Nízkonákladové auto do 55000kč

Prodáváte, nebo sháníte ojetý vůz, náhradní díly, nebo příslušenství? Nabídněte či poptejte jej u nás.
Uživatelský avatar
sune2009
Řidič začátečník
Příspěvky: 161
Registrován: pon 16 kvě 18:22

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od sune2009 »

Já souhlasím s tím,že ten motor je na webu označovaný,že žere olej.Ale mě to naštěstí nedělá,každopádně určitě bych taky zvážil ty dva výše zmíněné motory.1.8 je větší šance,že seženeš kolem Tvé hranice,zatímco 1,4 XEP je spíš investicí do budoucna a je potřeba si připlatit.Já z mého pohledu doporučuji Astru G,výběr motoru je na Tobě werty.
Fluence 1.6 16v
E46 330ci "roofless"
Werty.cz
Autoškolák
Příspěvky: 39
Registrován: úte 29 bře 16:27

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od Werty.cz »

glider píše:toto musi byt laska na prvy pohlad
kupit si dobrovolne auto s motorom ktory vyslovene zere olej?
Jestli máš ještě nějaký nápad, sem s ním ;) možná že své rozhodnutí změním
Fabia II 1.9TDi
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od glider »

ked nizkonakladove auto, tak zamna Fiat

take Stilo bude ideal
http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list

este lepsie by bolo s 1,4kou ale aj 1.6 je vpohode
Uživatelský avatar
Krysa
Pan Řidič
Příspěvky: 459
Registrován: stř 15 úno 18:39

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od Krysa »

Stilo je dobrá volba. Čas ukazuje,že až na výdrž některých plastů je to spolehlivé auto
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od x2005 »

Kamarád měl Astra G 1.4 16V EcoTec, kupovaná jako nová. Za 120tkm měnil dvakrát ERG ventil. A několikrát stabilizátory. Já jsem tomu auto říkal "bezmotorový kluzák". Moc to jejelo a mezi jedničkou a dvojkou byl velký odskok. Takže při rozjezdu bylo potřeba jedničku vytočit trochu víc, než mě vyhovuje, jinak to spadlo do mrtvejch otáček. A jednička šla zařadit jen v klidu. Když to člověk vytáčel, tak to nějak jelo. Ale předjíždění bylo jen pro odvážný a s vypnutou klimatizací..... :-B Na druhou stranu při klidný/ustálený jízdě to auto bylo uvnitř ukázkově tichoučký. A nerezlo. Vyrobeno ještě v německu. Něco se údajně dělalo v Polsku. Snad 3D verze?
MiN
Autoškolák
Příspěvky: 87
Registrován: pát 06 led 22:44

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od MiN »

V Polsku se géčka dělaly až po náběhu výroby další generace, ne? Prodávalo se to myslím pod označením CLASSIC, nebo tak nějak.

EcoTecy se musí točit všechny. Jinak nejedou. Od té 1.6, možná spíš 1.8 už je to ale lepší. Jel jsem kousek i s 1.4 (osmiventil) a to nejelo vůbec. Líp jede i 1.3 Filcka. Přitom to auto není nijak těžký, navážil jsem něco pod 1200 kilo (na traktorový váze v družstvu, takže přesnost je diskutabilní).

Jinak pravda, auto skoro nerezne. Moje je zdravé až na jeden zadní lem, ale to může být záležitost poškozeného laku. Pak je to hned.

PS: Třídvéřové Stilo s benzínovou atmosférou by mohla být taky fajn volba. Za stejnou cenu je to vždycky o pár let novější, než Opel. Jen ten design neosloví každého...
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od Honza42 »

Výroba Géčka byla převedena do Polska 2004 a dřív se 1,4 twinport nedělaly, takže všechny jsou už z Polska.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od Dallen »

Werty.cz píše:toto musi byt laska na prvy pohlad
kupit si dobrovolne auto s motorom ktory vyslovene zere olej?
Některé motory ho žerou z principu (chlazeni pístku ostříkem) a pokud to žere málo a nebo z něj trošku ukapuje tak to není problém. VW grup údává, že spotřeba 1l/1000km je v normě (podlě mě to už je extrém).
Když si vezmu, že by auto sežralo za těch 15tkm dva litry (polovinu náplně) tak to je v nákledech asi 400kč(olej) vs. více než 40tisíc(phm)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16837
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od pavproch »

já teda považuju za taknějak "normální" spotřebu oleje jednu litrovou pixlu na jeden servisní interval
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Nízkonákladové auto do 55000kč

Příspěvek od Dallen »

A podle odborníku z Wolfsburgu to je 15 pixel na jeden servisní interval :D
Já za 10tkm doleju asi 2litry a to TSko má ostřik válců+mi sem tam kapne gufero.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět