Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
řB: nerozporuji, jen sděluji moje poznatky. Při přímém srovnání min. S80 s odpovídající generací A4, A4 zatáčela, brzdila, byla stabilní, nevyžadovala větší korekce v zatáčkách. Při běžné jízdě. Volva se kolíbala ve všech směrech jak bárka na rozbouřeném moři. Volvo mají 2 známí (V70 a XC90) a u obou jsem si všiml, že ani jeden není schopen projet ztáčku plynule, ale oba dělají při projíždění zatáčkou nezvykle velké korekce. Sám si na to už nepamatuji.
Je to malý vzorek pro velké závěry, ale osobně mě Volvo při každé jízdě hodně zklamalo. Podobně zvláštně se chovala i min. 9-5, ale tam jsem aspoň neměl pocit nestability.
Je to malý vzorek pro velké závěry, ale osobně mě Volvo při každé jízdě hodně zklamalo. Podobně zvláštně se chovala i min. 9-5, ale tam jsem aspoň neměl pocit nestability.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Jeep GCH mě napadl jako první, ale poslední jeho aféra je trochu příliš silné kafe.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Stím naprosto souhlasím. Jako auto pro rodinu na cestování apod. bez jakýchkoliv ambicí v pohodě, ale jinak...mě Volvo při každé jízdě hodně zklamalo
Jinak to co jsem řídil já jsem zapoměl podotknout byla všechny kolem 02-04. A passatem jsem myslel B5-5.5, S1.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
asi hodně záleží s čím jezdí tazatel do teď.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Ovšem nemáme jenom čelní náraz, ale i boční, kutálení se přes střechu apod. Dle mého není hmotnost až tak zanedbatelný parametr.Honza42 píše:Auto se navrhuje tak, aby při nárazu nebylo překročeno pro lidský organismus limitní záporné zrychlení a zároveň aby zůstal neporušený prostor pro posádku. Prostě těžké auto musí mít pevnější předek, aby dosáhlo stejných výsledků jako stejné lehké auto. Při nárazu do pevné překážky jsou si pak rovnocenná.
Jiná otázka jsou rozměry auta. Čím delší čumák, tím větší je deformační zóna, a tím později dojde k usmrcení posádky přetížením. V tom jsou malá auta s krátkým čumáčkem v nevýhodě, která je navíc technicky neodstranitelná.
Rychlost zabíjí!
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
allroad vs. XC 70 jsem mel v primem srovnani dokonce oboji 2.5 dieselautomat...allroad opravdu allroad diky mechum a XC70 oproti tomu zvrhak, jedine co tak sedacky byly lepsi presto ze allroad mel recara.
jinak kvuli bezpeci bych z volva vzal S60 pripadne XC60 nabite pre-crash a city safety systemy, XC90 uz notne presluhuje a 70tky uz taky nemaji posledni bezpecnosti featury. Je pravda ze Volva nuti podvedome jet pomaleji at uz vnimanim podvozku tak treba i takovymi blbostmi jako progresivni tacho apod. I s takovou S60 T5, ktera diky rozchodu opravdu sedi, jsem vyzkousel 260 a pak se na to radsi vybod.
jinak kvuli bezpeci bych z volva vzal S60 pripadne XC60 nabite pre-crash a city safety systemy, XC90 uz notne presluhuje a 70tky uz taky nemaji posledni bezpecnosti featury. Je pravda ze Volva nuti podvedome jet pomaleji at uz vnimanim podvozku tak treba i takovymi blbostmi jako progresivni tacho apod. I s takovou S60 T5, ktera diky rozchodu opravdu sedi, jsem vyzkousel 260 a pak se na to radsi vybod.
Naposledy upravil(a) retron dne ned 23 zář 09:25, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28174
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Volvem jezdí dlouhodobě tuším eLzyx...takže jeho pohled by byl asi nejvíc reprezentativní. A pokud si tu story pamatuju dobře, tak tím nestabilním Volvem pozávodil R36 na D8...i když zde to nebylo asi o tom, v čem kdo seděl, ale KDO seděl
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Díky všem za poznatky.
Jeep Grand Cherokee je tedy hodně pěkné auto, i patří mezi ty levnější v kategorii. Průjezdnost terénem bych ale spíše nikdy nevyužil a také mě znepokojil ten poslední test, který nebyl Jeep schopen pořádně obhájit.
Volvo XC60 se mi velmi líbí, ale nebude za něj už konečně nová generace? Info zábavní systémy už má díky svému věku na úrovni menších vozů.
Z bezpečnostních testů dobře vychází BMW 5 a máte pravdu, že hrají roli drobnosti. S BMW 5 je vyšší šance auto více zpomalit před nárazem než s SUV, což by defacto mohlo smazat rozdíl ve výhodě pro SUV.
Z Vašich poznatků mě tedy nyní napadlo BMW 5 GT. Je to sice podle mě trošku ošklivější než pětka, ale má to vyšší posaz než běžná auta (rovná se vyšší bezpečí?), těžké je to až kam, jako plus beru kufr, který je přece jenom praktičtější než u sedanu, jízdní vlastnosti jsou určitě hodně blízké BMW 5, a tedy se lépe auto vyhne srážce případně zabrzdí než SUV.
Mám ještě dotaz ... například Infiniti M dostalo prý 5 hvězd v NCAP testech. Kde test najdu, když na http://www.euroncap.com/results/infiniti.aspx je jen Infiniti FX?
Jeep Grand Cherokee je tedy hodně pěkné auto, i patří mezi ty levnější v kategorii. Průjezdnost terénem bych ale spíše nikdy nevyužil a také mě znepokojil ten poslední test, který nebyl Jeep schopen pořádně obhájit.
Volvo XC60 se mi velmi líbí, ale nebude za něj už konečně nová generace? Info zábavní systémy už má díky svému věku na úrovni menších vozů.
Z bezpečnostních testů dobře vychází BMW 5 a máte pravdu, že hrají roli drobnosti. S BMW 5 je vyšší šance auto více zpomalit před nárazem než s SUV, což by defacto mohlo smazat rozdíl ve výhodě pro SUV.
Z Vašich poznatků mě tedy nyní napadlo BMW 5 GT. Je to sice podle mě trošku ošklivější než pětka, ale má to vyšší posaz než běžná auta (rovná se vyšší bezpečí?), těžké je to až kam, jako plus beru kufr, který je přece jenom praktičtější než u sedanu, jízdní vlastnosti jsou určitě hodně blízké BMW 5, a tedy se lépe auto vyhne srážce případně zabrzdí než SUV.
Mám ještě dotaz ... například Infiniti M dostalo prý 5 hvězd v NCAP testech. Kde test najdu, když na http://www.euroncap.com/results/infiniti.aspx je jen Infiniti FX?
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Pokud jsi ochoten uvažovat o 5GT, tak bych zvážil MB R-klasse po FL. Pro posádku je snad ještě lepší než S-klasse a ani už tak blbě nevypadá. Praktičnost mimořádná.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28174
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečné auto pro 4 osoby kolem 1,5M
Rko nové ale bude trošku v holovýbavě
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time