Škoda Rapid
Škoda Rapid
aleno, tak!
a fčíl na vážnou notu:
a) mohl by některý z -modů- tohhle vlákno přejmenovat na Rapid?
b) tohle je teda od schade fakt podraz....
btw, věřím, že 1,2TSI jde hoooodně moc čipnout... onehdá sem jel do rožnova od frýdlantu po solárce (fklidu kochací jízdou, čti plynulých 120) a těsně před T křižovatkou pod pindulou mě docela divoce a rychle předjela fobija combi II 1,2TSI (podle označení motorizace na zádi) s červeným pruhem, ostravskou RZ a nápisem "převoz krve".... po nájezdu na hlavní (I/58 dokopec směr pindula) to oroštoval, co mu to jelo, já ze zvědavosti za ním.... měl sem co dělat ho uviset (se svýma 272kobylama a 320Nm na 1700kg), nahoře kolem motorestu sme tam měli naloženo hooodně přes 180..... takle prostě do kopce nemůže 105 ani 120 kobyl rozpohybovat nějakých 1200kg.... to muselo být aspoň 150-160 klisen....
a fčíl na vážnou notu:
a) mohl by některý z -modů- tohhle vlákno přejmenovat na Rapid?
b) tohle je teda od schade fakt podraz....
btw, věřím, že 1,2TSI jde hoooodně moc čipnout... onehdá sem jel do rožnova od frýdlantu po solárce (fklidu kochací jízdou, čti plynulých 120) a těsně před T křižovatkou pod pindulou mě docela divoce a rychle předjela fobija combi II 1,2TSI (podle označení motorizace na zádi) s červeným pruhem, ostravskou RZ a nápisem "převoz krve".... po nájezdu na hlavní (I/58 dokopec směr pindula) to oroštoval, co mu to jelo, já ze zvědavosti za ním.... měl sem co dělat ho uviset (se svýma 272kobylama a 320Nm na 1700kg), nahoře kolem motorestu sme tam měli naloženo hooodně přes 180..... takle prostě do kopce nemůže 105 ani 120 kobyl rozpohybovat nějakých 1200kg.... to muselo být aspoň 150-160 klisen....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nová Škoda Felicia
takže vlastně potvrzuješ, že ta fobija musela mít těch 150-160 kobyl...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nová Škoda Felicia
@redakce: prosím, prosím, změntě to na teho Rapida...
kuju
k věci: ref dnešní testík -pj- : smekám, to je zase řidičský koncert.... myslím si o sobě, že nejsem úplně špatný a pomalý řidič, ale vedle -pj- (jako že sem s ním už jel nejen jako spolujezdec ale i jako řidič...) si připadám jak v žák autoškole.....
podle teho videja to fakt musí mít ke 150kobylám, votomžádná...
kuju
k věci: ref dnešní testík -pj- : smekám, to je zase řidičský koncert.... myslím si o sobě, že nejsem úplně špatný a pomalý řidič, ale vedle -pj- (jako že sem s ním už jel nejen jako spolujezdec ale i jako řidič...) si připadám jak v žák autoškole.....
podle teho videja to fakt musí mít ke 150kobylám, votomžádná...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nová Škoda Felicia
přemenuje mi to někdo, nebo mám založit nový vlákno?!?
-pj- se zase neska dobře vyspal....
takle má vypaddat field report a ne suché marketingové žvásty...
-pj- se zase neska dobře vyspal....
je to auto se 105 mbhp (mladoboleslavský horse power, koeficient přepočtu na hp bude tak 1,3:1),
tyhle čtyři plechovky Coca Coly se šnečí ulitou navrch (pro ty se slabší fantazií: motor se čtyřmi válci o objemu 0,3 litru a jedním turbodmychadlem)
takle má vypaddat field report a ne suché marketingové žvásty...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Mattbaylesa
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon 09 led 22:11
Re: Škoda Rapid
Dneska jsem se byl s rapidem active 1.2tsi 66 kw asi 50km projet a tady jsou moje dojmy.
