To bych asi neřekl no, soused má taky Multivan už druhej a je spokojenej. Do VW jsme šli kvůli pozitivním ohlasům na spolehlinost, bohužel jsme si zrovna vybrali kus který se neustále, jak to říct slušně, porouchával
Dneska byl táta u Seatu a nabídli pěknou cenu s dobrou výbavu, tak uvidíme. Co mě překvapilo je dodací lhůta 4 měsíce u Sharanu?
Tak pozitivní ohlasy se dají posbírat na každé auto. Akorát u některých to dá víc práce a déle to trvá.
Hlavně ať tatík vezme ty největší kola co převáží a zkusí si to tam naskládat. Protože já mám předchozí generaci, kde lze vyndat sedadla, a stejně bych tam kola tedy vozit nechtěl.
starý sharan je na kola vpohodě, 3 lidi + 3kola + nějaké věci se vešly celkem vklidu. pokud 2 lidi, tak dozadu nacpeš kol 5 + spoustu dalších zavazadel.
právě velikost toho auta je tak akorát, že i 29" bike se tam vleze bez rozebírání.
Brus píše:starý sharan je na kola vpohodě, 3 lidi + 3kola + nějaké věci se vešly celkem vklidu. pokud 2 lidi, tak dozadu nacpeš kol 5 + spoustu dalších zavazadel.
právě velikost toho auta je tak akorát, že i 29" bike se tam vleze bez rozebírání.
Ok to jsem chtěl slyšet samozřejmě, že to neni jako do Multivanu, ale dodávku už nechceme a tohle asi bude ideál. Jěště jsem se chtěl zeptat jak je na tom velikostně Kia Sorento? Je mi jasný, že to neni jako Sharan a jemu podobný, ale spíš jestli někdo nemá zkušenosti
Tak tedy poslyš i druhou část pravdy. Pokud tatík bude pravidelně převážet kola v Sharanu, tak se z toho věčnýho uvazování a rovnání (aby se nic neodřelo na autě ani na kolech) zblázní. Druhá možnost je, že ten Sharan bude za rok vypadat uvnitř jako dobytčák a zákazníci budou mít občas odřená kola.
Já bych tohle řešil asi pěknou kárkou za auto. Pokud tedy nejezdíte s těmi koly tisíce kilometrů.
Mně se do Sharanu silnička zas tak snadno nevejde, by dlouhá sedlovka. Kolo se musí hodně naklopit a uvnitř zas narovnat. Jasně, dá se rozebrat. Radosti kopec.
Honza42 píše:Tak tedy poslyš i druhou část pravdy. Pokud tatík bude pravidelně převážet kola v Sharanu, tak se z toho věčnýho uvazování a rovnání (aby se nic neodřelo na autě ani na kolech) zblázní. Druhá možnost je, že ten Sharan bude za rok vypadat uvnitř jako dobytčák a zákazníci budou mít občas odřená kola.
Já bych tohle řešil asi pěknou kárkou za auto. Pokud tedy nejezdíte s těmi koly tisíce kilometrů.
Mně se do Sharanu silnička zas tak snadno nevejde, by dlouhá sedlovka. Kolo se musí hodně naklopit a uvnitř zas narovnat. Jasně, dá se rozebrat. Radosti kopec.
To ježdění s kolama je příležitostný spíš, když táta veze nějakýmu kamarádovi kolo domů. Takže těch přejezdů právě neni tolik. A on i ten Multivan je po těch letech pěkně vevnitř poškrábanej.