BMW Divize
Re: BMW Divize
Ono zase kdyby to auto nebylo v záruce, tak by to asi pavproch řešil jinak. Spousta věcí, které autorizovaný servis prostě vymění kus za kus by šla zkusit repasovat, opravit nebo sehnat z vrakáče. V tomhle ohledu je velká výhoda znát nějaký dobrý ne-autorizovaný servis, pokud možno specializovaný na danou značku, kde obvykle ví co a jak.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
pavproch:
Člověče, když to tak čtu tu tvou story, tak mi to nedá si rejpnout - měl sis´koupit naftu 3D, já mám tři nafťáky - 320D, 123D a 330D na všech cca 150 tkm a zatím žádná závada. A to mám tu 330D navýšenou na 230kW a 123D na nějakejch 180kw a v automatu oboje. Tak nevím, nějak se ten sen o benzínech tady rozplývá
Ale teda nechápu, proč jsi nejel do Německa do servisu, já už jezdím jen tam a nikdy více u nás.
I když, teď musím pochválit servis ve Stodůlkách, asi před měsícem nešla 330D nastartovat, tak jsem zavolal na nějakou BMW linku, bylo to už na večer, a doopravdy mi pomohli - přijela BMW odtahovka, odvezli mě domů a auto do servisu. A hned druhý den na to přisli - odešla zabezpečovací satelitní jednotka (mám Cobru Connex). Takže závada nebyla v BMW - tak jsem si oddechl, to bych se hanbou propadl Ale dík za rychlou opravu!!
No a další postřeh - do 123D to někdo ťukl zezadu, takže pochroumanej nárazník. Kolegyni se zrovna nechtělo do Německa, tak jsem opravu objednal ve Stodůlkách. Tam mi řekli, že se auto musí přistavit, oni objednají nárazník, nalakují...OK přistavím, oni se podívají a zase s ním budu jezdit - a oni to nééé, auto tady musí celou dobu být. Jak dlouho? Tak cca 14 dní a pak se ještě bude čekat na platbu od pojišťovny (dřív auto nevydají, až když dostanou platbu), takže to vidí tak na 3 týdny v opravě!
Furt mi to nešlo do hlavy, tak v úterý byl telefonát do Německa, tam řekli přijeďte ve čtvrtek v 8 ráno a v 11 to bude hotové!!! Tak jsem řekl - a co barva, vždyť se to musí nastříkat, musíte zjistit odstín a oni že na to jim stačí VIN. No tak jsem Stodůlky odvolal, a ve čtvrtek byl nárazník za 2 hod vyměněný a ještě je to celý na fakturu
Tak tohle tady prostě ještě není vychytaný, ještě prostě tady nejsme zákazníci...
Tak jsem pak mluvil s technikem ve Stodůlkách, a on mi řekl, že je to jednoduchý - u nás je pane jenom pár servisů BMW, máme práce nad hlavu, nestíháme, tak si to můžeme dovolit, v Německu je v každém městečku servis i prodejna, tak prostě bojují o zákazníky.
To jsem se rozkecal
Člověče, když to tak čtu tu tvou story, tak mi to nedá si rejpnout - měl sis´koupit naftu 3D, já mám tři nafťáky - 320D, 123D a 330D na všech cca 150 tkm a zatím žádná závada. A to mám tu 330D navýšenou na 230kW a 123D na nějakejch 180kw a v automatu oboje. Tak nevím, nějak se ten sen o benzínech tady rozplývá
Ale teda nechápu, proč jsi nejel do Německa do servisu, já už jezdím jen tam a nikdy více u nás.
I když, teď musím pochválit servis ve Stodůlkách, asi před měsícem nešla 330D nastartovat, tak jsem zavolal na nějakou BMW linku, bylo to už na večer, a doopravdy mi pomohli - přijela BMW odtahovka, odvezli mě domů a auto do servisu. A hned druhý den na to přisli - odešla zabezpečovací satelitní jednotka (mám Cobru Connex). Takže závada nebyla v BMW - tak jsem si oddechl, to bych se hanbou propadl Ale dík za rychlou opravu!!
No a další postřeh - do 123D to někdo ťukl zezadu, takže pochroumanej nárazník. Kolegyni se zrovna nechtělo do Německa, tak jsem opravu objednal ve Stodůlkách. Tam mi řekli, že se auto musí přistavit, oni objednají nárazník, nalakují...OK přistavím, oni se podívají a zase s ním budu jezdit - a oni to nééé, auto tady musí celou dobu být. Jak dlouho? Tak cca 14 dní a pak se ještě bude čekat na platbu od pojišťovny (dřív auto nevydají, až když dostanou platbu), takže to vidí tak na 3 týdny v opravě!
