Menil jsem je ted na aute, sice koncernove plechovce, ale na na rizeni to bylo znat dost. Ty stary uz mely neco za sebou. Cit v rizeni se rozhodne zlepsil. Mrkni na bmwklub, je tam o tom dost napsano a muzes si je tam pripadne od nekoho i koupit za slusnou cenuEksen píše:Údajně je dobrý nahradit nějaký siláče předních ramenou - zlepší se cit v řízení ... Nevíš o tom něco ?
BMW E36
Re: BMW E36
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: BMW E36
Byl jsem na dovolený, tak jsem na forum ani nemrknul.Eksen píše:D1.8T: Nebudeš k mání na nějakou projíždku teď o víkendu ? Docela by mě zajímala jak jede vykuchaná 325ka oproti nevykuchaný, jestli má cenu se do toho pouštět Btw, používáš nějaký díly z Mka ? Údajně je dobrý nahradit nějaký siláče předních ramenou - zlepší se cit v řízení ... Nevíš o tom něco ?
Na autě je aktualně nahozenej novej podvozek, ale už jsem to nestihl naladit. Po kratký projížďce můžu říct, že auto je znatelně dotáčivější. Počítám, že příští týden se mi podaří doladit. Podvozek je zrovna pro M, silentbloky mám Powerflexy, zadní siláč předního ramene je excentrickej pro změnu geo určenej taky pro M. Každopádně siláče mají asi nejlepší poměr cena/vliv na jízdu ze všeho co můžeš koupit.
Pokud bys měl zájem o projížďku, jsem do cca 20.9. v ČR. Pak budu až na vánoce.
RWD
Re: BMW E36
Pohodový. Nic agresivního, za studena o chlup lepší než YellowStuff. Nejvíc se mi na nich líbí citlivost a dávkovatelnost. Kdyby byly k dispozici dám je i na 5er.breadvan píše:Muzu se zeptat, jaky jsou ty OMP desky mimo okruh?d1.8t píše:Hadice OEM, desky teď OMP Racing, před tím YellowStuff a ty ouempíčka se mi líbí víc.
RWD
Re: BMW E36
Dik za info Uvazuju totiz, jestli zustat u klasiky Textar nebo zkusit neco jinyho...d1.8t píše: Pohodový. Nic agresivního, za studena o chlup lepší než YellowStuff. Nejvíc se mi na nich líbí citlivost a dávkovatelnost. Kdyby byly k dispozici dám je i na 5er.
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: BMW E36
D1.8T: Ty jsi odněkud z hor že ? Zas abych to k Tobě neměl 300 kilometrů, z tej Prahé
Dnes mi začlo lupat při zatáčení v pravo v pravym přednim kole, když si stoupnu z boku auta a zatlačim na kolo, tak v tom tak divně skřípe. co to může být ? Čepy ?
Mě se zdálo, že se to chová v zatáčkách nějak divně
Dnes mi začlo lupat při zatáčení v pravo v pravym přednim kole, když si stoupnu z boku auta a zatlačim na kolo, tak v tom tak divně skřípe. co to může být ? Čepy ?
Mě se zdálo, že se to chová v zatáčkách nějak divně
E36 325Ci
Re: BMW E36
Z důvodu nedostatku času jsem se k autu dostal až včera. Vzhledem k tomu, že akci kvůli který jsem chtěl podvozek snížit a doladit jsem nestihl a za pár dní se zase odporoučim na tři měsíce pryč, nechal jsem ho výš než je na letní režim potřeba. Zimu odjezdim ve zvýšeným režimu a auto pujde dolu až na jaro.
Projel jsem to asi 50km a nelituju jediný koruny kterou jsem do jízdních vlastností investoval. Auto přišlo o nedotáčivost a razantně získalo na stabilitě, náklony prakticky odbourány. Dvakrát jsem si zkusil naletět do dvojkový zatáčky nesmyslnou rychlostí, po ubrání plynu se jen sklouznul zadek, kontra, plyn, odjezd. Jednoduchý, přirozený. Nejel jsem víc než nějakých 180km/h, stabilita a ovladatelnost ani v týhle rychlosti nebyly nijak narušeny. Na zimu uberu trochu na odklonech, změkčím to a věřím, že to bude fungovat. Z toho jsem měl trochu strach. Na léto pak půjdou odklony zpět, auto dolu a přitvrdit. Už se těšim až to vyzkoušim na uzavřený trati. Překvapilo mě, že ve středním nastavení tuhosti je auto celkem pohodlný, kromě přejezdu krátkých, příčných nerovností s vysokým výškovým rozdílem. U nás typicky pár spojů silnice/most, který se propadly. Tam to byla rána, ale o kontakt kola/silnice jsem nepřišel.
Aktuálni spec list podvozku je následující:
- XYZ pro M3, štelování výšky, tuhosti, odklonů
- Stabilizátory M3 + Powerflex
- Excentrický silentbloky předních ramen Powerflex určený pro M3
- Kola 6,5J R15, 5,7 kg/ks
- Federal RS-R 205/50 R15
- LSD origo
A k vnímání auta přispívající:
- Sparco Sprint
- Schrot 4 bod
- Volant 330mm
V garáži se mi už povaluje diff se skráceným převodem a uvažuju nad zvýšením objemu, ale k tomu se dostanu nejdříve na jaře.
Projel jsem to asi 50km a nelituju jediný koruny kterou jsem do jízdních vlastností investoval. Auto přišlo o nedotáčivost a razantně získalo na stabilitě, náklony prakticky odbourány. Dvakrát jsem si zkusil naletět do dvojkový zatáčky nesmyslnou rychlostí, po ubrání plynu se jen sklouznul zadek, kontra, plyn, odjezd. Jednoduchý, přirozený. Nejel jsem víc než nějakých 180km/h, stabilita a ovladatelnost ani v týhle rychlosti nebyly nijak narušeny. Na zimu uberu trochu na odklonech, změkčím to a věřím, že to bude fungovat. Z toho jsem měl trochu strach. Na léto pak půjdou odklony zpět, auto dolu a přitvrdit. Už se těšim až to vyzkoušim na uzavřený trati. Překvapilo mě, že ve středním nastavení tuhosti je auto celkem pohodlný, kromě přejezdu krátkých, příčných nerovností s vysokým výškovým rozdílem. U nás typicky pár spojů silnice/most, který se propadly. Tam to byla rána, ale o kontakt kola/silnice jsem nepřišel.
Aktuálni spec list podvozku je následující:
- XYZ pro M3, štelování výšky, tuhosti, odklonů
- Stabilizátory M3 + Powerflex
- Excentrický silentbloky předních ramen Powerflex určený pro M3
- Kola 6,5J R15, 5,7 kg/ks
- Federal RS-R 205/50 R15
- LSD origo
A k vnímání auta přispívající:
- Sparco Sprint
- Schrot 4 bod
- Volant 330mm
V garáži se mi už povaluje diff se skráceným převodem a uvažuju nad zvýšením objemu, ale k tomu se dostanu nejdříve na jaře.
RWD
Re: BMW E36
Zni to dobre, navic to ani nebude nejak extra drahy. Co X-brace, nemas nebo neplanujes? Ja planuju podobnou akci na jaro - tj komplet M3 stabiky a cely sady Strongflex dopredu i dozadu
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: BMW E36
X-brace bych pořídil měl a chtěl, ohlasy jsou vyloženě pozitivní. Jen po tom zatím netoužím tolik, abych pro to něco udělal.
RWD
Re: BMW E36
Zdravím, mám nově e36 328i. Motor jede pěkně, ale vždy je co zlepšovat proto jsem se chtěl zeptat, jestli mátě nějakou zkušenost s výměnou sání za to z motoru 2,5 (kódové označení teď neznám)? Předpokládám, že krom samotného dílu, by bylo vhodné pohrát si i řídící jednotkou. Víte o někom, kdo to umí? Dif je zatím otevřený, ale rád bych svor. Auto nebude přímo na závody, ale občas bych si rád nějaké ten amatérský vrch nebo slalom zajel. Projeví se výměna difu s větším poměrem než 2,91 (to je tuším běžně prodávaný originál bmw díl) nějak zásadně negativně na denní používání auta? Díky.