Nízkonákladové auto do 55000kč
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
Já souhlasím s tím,že ten motor je na webu označovaný,že žere olej.Ale mě to naštěstí nedělá,každopádně určitě bych taky zvážil ty dva výše zmíněné motory.1.8 je větší šance,že seženeš kolem Tvé hranice,zatímco 1,4 XEP je spíš investicí do budoucna a je potřeba si připlatit.Já z mého pohledu doporučuji Astru G,výběr motoru je na Tobě werty.
Fluence 1.6 16v
E46 330ci "roofless"
E46 330ci "roofless"
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
Jestli máš ještě nějaký nápad, sem s ním možná že své rozhodnutí změnímglider píše:toto musi byt laska na prvy pohlad
kupit si dobrovolne auto s motorom ktory vyslovene zere olej?
Fabia II 1.9TDi
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
ked nizkonakladove auto, tak zamna Fiat
take Stilo bude ideal
http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list
este lepsie by bolo s 1,4kou ale aj 1.6 je vpohode
take Stilo bude ideal
http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list
este lepsie by bolo s 1,4kou ale aj 1.6 je vpohode
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
Stilo je dobrá volba. Čas ukazuje,že až na výdrž některých plastů je to spolehlivé auto
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
Kamarád měl Astra G 1.4 16V EcoTec, kupovaná jako nová. Za 120tkm měnil dvakrát ERG ventil. A několikrát stabilizátory. Já jsem tomu auto říkal "bezmotorový kluzák". Moc to jejelo a mezi jedničkou a dvojkou byl velký odskok. Takže při rozjezdu bylo potřeba jedničku vytočit trochu víc, než mě vyhovuje, jinak to spadlo do mrtvejch otáček. A jednička šla zařadit jen v klidu. Když to člověk vytáčel, tak to nějak jelo. Ale předjíždění bylo jen pro odvážný a s vypnutou klimatizací..... Na druhou stranu při klidný/ustálený jízdě to auto bylo uvnitř ukázkově tichoučký. A nerezlo. Vyrobeno ještě v německu. Něco se údajně dělalo v Polsku. Snad 3D verze?
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
V Polsku se géčka dělaly až po náběhu výroby další generace, ne? Prodávalo se to myslím pod označením CLASSIC, nebo tak nějak.
EcoTecy se musí točit všechny. Jinak nejedou. Od té 1.6, možná spíš 1.8 už je to ale lepší. Jel jsem kousek i s 1.4 (osmiventil) a to nejelo vůbec. Líp jede i 1.3 Filcka. Přitom to auto není nijak těžký, navážil jsem něco pod 1200 kilo (na traktorový váze v družstvu, takže přesnost je diskutabilní).
Jinak pravda, auto skoro nerezne. Moje je zdravé až na jeden zadní lem, ale to může být záležitost poškozeného laku. Pak je to hned.
PS: Třídvéřové Stilo s benzínovou atmosférou by mohla být taky fajn volba. Za stejnou cenu je to vždycky o pár let novější, než Opel. Jen ten design neosloví každého...
EcoTecy se musí točit všechny. Jinak nejedou. Od té 1.6, možná spíš 1.8 už je to ale lepší. Jel jsem kousek i s 1.4 (osmiventil) a to nejelo vůbec. Líp jede i 1.3 Filcka. Přitom to auto není nijak těžký, navážil jsem něco pod 1200 kilo (na traktorový váze v družstvu, takže přesnost je diskutabilní).
Jinak pravda, auto skoro nerezne. Moje je zdravé až na jeden zadní lem, ale to může být záležitost poškozeného laku. Pak je to hned.
PS: Třídvéřové Stilo s benzínovou atmosférou by mohla být taky fajn volba. Za stejnou cenu je to vždycky o pár let novější, než Opel. Jen ten design neosloví každého...
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
Výroba Géčka byla převedena do Polska 2004 a dřív se 1,4 twinport nedělaly, takže všechny jsou už z Polska.
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
Některé motory ho žerou z principu (chlazeni pístku ostříkem) a pokud to žere málo a nebo z něj trošku ukapuje tak to není problém. VW grup údává, že spotřeba 1l/1000km je v normě (podlě mě to už je extrém).Werty.cz píše:toto musi byt laska na prvy pohlad
kupit si dobrovolne auto s motorom ktory vyslovene zere olej?
Když si vezmu, že by auto sežralo za těch 15tkm dva litry (polovinu náplně) tak to je v nákledech asi 400kč(olej) vs. více než 40tisíc(phm)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
já teda považuju za taknějak "normální" spotřebu oleje jednu litrovou pixlu na jeden servisní interval
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nízkonákladové auto do 55000kč
A podle odborníku z Wolfsburgu to je 15 pixel na jeden servisní interval
Já za 10tkm doleju asi 2litry a to TSko má ostřik válců+mi sem tam kapne gufero.
Já za 10tkm doleju asi 2litry a to TSko má ostřik válců+mi sem tam kapne gufero.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko