen 4x4.
A taky jestli se na těchle Imprezách často nesype něco co stojí dost peněz (jasně, je to starej kus, ale diferák bych ročně měnit nechtěl )
Díky.
http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start
Obecne receno je tato generace bezproblemova, jen takhle stara uz bude rezivet.
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Re: Subaru obecně
Urcite, porad mame v rodine Legacy r.v.1995 a slape jak hodinky, jen zacinaji reznout lemy zadnych blatniku. Najeto 230tkm, poslednich 70tkm na LPG. Jizdni vlastnosti jsou super, hlavne v zime.525iX píše:díky za info. má cenu do tej druhej generace jít, jako do auta tak na dva roky a dojetí?
Jen pozor na motor 2,5 110kw, ten docela zral olej.
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Re: Subaru obecně
karel: jak pravi nzg, je to redukce a jen bych dodal, ze je priraditelna za jizdy.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru obecně
Dikes chlapi za informace, rzi se taky bojim. Ale umytá je pěkně
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: Subaru obecně
Mám takový nevšední dotaz s Outbackem (r.v. 2008) 2.5i 5MT(protože mě to přišlo jako špatný vtip). Koncem února, kdy mělo auto najeto nějakých 45tis km (je to 3-4 auto v rodině, jezděné spíše v zimě) jsem auto nechal na parkovišti s mírným sklonem (opravdu hodně mírným) pouze na 1čku (aby nezamrzla ručka v cca -15) a asi po 30s se auto rozjelo pryč. No abych řekl pravdu, docela jsem koukal, protože nebýt rychlého zásahu, mohlo srazit 4 letou holčičku, co si nazouvala lyže o kus níže. Po nasednutí do auta jsem zjistil, že i když člověk nestojí na spojce, tak je stále "sešláplá". Po pár pohybech s řadící pákou i redukcí bylo vše zase ok, tak jsem auto hned hodil do Subaru. Tam mi řekli, že byla špinavá táhla redukce a stačilo je vyčistit (údajně). Tak by mě docela zajímalo, jestli si dělali srandu a nebo se to opravdu u těchto aut stává, protože již párkrát v servisu dělali, že autu nic není, aby jsme žili v domnění spolehlivosti a přitom udělali servis za 20tis+ (na druhous tranu vše vždy proplatili, od doby reklamace laku po koupi Outbacku a STI najednou jsou jako beránci).
BMW Driver M-B worker...