AntiRadary.cz píše:Tak už tady máme i Roberta osobně, který přispěchal na pomoc Bobovi a zdárně mu pomáhá zaplevelovat technické fórum o antiradarech dalším OT. Samozřejmě, že o novince Escort X50 International, o které se na zahraničních fórech horlivě diskutuje, ani slovo.
Á, koukám pan detektiv hacknul autoforum a přesně ví, kdo které příspěvky píše. Escort X50 z šedého dovozu asi netřeba komentovat, jelikož vy si uděláte nejlepší detektor z čehokoliv, stačí zfalšovat pár videí a je to...
AntiRadary.cz píše:
Úryvky z Poradny AR.NET jsem tady postoval jenom proto, aby bylo vidět, jak jsou jednou pevné detektory stejně citlivé, podruhé je STi-R+ citlivější jako STi-R i když používají stejnou radarovou anténu, a napotřetí je nejcitlivějším detektorem Beltronics 975e EURO! Když ovšem já napíšu, že Beltronics 975e EURO je +- stejně citlivý jak STi-R+, tak mě řidič Bob nazve lhářem. Měli byste si to mezi sebou vyjasnit a a navzájem si nepodrážet nohy. Mimochodem, pár zákazníků mi řeklo, že řidič BOB natolik okatě kope za AR.NET, až je to kontraproduktivní a doslova je to odradilo od případného nákupu u dané firmy.
No tak, zaprvé radarové hlavy u STi-R a STI-R PLUS jsou jiné, za druhé stále nevidím kde bylo v těch citovaných příspěvcích lhaní. Beru to tedy že jste se "upsal". Dále to, že je Bobova zkušenost taková, že je STi-R citlivější než 975ka mu neberu, rozdíly jsou minimální a já osobně mám dojem, že jeden z těchto dvou je lepší na 34,0 a druhý na 34,3. Každopádně z tohoto lhaní neuděláte ani kdyby jste se sebevíce snažil. To že by Bobovo uvádění na pravou míru vašeho lhaní vám přivádělo zákazníky není ani k s míchu, je to spíše výrazem vaší bezmoci a frustrace. I když jistě jsou teď u vás na kolejích fronty a Stingery prodáváte "na pořadník"...
AntiRadary.cz píše:
Já mám o detekci Multanovy CD Stingerem určitě více informací a mohu k tomu říct jenom to, že kde Belscorty končí, Stinger teprve začíná. Samozřejmě, když se vezme nejhorší případ - Multaradar CD na trojnožce a místo bez odrazů - tak Stinger může zareagovat jenom pár desítek metrů před radarem, ale zapomněl jste říct, že ostatní detektory ani nepípnou, takže řidič nemá ani ponětí, že byl zrovna změřen. U Stingeru o tom ví a má k dobru aspoň pár desítek metrů, na kterých může minimálně snížit rychlost, pokud už ji nestihne upravit do požadovaného limitu. V ostatních případech - měření v protisměru nebo odrazy při měření po směru jízdy - je detekční vzdálenost v řádu stovek metrů, což je dostatečné na pohodlné snížení rychlosti na požadovanou hodnotu. Ostatní typy detektorů reagují v takovém případě až v měřícím paprsku radaru.
Však jsem psal, že Beltronics nereaguje na Multaradar zrovna ideálně. Takže ne že jsem zapoměl říct, ale vy jste přes svou zaslepenost zapoměl číst. Výhoda Stingeru v tom, že vás právě změřili? Kvůli tomu bych si antiradar určitě koupil

. Máte pravdu, Stinger reaguje na tento konkrétní radar dříve, ale zapoměl jste říct že v podstatné části případů i tak pozdě a že dlouhodobější jízda se Stingerem při zapnutém K pásmu je holý nesmysl...
AntiRadary.cz píše:
Ohledně prognóz, co a v jakém počtu se používá bych se na Vašem místě raději zdržel nějakých komentářů, jelikož už v minulosti jste dostatečně prokázal, že nemáte o dané situaci relevantní informace a svá přání vydáváte za skutečnost.

Například?
Tento nick vyvrací demagogické polopravdy a nepravdy...