je videt , ze jsi nejezdil nikdy na zavodnim okruhupjanda píše:S tim videem se rozhodne neztotoznuji, delat to bez dvojiho vyslapnuti spojky je jen rezignace na to delat to poradne. Navic koukam, ze to napodruhe udelal spravne, takze to proste dela dobre jen kdyz to stiha apod...
Pata-spicka/spicka-spicka je dle chuti kazdeho soudruha, ale jsem presvedcen, ze s tim prvnim nejde dosahnout tak dobrych vysledku jako s tim druhym. Proto jsem to take v prubehu let zmenil...
behem prudkeho brzdeni (prudke = na mezi prilnavosti pneu) neni cas na dvoji vyslapnuti proto se pouziva jen jedno plus technika spicka-spicka nebo spicka - pata
Tyto techniky nemaji nic spolecneho ze synchrony (zavodni prevodovka zadne nema) ale jde jen o to aby se nezablokovaly kola pri
podrazeni (na mokru to muze mit fatalni nasledky )