No to je příklad jak sviňa... 450 táců za světla chudoby, absenci Mp, vyhřívaných seslí, odpornou barvu a vůbec takovou nějakou prapodivnou výbavu. Zas tam jsou teda chlupaté sedačky, ty jsou supr...
No to je příklad jak sviňa... 450 táců za světla chudoby, absenci Mp, vyhřívaných seslí, odpornou barvu a vůbec takovou nějakou prapodivnou výbavu. Zas tam jsou teda chlupaté sedačky, ty jsou supr...
Třeba ty sedačky byly na zakázku od BMW Individual, jsou z kožichu polárních lišek a stály stejně jako celý zbytek auta
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
cetl jsem vas test na M5. Zminoval jste tam casto ne uplne standardni dynamiku na 560koni. Nekdo v diskuzi se tam zminil, ze to auto melo spz S 760PS. Tak to k tomu trochu svadelo, jestli neni poladene.
Koukal jsem na vase video ze zrychelni i na jina videa. A az na jedno video, kde to nejak "nejelo" i ostatni on board kamery narazily na omezovac cca do 22s...stejne jako treba gtr, ale to ma do 160 mnohem lepsi start. M5 to pak valcuje ve vyssich rychlostech. ale tak 4x4 ma lepsi zacatek a pak vetsi ztraty ve vyssich rychlostech. takze sem si vlatne odpovedl sam