BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
NoSwear
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: čtv 20 zář 07:16
Bydliště: Sever....

Re: BMW Divize

Příspěvek od NoSwear »

Super, diky. A samozrejme ocekavam vysledek jako v reklamach, jestli pak moje 330i nebude jezdit za max 6l na 100 tak to budu povazovat za velky neuspech a zklamani. :D
BMW Driver M-B worker... :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jj, musí to táhnout vocpodu, jet jak z praku a ještě při jízdě vyrábět benzín....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
NoSwear
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: čtv 20 zář 07:16
Bydliště: Sever....

Re: BMW Divize

Příspěvek od NoSwear »

jeste pridej, ze to nebude kourit a dostanem se na tuning kazdy Vochcavky v TéDéÍčku ! :D
BMW Driver M-B worker... :D
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

Ahoj, chcem sa spytat je nejaky zasadnejsi rozdiel (poruchovost, spotreba) medzi E60 545i a 550i? Vidim akurat ze 550i je novsi motor a ma kapku vacsi objem aj vykon (4,4L/4,8L a 330ps/365ps)
Diky moc.
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

N62 stejnej jako v 745i e65. Může být průserovej, občas začne brát olej a zakuká. Na bmwklubu v sekci 7er popsáno dostatečně. N62N v 550i a 750i už je bez problémů.
RWD
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

nejak jsem nekde zaslechl, ze pokud v8 e60, tak bud 540i nebo 550i, ale ne 545i.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
NoSwear
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: čtv 20 zář 07:16
Bydliště: Sever....

Re: BMW Divize

Příspěvek od NoSwear »

Jak tu jiz bylo receno tak 45i urcite nebrat. Nezazil jsem snad u kamaradu jediny auto, u kteryho by byl v poradku, takze vsichni presli bud na 50i a nebo z E60 pryc....Malo kdy u BMW plati, ze novejsi je lepsi, ale tady ano. :)
BMW Driver M-B worker... :D
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

NoSwear píše:Jak tu jiz bylo receno tak 45i urcite nebrat. Nezazil jsem snad u kamaradu jediny auto, u kteryho by byl v poradku, takze vsichni presli bud na 50i a nebo z E60 pryc....Malo kdy u BMW plati, ze novejsi je lepsi, ale tady ano. :)
No a je tu další hřebíček do rakve tvrzení, že když BMW, tak benzín...
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
NoSwear
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: čtv 20 zář 07:16
Bydliště: Sever....

Re: BMW Divize

Příspěvek od NoSwear »

RedBaron píše:No a je tu další hřebíček do rakve tvrzení, že když BMW, tak benzín...
No upřímně by mne zajímalo, kde toto tvrzení v mém komentáři stojí. :-o Já neříkám, že každý v BMW musí mít benzín, že každý ho chce a že nafta nemá pro nikoho smysl. Potencionální kupce se ovšem ptal na porovnání 2 benzínových motorů, pokud dobře čtu, takže nafta je tu zmíněna zcestně. Jinak u mě sice pevnou rukou vládne benzín, ale to je díky zvuku a zábavě, kterou od svého vozu požaduji. Proto mám také R6 atmo. a ne nějaký 2.0 s turbem. Nicméně jako služebák naftu mám rád(respetivě proti ní nic nemám) a preferuji ji. Tam zábavu neočekávám a nemusím při nájezdu 2tis km týdně stát 5-6x na pumpě.
BMW Driver M-B worker... :D
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

NoSwear píše:No upřímně by mne zajímalo, kde toto tvrzení v mém komentáři stojí. :-o Já neříkám, že každý v BMW musí mít benzín, že každý ho chce a že nafta nemá pro nikoho smysl. Potencionální kupce se ovšem ptal na porovnání 2 benzínových motorů, pokud dobře čtu, takže nafta je tu zmíněna zcestně. Jinak u mě sice pevnou rukou vládne benzín, ale to je díky zvuku a zábavě, kterou od svého vozu požaduji. Proto mám také R6 atmo. a ne nějaký 2.0 s turbem. Nicméně jako služebák naftu mám rád(respetivě proti ní nic nemám) a preferuji ji. Tam zábavu neočekávám a nemusím při nájezdu 2tis km týdně stát 5-6x na pumpě.
Mně to vysvětlovat nemusíš, já mám na denní lítání do práce a s rodinou 330d a na víkendy E30 2.5 benál.

A taky to nebyla reakce na tebe, ale na obecný mýtus o bezproblémových benzínech a seroucích se nafťácích od BMW, který ke mně přichází ze všech stran už od dob dob 525tds/524td, kterou jsem dával pryč s najetými 790.000 km, přicházely legendy o vstřikách a turbu na 30d a ta naše má 240.000 km a švárovo 320.000 km na původních a šlape jak hodinky, a ten mýtus bude jistě přicházet dál i když už je dávno zcela nepodstatný, viz průšvih u 45i, viz turba a přímé vstřiky v nových benzínech, Pavprochův atmosférický R6 s prapodivným naladěním nebo nedávné dojmy Pavla Jandy favorizující 20d před 18i. http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni ... a-tvari/?3
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Odpovědět