pavproch píše:nebudu zakládat samostatné vlákno.... až na bramborovi ojedu brzdovou soustavu, zvažuju tam místo běžných desek a kotoučů (autorizák, čili origo BMW) strčit M-performance sadu.... má to smysl?
....
50kkm na tachu a kotoučů i brzdovýho obložení už moc nezbývá...... halt občas je třeba i "krapet" brzdit.... co teda myslíte, mám o tomhle uvažovat nebo ni?
pavproch píše:nebudu zakládat samostatné vlákno.... až na bramborovi ojedu brzdovou soustavu, zvažuju tam místo běžných desek a kotoučů (autorizák, čili origo BMW) strčit M-performance sadu.... má to smysl?
....
50kkm na tachu a kotoučů i brzdovýho obložení už moc nezbývá...... halt občas je třeba i "krapet" brzdit.... co teda myslíte, mám o tomhle uvažovat nebo ni?
mě by zajímalo, co lidi blbnou ja na O2 s nikterak silným motorem destičky měním s gumama (15tkm) a kotouče občas dožijí 30tkm.trochu bývám facisnován s pojmů jezdím jako puma, ale brzdy jsou v cajku 100tkm
KoPP píše:mě by zajímalo, co lidi blbnou ja na O2 s nikterak silným motorem destičky měním s gumama (15tkm) a kotouče občas dožijí 30tkm.trochu bývám facisnován s pojmů jezdím jako puma, ale brzdy jsou v cajku 100tkm
pavproch píše:mně na 330i po chvíli ostřejší jízdy pískají i OEM brzdy..... asi po ojetí, což už zřejmě nebude zadlouho, vyzkušam komplet sadu (4x kotouče + desky) M-performance
tak nic nebude, no..... dneska sem dostal ze servisu zprávu, že ten performance braking system na můj povoz nělzja...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.