Světe, zboř se....
Neska při služebce sem se rozhodl, že příští letní (ešče letos) budou
non-RFT
Otázka tedy zní - jaké 22545 R17 a 255/40 R17 non-RFT s UTQ menší nebo rovno 140, zároveň ale použitelné i na vodě... proběh/životnost je NAPROSTO nepodstatná vlastnost, preferuju maximální trakci, jisté a čitelné chování na mezi adheze při brždění a nízkou hlučnost
Protože dvorní dodavatel - Strnadel - je zatížený na pirelli (přičemž ale stávající P-zera RFT s UTQ 220 mně nesmírně serou a nesmí mi znova do garáže), je tam z čeho vybírat?
Důvodem změny mého názoru je:
a) zvědavost - o kolik to bude pocitově měkčí/víc plavat v zatáčkách...
b) dynamická mechanika - dyž ta guma bude výrazně lehčí (hmotnost), tak by měla být i výrazně lepší dynamika/ovladatelnost auta (bo rotační setrvačné síly jak při zrychlovaní, tak i brždění)
a podotázka: tím pádem do auta potřebuju "dojezdovou sadu" - doporučíte nějakou? (hlavně takovou, ve které bude kompresor kompresorovat, slimák lepit díry a bude kompatibilní s bengama....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.