mmira píše:zajimava je neutralita. samo, da se to poslat pres kola ven ze zatacky, ale staci mirne snizit rychlost a zvolnit nasazeni do zatacky a hezky ji to vykrouzi.
Já měl při předváděčce dokonce dojem, jako by to spíš než nedotáčivě po předku šlo lehce bokem všemi čtyřmi koly. Rozhodně je ten podvozek skvělý a snesl by minimálně o 50 koní víc. Proč tam místo pitomého startování tlačítkem, xenonů a zbytečných parkovacích čidel nedali maličký kompresor?
Ale jinak je to super auto. Kdybych vybíral městskou a příměstskou pojížděčku, asi by to byl Swift Sport.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
beaumont píše: Já měl při předváděčce dokonce dojem, jako by to spíš než nedotáčivě po předku šlo lehce bokem všemi čtyřmi koly. Rozhodně je ten podvozek skvělý a snesl by minimálně o 50 koní víc. Proč tam místo pitomého startování tlačítkem, xenonů a zbytečných parkovacích čidel nedali maličký kompresor?
Ale jinak je to super auto. Kdybych vybíral městskou a příměstskou pojížděčku, asi by to byl Swift Sport.
presne tak, podvozek by lehce snesl 50 koni navic. ovsem pridat mu turbo reseni neni a dvoulitr by zatizil vic prid. zbytek si necham do testu, at to nemusim vypisovat 2x
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou