Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
aha.... takže 75kw údaj neznamená vše Jen tak pro zajímavost čím je to způsobený?
A 1.6 v Golfu? (nevím jaká je to přesně Generace, http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list)
A 1.6 v Golfu? (nevím jaká je to přesně Generace, http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list)
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
tady mas neco k tem motorum v Golfu byly prakticky stejne, hlavne co se tyce 1.6 se potvrzuje co jsem psal:
Větší 1.6 verze existovaly dvě. Jednak starší s osmi ventily a nepřímým vstřikem, a jednak novější se vstřikováním FSI a rozvodovým řetězem. Bohužel, jak se ukazuje, tyto motory (platí to i pro větší 2.0 FSI, který je však úplně jiný) jsou dost citlivé na kvalitu paliva. Trvalý provoz na benzin s nižším oktanovým číslem tak může způsobit vznik úsad ve spalovacích prostorech na sedlech ventilů.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/test-ojeteho-volks ... jetiny_fdv
http://auto.idnes.cz/test-ojeteho-volks ... jetiny_fdv
Větší 1.6 verze existovaly dvě. Jednak starší s osmi ventily a nepřímým vstřikem, a jednak novější se vstřikováním FSI a rozvodovým řetězem. Bohužel, jak se ukazuje, tyto motory (platí to i pro větší 2.0 FSI, který je však úplně jiný) jsou dost citlivé na kvalitu paliva. Trvalý provoz na benzin s nižším oktanovým číslem tak může způsobit vznik úsad ve spalovacích prostorech na sedlech ventilů.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/test-ojeteho-volks ... jetiny_fdv
http://auto.idnes.cz/test-ojeteho-volks ... jetiny_fdv
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
dateily ke všem motorizascím všech generací A3 jsou na německé wikipedii (suchen: audi a3)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Já měl tedy šestnáctiventilový Golf IV se 77 kW a FSI to teda nebylo
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
FSI melo 85 kW, klasicka 1.6 75 kW
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
ten motor ale v g5 nebolEL_XEL píše:Já měl tedy šestnáctiventilový Golf IV se 77 kW a FSI to teda nebylo
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
ref dnešní článek o budoucí generaci A4 (B9) - bude to e-quattro až taková ptákovina jaká si myslím že bude?
jako myslím ptákovina z hlediska jízdních vlastností/čitelnosti chování atd... navíc jak správně napsal vana pod článek - dva elektromotory navíc+ aku = úspora 150kg celkové hmotnosti, to snad ne?!?!
jako myslím ptákovina z hlediska jízdních vlastností/čitelnosti chování atd... navíc jak správně napsal vana pod článek - dva elektromotory navíc+ aku = úspora 150kg celkové hmotnosti, to snad ne?!?!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Já jezdil s P 3008 Hybrid 4.Má to vzadu multilink a jezdí se s tím dobře.Po nastartování to jede na elektromotor a jak jedeš víc jak 30 myslím,nebo 50,teď nevím přesně,tak na se zapiná nafťák.Na dálnici do kolem 130 bylo 40% zatížení.Pokud s tím nemáš zkušenosti,tak to neodsuzuj.pavproch píše:ref dnešní článek o budoucí generaci A4 (B9) - bude to e-quattro až taková ptákovina jaká si myslím že bude?
jako myslím ptákovina z hlediska jízdních vlastností/čitelnosti chování atd... navíc jak správně napsal vana pod článek - dva elektromotory navíc+ aku = úspora 150kg celkové hmotnosti, to snad ne?!?!
Bez bodů
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
zastávám zlaté pravidlo každého technika - KISS (keep it simple, stupid)... a to tedy e-quattro rozhodně nesplňuje... btw, vypiplání mechanického pohonu všech čtyř kol trvalo asi 100 let, takže možná tak kolem roku 2030-2050 (doba sa zrychluje) možná to e-quattro bude k čemu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.