Furt mi to nešlo do hlavy, tak v úterý byl telefonát do Německa, tam řekli přijeďte ve čtvrtek v 8 ráno a v 11 to bude hotové!!! Tak jsem řekl - a co barva, vždyť se to musí nastříkat, musíte zjistit odstín a oni že na to jim stačí VIN. No tak jsem Stodůlky odvolal, a ve čtvrtek byl nárazník za 2 hod vyměněný a ještě je to celý na fakturu
Tak tohle tady prostě ještě není vychytaný, ještě prostě tady nejsme zákazníci...
Tak jsem pak mluvil s technikem ve Stodůlkách, a on mi řekl, že je to jednoduchý - u nás je pane jenom pár servisů BMW, máme práce nad hlavu, nestíháme, tak si to můžeme dovolit, v Německu je v každém městečku servis i prodejna, tak prostě bojují o zákazníky.
To jsem se rozkecal
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
Re: BMW Divize
Kompakt: nepsals tu kdysi o nejakych problemech s tou 330d?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
jo, psat tu cosyk, že ji uvařil na glokneru nebo kde
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
pavproch: tak tě zase potěším s CarTecem... Před rokem se na E92 rozsvítila kontrolka motoru, tak to Vrkoč nechal smazat a že teda katalyzátor, že by se to mělo časem vyměnit. Jak jsem už psal, nedávno se mi rozsvítila opět a taky mi zhasly kroužky v předním světle a jelikož jsem jel kolem Cartecu, tak jsem tam tu žárovečku v AE nechal vyměnit (mimochodem za hustý peníze... ) a nějakej servisák přišel, že mi smazal i tu chybu a že teda kat a že by už se to fakt mělo nechat vyměnit, nejlíp oba dva, tedy cca 80-100tKč... Dnes jsem byl opět v mém oblíbeném KP Designu, s katem nic není, jen je třeba pročistit magnetický ventil na vanosu + možná jedna lambda, tedy oprava do 5000Kč... Takže tak...
Re: BMW Divize
Ad ceny: nechal jsem si ve stodulkach nabidnout par paradicek z rady M Performance (volant, ala carbon oblozeni radicky a dalsi list v interieru). Pan poslal nabidku a stalo to nesmysl (v porovnani s cenami v jinych eu zemich - info od uzivatelu z f20 addicts). Ale budiz, i bych do toho sel, ale napadlo me zeptat se jestli to je vcetne instalace (1h 19min dle katalogu bmw na vsechno). Pan: ne, neni. Ja: kolik? Pan: 10600,- bez dph. Ja:
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW Divize
Tak a tohle jsou opět zas a znova ty posrané "nezničitelné" runflaty...
Ještě mi jednou někdo někdy řekne, jak je to supr a dostane kopačičku do hlavičky...
Takže i na druhé auto jdou devatenáctky do řiti a objednávám nonRFT 18"...
Ještě mi jednou někdo někdy řekne, jak je to supr a dostane kopačičku do hlavičky...
Takže i na druhé auto jdou devatenáctky do řiti a objednávám nonRFT 18"...
Re: BMW Divize
To je na novém Zetku toto, já už na E92 mám nonRFT 18" a je to supr. Tady ty 19" maj profil jen 30 vzadu a je to fakt hnusná uskákaná koza, navíc se s tím denně jezdí cca 20km po celkem nekvalitních cestách, je to zlo...
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Jo, jo "uvařil", ale to nebylo vlastním autí, ale hned po navýšení výkonu na 230kW. Origo chladič na to stačí, ale v horách, když jsem jel na 5 tis otáček většinou za 2 (tzn. docela pomalu, ale na nejvyšší výkon) to ve 2 km zahlásilo STOP. V BMW se divili, že se to ještě nikdy nestalo, ale chladič mi vyměnili, od té doby se nic takového nestalo...pavproch píše:jo, psat tu cosyk, že ji uvařil na glokneru nebo kde
Ale já si jen rejpnul těmi zatracovanými nafťáky, myslím, že na mých 3 je vidět, že jsou docela hodně spolehlivé.
Já ti přeju aby se to konečně vyřešilo, i když systémem výměny jednotlivých elektronických komponent a i po několikáté se to prostě nevyřeší. Je to buď v nějakým drátku (to je ale na výměnu celého svazku a to je jasný, že se jim do toho nechce) anebo v některým čidlu na kole.
Tak držím palce
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D