Opel Omega 3.0 V6
Re: Opel Omega 3.0 V6
Sorry, ale velká a praktická, zároveň zábavná zadokolka a do 60 tis. Kč, to prostě nejde. Za tu cenu seženeš buď:
1) pohodlný parník jako Omegu nebo Scorpio, se kterým ale fakt nemá cenu jet na okruh, pokud chceš po vlastní ose dojet i zpět. Nebo
2) za ty peníze seženeš Bavoráka, ze kterého s jistým úsilím můžeš udělat nějaké zábavné a snad i amatérsko-okruhové náčiní (nejlíp nějakou E36 s R6 benzínem), ale už to rozhodně nebude auto na denní ježdění (hlučné, tvrdé, žravé, nespolehlivé, neprůchozí přes STK...).
A konečně
3) s trochou štěstí můžeš mít relativně zábavné a relativně použitelné auto za 60 tis. Kč, ale nebude to zadokolka, spíš nějaký sportovní hatch nebo menší sedan s FWD jako Fiat Marea 2.0 20V, první Mondeo V6 nebo tak něco.
Nebo bys mohl mít BMW řady 5 e39 s benzínovým R6 a manuálem, což je zadokolka, celkem spolehlivá a pohodlná, na okruhu přijatelná, ale v rozumném (!!!) stavu nebude za 60, spíš tak minimálně za 100, spíš 120 a víc tis. Kč. A na tom okruhu ho beztak brzy zlikviduješ.
1) pohodlný parník jako Omegu nebo Scorpio, se kterým ale fakt nemá cenu jet na okruh, pokud chceš po vlastní ose dojet i zpět. Nebo
2) za ty peníze seženeš Bavoráka, ze kterého s jistým úsilím můžeš udělat nějaké zábavné a snad i amatérsko-okruhové náčiní (nejlíp nějakou E36 s R6 benzínem), ale už to rozhodně nebude auto na denní ježdění (hlučné, tvrdé, žravé, nespolehlivé, neprůchozí přes STK...).
A konečně
3) s trochou štěstí můžeš mít relativně zábavné a relativně použitelné auto za 60 tis. Kč, ale nebude to zadokolka, spíš nějaký sportovní hatch nebo menší sedan s FWD jako Fiat Marea 2.0 20V, první Mondeo V6 nebo tak něco.
Nebo bys mohl mít BMW řady 5 e39 s benzínovým R6 a manuálem, což je zadokolka, celkem spolehlivá a pohodlná, na okruhu přijatelná, ale v rozumném (!!!) stavu nebude za 60, spíš tak minimálně za 100, spíš 120 a víc tis. Kč. A na tom okruhu ho beztak brzy zlikviduješ.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5688
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Omega 3.0 V6
E34 alebo E36 s R6 oboje by za 60tisic mohlo byt v pouzitelnom stave a su to na udrzbu este relativne jednoduche auta, kt. by fakt mohli splnat z kazdeho rozku trosku
Nieco take...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=110115
Alebo mozno aj take...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=113691
Nieco take...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=110115
Alebo mozno aj take...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=113691
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Opel Omega 3.0 V6
Tohle je otázka míry performance posunutí toho auta. To se ale bavíme o uplně jiných penězích.beaumont píše: za ty peníze seženeš Bavoráka, ze kterého s jistým úsilím můžeš udělat nějaké zábavné a snad i amatérsko-okruhové náčiní (nejlíp nějakou E36 s R6 benzínem), ale už to rozhodně nebude auto na denní ježdění (hlučné, tvrdé, žravé, nespolehlivé, neprůchozí přes STK...).
Bojim se, že za 60 už může být velmi pěkná.beaumont píše: Nebo bys mohl mít BMW řady 5 e39 s benzínovým R6 a manuálem, což je zadokolka, celkem spolehlivá a pohodlná, na okruhu přijatelná, ale v rozumném (!!!) stavu nebude za 60, spíš tak minimálně za 100, spíš 120 a víc tis. Kč. A na tom okruhu ho beztak brzy zlikviduješ.
RWD
Re: Opel Omega 3.0 V6
Fakt? Pěkná E39 za 60 tisíc? No já nevím, bereš v úvahu i cenu za dovoz (předpokládám, že se bavíme o autě z Německa nebo odjinud ze západu, v ČR se silnější benzín + manuál ve slušném stavu sotva sežene) a investici po nákupu, tj.přinejmenším olej, filtry, údržbu klimy a brzdovou kapalinu a skoro určitě i něco navíc - brzdy, možná pneu, možná i tlumiče...?
Pokud by to za ty peníze vyšlo, pak by E39 mohla plnit zadání asi nejlépe z dostupných variant.
Pokud by to za ty peníze vyšlo, pak by E39 mohla plnit zadání asi nejlépe z dostupných variant.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Opel Omega 3.0 V6
Aha, tak to nemůžu posoudit...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Opel Omega 3.0 V6
Je to starý, velký objem, hodně najeto, ceny spadly, koupěschopnost obyvatelstva nízká, internet plnej šrotu za ještě daleko nižší peníze. Málokoho zajímá kondice auta.
RWD
- Fasther
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 105
- Registrován: sob 09 dub 19:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Omega 3.0 V6
takže mám se začít dívat po nějaké pěkné E39 jo? No možná nákup ještě nějaký rok odložím a koupíme něco za lepší prachy
Řidič je nejnebezpečnější částí vozu.
Re: Opel Omega 3.0 V6
Pokud chceš auto týhle velikosti pak je e34 nebo e39 asi nejlepší možnost. Ale okruhový náčiní to neni. Na to je trojka výrazně lepší.
RWD
- Fasther
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 105
- Registrován: sob 09 dub 19:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Omega 3.0 V6
jako je mi jasné, že kompromisi nejsou dobré, ale chci hlavně auto, které zvládne každodení povinnosti, ale na okruhu se neztratí...
Řidič je nejnebezpečnější částí vozu.