Auto pro nováčka
Re: Auto pro nováčka
A nejsem nováček. Spíš senior
Re: Auto pro nováčka
Tím jsem myslel hlavně to, že se ti nestane to, že jeden den koupíš druhý den bazar není. Popřípadě ti nepošlou doklady a zmizí atd..Záruky
Vážně? Punto je odporné a omega v pohodě? No každej má svůj štýl.Stejně... ne díky. Pro mě jsou toto odporné auta do kterých bych nikdy nenasedl.
A jinak píšeš, že dokončíš řidičák a potom píšeš, že V6 jsou tvoje záliba to mi přijde asi stejně směšné jako kdyby 10ti lettý kluk říkal, že zrzky jsou podle podle něho nejlepší v posteli. Pokud jezdíš rally nebo jiné amatérské závody tak promiň, ale jinak.
Další věc. 80km 5x týdně to máš 400 za týden. To máš přes 20tkm za rok když nepočítám jiné výlety, dovolené apod. To máš s V6 za benzín sumu skoro atakující 100tisíc kč. Vzhledem k pořizovací ceně auta kterou jsi ochoten dát budeš ve výsledku spokojen s celkovými provozními náklady?
Zrovna osobně si myslím, že něco jako to punto je pro mladé docela ideální auto.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Auto pro nováčka
Pokud bych měl srovnávat Punto a Omegu, tak bych určitě bral omegu. U punta mě chybí prostor.
V6 je pro mě záliba v tom smyslu, že si o ní čtu, učím se o tom a určitě jej mám radši než 4válce.
V6 je pro mě záliba v tom smyslu, že si o ní čtu, učím se o tom a určitě jej mám radši než 4válce.
Re: Auto pro nováčka
Kolik takových aut jsi vlastnil?Dallen píše:A jinak ti to řeknu takhle 30tisíc+15 na servis+auto střední třídy/prémie+V6+automat=kravina
Už třetí rok mám vyšší střední s 3.5 V6 + AT za podobnou sumu a za celou dobu užívání mě to auto nestálo ani výše zmíněných 15.
Při porovnání se zánovní italskou mrdkou, kterou jsem si v pomatení smyslů také koupil, tak je provoz 15 let staré vyšší střední za hubičku.
2.9T RWD
Re: Auto pro nováčka
Já bych bejt tebou popřemejšlel rovnou o V8..........je to ještě lepší než V6 a dvakrát lepší než V4Arkis píše:V6 je pro mě záliba v tom smyslu, že si o ní čtu, učím se o tom a určitě jej mám radši než 4válce.
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Auto pro nováčka
1. vím, že je to myšleno ironicky a s výsměchem.
2. V8 už se dělají třeba 4litry a víc, navíc ta spotřeba by byla opravdu neúnosná.
3. V6 jsou mě sympatičtější
2. V8 už se dělají třeba 4litry a víc, navíc ta spotřeba by byla opravdu neúnosná.
3. V6 jsou mě sympatičtější
Re: Auto pro nováčka
ač si nemyslím, že šestivál je optimální volbou pro greenhorna za volantem, v jednom mu musím dát za pravdu: šestiválec, nejlépe řaový, je teoreticky, technicky i prakticky nejoptimálnějším řešením spalovacího pístového motoru...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto pro nováčka
@Hondaman: Naštěstí ani jedno, ale vím co mi žere moje auto. Ono jedna věc je co to potřebuje a druhá co člověk tomu dá. Já zrovna jsem vysazený na to mít všechno v tiptop stavu a podle toho se taky investice odvíjí.
@Pickuper: V4 jsem ještě ve standardním autě neviděl.
@Pp: Docela i souhlas, až na vyjímky. Akorát člověk by měl projít evolucí i v automobilismu. Je dobré si postupně zvykat na vyší výkon a hlavně člověk si potom ušetří problémy s koupi nového auta.
@Pickuper: V4 jsem ještě ve standardním autě neviděl.
@Pp: Docela i souhlas, až na vyjímky. Akorát člověk by měl projít evolucí i v automobilismu. Je dobré si postupně zvykat na vyší výkon a hlavně člověk si potom ušetří problémy s koupi nového auta.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Auto pro nováčka
S ohledem na mechanickou účinnost motoru, ztráty tepelné, odolnost vůči klepání s ohledem na rychlost šíření čela plamene .......bylo učiněno již mnoho výpočtů ideálního objemu válce spalovacího benzinového motoru. A pořád vychází něco kolem 350 - 450cm3/ válec. Takže 6 vál je paráda, ale někdo kolem 2,4 litru a více. A to ještě pouze v případě, že bude potenciál motoru skutečně využíván.
Tolik teorie. Prakticky lze i 4 válec uložit a odhlučnit tak, že jej vůbec neuslišíte, takže teorie o krásné zvukové kulise jsou úplně mimo. Normální je totiž ticho.
Tolik teorie. Prakticky lze i 4 válec uložit a odhlučnit tak, že jej vůbec neuslišíte, takže teorie o krásné zvukové kulise jsou úplně mimo. Normální je totiž ticho.