Uz pri prvnim pohledu vypada vyvazene, bal jsem se, ze nad zadnim kolem bude moc "plechu", ale zbytecne. Auto je velmi vyvazene a pusobi hodnotnym dojmem (i pres zakladni vybavu). Interier pripomina ten od superba, je podle me v ramci moznosti opravdu hezky, vcetne volantu. Plasty a zpracovani jsem moc nezkoumal, ale nic, co by bilo do oci.
Razeni probiha trochu delsimi drahami, nicmene je prijemne. Od nejakych 1700 se auto pri rozjezdu jakoby zhoupne, to kdyz zabere turbo. Zvuk motoru je v kabine pomerne dost hodne slyset a je hodne hruby, nebojim se rict sportovni. Motor mel najeto 80km, takze se projev bude urcite jeste trochu menit.
Rizeni jde velice lehce, kolem stredove polohy je ale trochu mrtve. Treba oproti fieste, se kterou jsem ted jezdil je to znat.
Co me ale velice zklamalo je podvozek. Na test jsme prijeli Oct se sportovnim podvozkem na 17´ kolech. Rapid mel tusim 14´ s velkym profilem gum. Pri prejezdu nerovnosti, na ktere se Oct jen zhoupne (a to jsme ji meli za nepohodlnou) jdou tlumice rapidu na doraz! (to jdou velmi casto)a do kabiny se prenese rana. Hlasita a neprijemna. Zaroven rapid pusobi celkem tvrde a o vetsine vytluku dava znat. Celkove jde prace podvozku v kabine dobre slyset. Neumim si predstavit, jak se to bude chovat na 17´, ale pohodlna jizda to urcite nebude. Uplne prkno to neni, ale po precteni nekolika testu jsem cekal neco jineho!
To je v rychlosti sepsany muj prvni postreh, mozna neco upravim/dopisu.
Uz pri prvnim pohledu vypada vyvazene, bal jsem se, ze nad zadnim kolem bude moc "plechu", ale zbytecne. Auto je velmi vyvazene a pusobi hodnotnym dojmem (i pres zakladni vybavu). Interier pripomina ten od superba, je podle me v ramci moznosti opravdu hezky, vcetne volantu. Plasty a zpracovani jsem moc nezkoumal, ale nic, co by bilo do oci.
Razeni probiha trochu delsimi drahami, nicmene je prijemne. Od nejakych 1700 se auto pri rozjezdu jakoby zhoupne, to kdyz zabere turbo. Zvuk motoru je v kabine pomerne dost hodne slyset a je hodne hruby, nebojim se rict sportovni. Motor mel najeto 80km, takze se projev bude urcite jeste trochu menit.
Rizeni jde velice lehce, kolem stredove polohy je ale trochu mrtve. Treba oproti fieste, se kterou jsem ted jezdil je to znat.
Co me ale velice zklamalo je podvozek. Na test jsme prijeli Oct se sportovnim podvozkem na 17´ kolech. Rapid mel tusim 14´ s velkym profilem gum. Pri prejezdu nerovnosti, na ktere se Oct jen zhoupne (a to jsme ji meli za nepohodlnou) jdou tlumice rapidu na doraz! (to jdou velmi casto)a do kabiny se prenese rana. Hlasita a neprijemna. Zaroven rapid pusobi celkem tvrde a o vetsine vytluku dava znat. Celkove jde prace podvozku v kabine dobre slyset. Neumim si predstavit, jak se to bude chovat na 17´, ale pohodlna jizda to urcite nebude. Uplne prkno to neni, ale po precteni nekolika testu jsem cekal neco jineho!
To je v rychlosti sepsany muj prvni postreh, mozna neco upravim/dopisu.
