Obavam sa, ze to nebude tak pohodove, bezstarostne jazdenie ako na tych nasich 325-kachjancsi píše:Spytam sa este inak. Ma zmysel uvazovat o takomto auta ako daily driver na 2 roky s rocnym najazdom cca 30.000km?
Teraz jazdim E46, 325i, za 3 roky investicia len do udrzby prednych ramien (vybite capy) a brzdovych oblozeni. (za 3 roky najazd cca 100tis km). Takze v principe len tankujem benzim a menim olej Keby sa toto malo pri M3 razantne zmenit, tak neidem do toho
Uz len to SMG, len toho samotneho by som sa bal ako cert kriza a to nevravim, ze M3 ma takmer vsetky mechanicke veci specificke a podla toho aj navysenu cenu...myslim ze Mmira pisal, ze rocne nakalady na svoju M3 ma okolo 50tisic rocne a to urcite na tom nebeha 30tis.km rocne(ak sa mylim, tak ma prosim opravte )...
A potom je tu este otazka stavu...ak to nebude opecovany kus, ktory bude podla toho aj stat, tak sa obavam, ze to bude cierna diera na prachy
Takze ako doplnok k 325i fajn, ako nahrada sa obavam, ze urcite nie...