BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Ja to bohuzel v jednom aute mam...vydrzi to tak 12t km a pak se musi dolejt.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

No sef to v Alhambre vycucol asi po 10tich, ten na to slusne nadava :D Na ostatnych Alhambrach to drzi okolo 15-17tisic...
Skoda ze v navode nie je dovolene vyprazdnit sa do tejto nadrzky, myslim, ze malo aut ma v sebe pojazdnu toaletu ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

edit by -pp-: reakce mmiry na mé lpění na RFT:
mmira píše:je to marny, je to marny, je to marny
ha, nejsu sám.... na bmwklubu.cz sem našel spřízněnou duši..... :x :x :x
mike-ee píše:Tak přispěji svoji troškou do mlýna.

Je to těžká volba, já si třeba díky RFT už několikrát ušetřil jakéhokoliv řešení ohledně defektu, 2x byl větší, jednou to jen tak utíkalo pomaličku. Je pravda že na tohle mám asi štěstí :-D

já teď mám kombinaci letní RFT Conti SC2 (225/45 a 255/40) a zimní Conti 830P nonRFT(225/45) v 17"(+lepící sada) Je pravda že jistý rozdíl v komfortu tam je, ale zase výrobci pneu už jsou dneska dost daleko a i tahle technologie není vždy jen na obtíž v komfortu. Nicméně výrobců RFT pneu v daném rozměru není moc a tak je to pak těžká volba pneu. Já osobně už bych na léto znovu Conti nechtěl, mají pro mně trošku divné chování. Jezdil jsem předtím Bridge RE050A přímo co mi tam nechali od BMW a i když byly RFT, tak ty gumy mi vyhovovaly hodně (ikdyž slabší zase oproti Conti na vodě), hlavně chováním v zatáčkách kdy jsem věděl že guma drží, u Conti se musí jakoby zahryznout a má to takový měkký přechod do toho kde to drží, úplně mi Conti svými vysokými ale měkkými vzorky nesedí.

Mám na RFT gumách i projetou prezentaci BMW když se RFT uváděly a dělal se tam třeba losí test na prázdných zadních pneu, nebo slalom, ostré kroužení a brzdění a poznal jsem, že tahle technologie je hodně vyspělá a svým způsobem zvyšuje bezpečnost. Já osobně neshledávám při stejném rozměru pneu, stejném tlaku a pneu s a bez tak markantní rozdíl v komfortu abych se RFT v budoucnu úplně vzdal, dokud budou tedy zásoby pneu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od vasco »

Týká se to v podstatě BMW, takže tedy: Dám do Clubmanu dva golfové bagy bez sklopení sedaček? Do 1er bohužel ne, tak musím jít do něčeho s větším kufrem... :(
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

a tobě to sklápění vadí?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

Pokud se ti vlezou na šířku, tak nejspíš ano http://www.auto.cz/mini-cooper-d-clubma ... 80a96b6998 Ale clubman je humáč a ještě k tomu dvoudvířko. To raději zrovna countrymana.

Pokud máš v 1er dělená sedadla, tak by mělo stačit sklopit i jen tu větší část

Stejně nakonec skončíš u X6. Ta byla pro tyto účely stvořena. ;)
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od vasco »

Arnie J píše:a tobě to sklápění vadí?
Ano, vadí, protože jde všechno vidět, navíc ještě vozíme vzadu psa, takže chci, aby se mi celé vybavení vlezlo do kufru.

Ex: No dvoudvéřák, má to ty "polodveře" u spolujezdce a to nám stačí, protože čokla nakládáme právě z téhlé strany, jinak vzadu nikoho nevozíme. A co se týče designu, mně se líbí neskutečně.

V pondělí zajedu do Renocaru i s holema a uvidím, jak se vejdou, co jsem četl zahraniční fóra, tak se bojím, že nevejdou.

X6 je zatím mimo limit, ale bral bych to hned :-D Chcu něco do 400k. Co se týče jiných variant, které zvažuju, tak buď W204 nebo E90. Ať už kombík nebo sedany, když se to vejde do sedanů, budu raději, protože třeba Cčko v kombíku je celkem hnusné, sedan je krásný.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

ExFun píše:(...) Ale clubman je humáč a ještě k tomu dvoudvířko. To raději zrovna countrymana. (...)
Vidím to přesně naopak - Clubman je pro mě asi nejhezčí novodobé MINI, Countryman paskvil...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

A já to vidím opět naopak (tedy jako ExFun) :)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od HondaMan »

Clubman je výborný. Countryman je kentus.
Ad W204 a E90: Vejít by se to snad mělo. I do malé 407 jsme dali 3 bagy a 2 malé vozíky, takže ani u MB/BMW by to neměl být problém.

btw. vyndáváš driver a 3W? S nimi se totiž nevejdeš ani do spousty větších aut.
2.9T RWD
Odpovědět