Re: Škoda Rapid
Dojmy z Rapidu Ambition 1.2 TSI 77 KW Ambition Bílý Candy+16 kola:
Zavírání dveře tiché,dobře utlumené.Kvalita zpracování velmi dobrá,materiály příjemné na dotek.Verze Active a Ambition mají v přístrojovce displej z Pola.Místa vzadu hodně.Příznivě dojmy i vystavené verze Active,ta byla na saloně.
Jízdní dojmy:
Podvozek filtruje nerovnosti dobře,na kostkách ticho.Na torzku naladění velmi dobré,v zatáčkách snese hodně.Řazení krátké a přesné dráhy.Motor výkonově dobrý,v limitech se s ním dá jezdit dobře.Trochu hlučnější při vytáčení,ale při ustálené rychlosti ticho.Spotřebu jsem měl okamžitou 6.7.litrů.Řízení přesné,naladění asi jak u fabie.Brzdy příjemné s plynulým nástupem,bez vadnutí.
Celkové dojem velmi dobrý.Zadní okna s ovládáním od řidiče potvrzené od MY 2014,prodejci to měli na školení.
Mattbaylesa : Ty jsi tam měl motor 1.2 TSI 63 KW ne 66 KW.
Zavírání dveře tiché,dobře utlumené.Kvalita zpracování velmi dobrá,materiály příjemné na dotek.Verze Active a Ambition mají v přístrojovce displej z Pola.Místa vzadu hodně.Příznivě dojmy i vystavené verze Active,ta byla na saloně.
Jízdní dojmy:
Podvozek filtruje nerovnosti dobře,na kostkách ticho.Na torzku naladění velmi dobré,v zatáčkách snese hodně.Řazení krátké a přesné dráhy.Motor výkonově dobrý,v limitech se s ním dá jezdit dobře.Trochu hlučnější při vytáčení,ale při ustálené rychlosti ticho.Spotřebu jsem měl okamžitou 6.7.litrů.Řízení přesné,naladění asi jak u fabie.Brzdy příjemné s plynulým nástupem,bez vadnutí.
Celkové dojem velmi dobrý.Zadní okna s ovládáním od řidiče potvrzené od MY 2014,prodejci to měli na školení.
Mattbaylesa : Ty jsi tam měl motor 1.2 TSI 63 KW ne 66 KW.
Bez bodů
- Mattbaylesa
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon 09 led 22:11
Re: Škoda Rapid
To Dix:
To musela byt drsna testovacka, kdyz pises o limitech brzd, podvozku a mozna i motoru. Ja jsem nemel to srdce auto s 80km nejak trapit (hlavne tedy motor) a vsimal jsem si hlavne aspektu tykajicich se denni pouzitelnosti. Timto pohledem mi v hlave utkvely tri veci: hlasity motor, tlumice jdouci zbytecne casto " na doraz" a celkove prkennejsi podvozek.
Ano, 63kw. 66 ma tdi. Nicmene verze je kazdemu jasna.
To musela byt drsna testovacka, kdyz pises o limitech brzd, podvozku a mozna i motoru. Ja jsem nemel to srdce auto s 80km nejak trapit (hlavne tedy motor) a vsimal jsem si hlavne aspektu tykajicich se denni pouzitelnosti. Timto pohledem mi v hlave utkvely tri veci: hlasity motor, tlumice jdouci zbytecne casto " na doraz" a celkove prkennejsi podvozek.
Ano, 63kw. 66 ma tdi. Nicmene verze je kazdemu jasna.
Re: Škoda Rapid
Drsná ani ne,těch 80 km jsem neměl,jenom krátkou trasu,ale povrch byl kostky,špatnej asfalt a zatáčky.Jo s těmi tlumiči na doraz souhlasím,taky jsem to cítil.Hlasitý motor také souhlas.Fabia Ambition je líp utlumená.Na torzku to bralo zatáčky dobře,jsem zvědavej na OIII.
Bez bodů