BMW Divize
Re: BMW Divize
Mali by do aut montovat aspon 10MT. A tak by ludia ktorych to tak bavi, mohli kvadlovat do maximalneho uspokojenia
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
jj, jak nemožu kvedlat, tak ňa to nebaví...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Si kup šlehačku a můžeš cestou našlehat hezkou pěnu a za odměnu v cíli sníst.pavproch píše:jj, jak nemožu kvedlat, tak ňa to nebaví...
Re: BMW Divize
ref 6MT: tak jo, na bmwklubu mi potvrdili, že 6MT až v Z4, nejlépe v preface 3.0i nebo 3.0iS
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Presne tak. V zadne Z3 nikdy 6MT nebyl, udajne by se tam nevesel. Proto i verze s S54 v M Coupe mely 5MT oproti M3 E46, kde byl 6MT. Nicmene existuji konverze a ten sestikvalt se tam po upravach vejde. Stejne tak jako se pod haubnu vejde treba i V8 S62B50 z M5...
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: BMW Divize
Ja myslim, ze otazka se tykala toho jestli M3 za 290k, ne jestli by se s M3 dalo nebo nedalo jezdit jako daily car. V tom je rozdil... M3 na denni jezdeni klidne ano. M3 za 300k urcite ne.jancsi píše:zaujimava reakcia. Len pridam, ze tych 60tis km za 2 roky neznamena dusenie auta na plne kecky nonstop. Vacsina cesty normalna jazda (do prace a tak ala 325i, Praha-Kosice za 4,5h ). Znicit by to M3 nemuselo. Btw, tak ma napada, ze taka M3 musi byt dimenzovana na ine vykony. Kazdopadne si uvedomujem, ze M3 asi nebola urcena pre takyto styl. Takze fakt neviem.Bond007 píše:tak ja jednoho cloveka co M3 E46 jako daily driver ma a nemuze si ho vynachvalit. Nakladove to stoji samozrejme vic nez bezna E46, ale neni to takova hruza...a u toho auta je radost kazdy seslapnuti plynu, kazdej ujetej km, takze ja osobne bych ho taky proti 325i nebo 330i preferoval ale kazdej ma jiny preference. Ale globalne na denni jezdeni, proc ne?
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: BMW Divize
takže se mi pomalu krystalizuje "specifikace"
- Z4 roadster preface (M nebo Mpaket)
- neošizený třílitr nebo 3.2
- 6MT
- cosmosschwartz aussenfarbe
- bez navi, idrivu a podobných pičičand
- ideálně s odnímatelným hardtopem
- serviska, doklady, jasný původ, nebourané, garážované , "summer driver"
- Z4 roadster preface (M nebo Mpaket)
- neošizený třílitr nebo 3.2
- 6MT
- cosmosschwartz aussenfarbe
- bez navi, idrivu a podobných pičičand
- ideálně s odnímatelným hardtopem
- serviska, doklady, jasný původ, nebourané, garážované , "summer driver"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
tak to good luck
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Roadster v černé barvě?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Není nic hezčího, než Z4 v černé... Doma máme E89 sapphireschwarz s krémovým vnitřkem a je to porníčko...