Stepi píše:Tak jsem si po několika denním rozhodování udělal verdikt, že když už si kupuju BMW tak to bude zadokolka, pár zim ukáže, jestli jsem udělal správnou volbu. Když mi to nebude vyhovovat, tak napříště koupím čtyřkolku. Teď zbývá najít nějakou pěknou 330i nebo 325i v M-paketu a budu snad šťastnej jako blecha...
325i nebrat. leda bys to chtel opravdu jen jako potah. motor je fajn, sily ma dost, ale ma to nechutne dlouhou prevodovku. da se to poresit montazi diferaku z automatove verze. coz uz ale samo znamena dalsi penize navic.
sel bych do 330i
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Já jsem myslel, že 325i v třílitru je jen uškrcená 330i. Někde jsem četl, že tam stačí vyměnit nějaké sání a čipnout to a je z toho 330i. tak to každopádně děkuju, žádné dlouhé převody nechci, nasrat 325i
nejdrive to byvala 2.5i, pak uskrcena 3.0i, prevodovka ale zustala stejna. co se toho predelavani tyce, neni to tak jednoduche a hlavne to stoji penize. neda se nez znova zopakovat, ze 330i je lepsi volba.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
tady potřeba uznat, že mají pravdu 325xi jsem rozmýšlel (znal jsem to auto od novoty, výbava velmi slušná)... koumal jsem i nad přestavbou na 330i... všehovšudy je to totální nonsense a raděj bych doplatil a koupil rovnou 330i... převodovku tam evidentně dali ze Scanie. Motor má hodně dobré spodky a středy... nahoře je cítit to umělotinské zdechnutí. Ještě jednou tady pavproch napíše, že xDrive nejde poznat, tak by ho bylo dobré zaslat k lékaři bude mít něco s karpálním tunelem, loktem, ramenem a ještě něčím a to hned 2x.
mimochodem pěkná 330i v manualu a mpacketu (nedej bože kombi) přeji hodně štěstí, ale u nás prakticky se nevyskytující kombinace.
a pokud člověka baví řídit, tak se domnívám je 3.0d blbost a to tím tuplem u ojetiny.