5 a 5GT ma uplne stejny zaklad, lisi se jen tim hnusnym zadkem a vyssi posaz tedy rozhodne nema.
XC60 je pomerne nova, prvni model ktery ma city safety systemy (mj. automaticke dobrzdeni do 30 km/h), pre-crash, hlidani mrtveho uhlu etc. Dosluhuje XC90.
Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Budeš asi překvapen, ale X5 brzdí lépe jak 5er i 7er, Mercedes GL brzdí lépe jak E classe a Audi Q7 porazí na brzdy A6Dallen píše: ale jak se již napsalo, je třeba si uvědomit o kolik je rozdílná brzdná dráha klasického sedanu a SUV.
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
osobne se mi tomu moc verit nechce ale ono se ne vzdy brzdi v primem smeru... pri nejakem vyhybacim manevru bych rekl ze budou vsechna SUV v nevyhodeDoubleSix píše:Budeš asi překvapen, ale X5 brzdí lépe jak 5er i 7er, Mercedes GL brzdí lépe jak E classe a Audi Q7 porazí na brzdy A6Dallen píše: ale jak se již napsalo, je třeba si uvědomit o kolik je rozdílná brzdná dráha klasického sedanu a SUV.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
jinak k tematu... podle me je zakladem bezpecnyho jezdeni umet ridit... vykaslal bych se na hvezdicky v NCAP, vzal auto na okruh, skolu smyku... nez spolehat na deformacni zony, lepsi spolehat na sebe Vim o cem mluvim, boural jsem spoustukrat, ale vzdy bez nasledku
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW