BMW Divize
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Ja to bohuzel v jednom aute mam...vydrzi to tak 12t km a pak se musi dolejt.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
No sef to v Alhambre vycucol asi po 10tich, ten na to slusne nadava Na ostatnych Alhambrach to drzi okolo 15-17tisic...
Skoda ze v navode nie je dovolene vyprazdnit sa do tejto nadrzky, myslim, ze malo aut ma v sebe pojazdnu toaletu
Skoda ze v navode nie je dovolene vyprazdnit sa do tejto nadrzky, myslim, ze malo aut ma v sebe pojazdnu toaletu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
edit by -pp-: reakce mmiry na mé lpění na RFT:
ha, nejsu sám.... na bmwklubu.cz sem našel spřízněnou duši.....mmira píše:je to marny, je to marny, je to marny
mike-ee píše:Tak přispěji svoji troškou do mlýna.
Je to těžká volba, já si třeba díky RFT už několikrát ušetřil jakéhokoliv řešení ohledně defektu, 2x byl větší, jednou to jen tak utíkalo pomaličku. Je pravda že na tohle mám asi štěstí
já teď mám kombinaci letní RFT Conti SC2 (225/45 a 255/40) a zimní Conti 830P nonRFT(225/45) v 17"(+lepící sada) Je pravda že jistý rozdíl v komfortu tam je, ale zase výrobci pneu už jsou dneska dost daleko a i tahle technologie není vždy jen na obtíž v komfortu. Nicméně výrobců RFT pneu v daném rozměru není moc a tak je to pak těžká volba pneu. Já osobně už bych na léto znovu Conti nechtěl, mají pro mně trošku divné chování. Jezdil jsem předtím Bridge RE050A přímo co mi tam nechali od BMW a i když byly RFT, tak ty gumy mi vyhovovaly hodně (ikdyž slabší zase oproti Conti na vodě), hlavně chováním v zatáčkách kdy jsem věděl že guma drží, u Conti se musí jakoby zahryznout a má to takový měkký přechod do toho kde to drží, úplně mi Conti svými vysokými ale měkkými vzorky nesedí.
Mám na RFT gumách i projetou prezentaci BMW když se RFT uváděly a dělal se tam třeba losí test na prázdných zadních pneu, nebo slalom, ostré kroužení a brzdění a poznal jsem, že tahle technologie je hodně vyspělá a svým způsobem zvyšuje bezpečnost. Já osobně neshledávám při stejném rozměru pneu, stejném tlaku a pneu s a bez tak markantní rozdíl v komfortu abych se RFT v budoucnu úplně vzdal, dokud budou tedy zásoby pneu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Týká se to v podstatě BMW, takže tedy: Dám do Clubmanu dva golfové bagy bez sklopení sedaček? Do 1er bohužel ne, tak musím jít do něčeho s větším kufrem...
Re: BMW Divize
a tobě to sklápění vadí?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Pokud se ti vlezou na šířku, tak nejspíš ano http://www.auto.cz/mini-cooper-d-clubma ... 80a96b6998 Ale clubman je humáč a ještě k tomu dvoudvířko. To raději zrovna countrymana.
Pokud máš v 1er dělená sedadla, tak by mělo stačit sklopit i jen tu větší část
Stejně nakonec skončíš u X6. Ta byla pro tyto účely stvořena.
Pokud máš v 1er dělená sedadla, tak by mělo stačit sklopit i jen tu větší část
Stejně nakonec skončíš u X6. Ta byla pro tyto účely stvořena.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
Ano, vadí, protože jde všechno vidět, navíc ještě vozíme vzadu psa, takže chci, aby se mi celé vybavení vlezlo do kufru.Arnie J píše:a tobě to sklápění vadí?
Ex: No dvoudvéřák, má to ty "polodveře" u spolujezdce a to nám stačí, protože čokla nakládáme právě z téhlé strany, jinak vzadu nikoho nevozíme. A co se týče designu, mně se líbí neskutečně.
V pondělí zajedu do Renocaru i s holema a uvidím, jak se vejdou, co jsem četl zahraniční fóra, tak se bojím, že nevejdou.
X6 je zatím mimo limit, ale bral bych to hned Chcu něco do 400k. Co se týče jiných variant, které zvažuju, tak buď W204 nebo E90. Ať už kombík nebo sedany, když se to vejde do sedanů, budu raději, protože třeba Cčko v kombíku je celkem hnusné, sedan je krásný.
Re: BMW Divize
Vidím to přesně naopak - Clubman je pro mě asi nejhezčí novodobé MINI, Countryman paskvil...ExFun píše:(...) Ale clubman je humáč a ještě k tomu dvoudvířko. To raději zrovna countrymana. (...)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
A já to vidím opět naopak (tedy jako ExFun)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Clubman je výborný. Countryman je kentus.
Ad W204 a E90: Vejít by se to snad mělo. I do malé 407 jsme dali 3 bagy a 2 malé vozíky, takže ani u MB/BMW by to neměl být problém.
btw. vyndáváš driver a 3W? S nimi se totiž nevejdeš ani do spousty větších aut.
Ad W204 a E90: Vejít by se to snad mělo. I do malé 407 jsme dali 3 bagy a 2 malé vozíky, takže ani u MB/BMW by to neměl být problém.
btw. vyndáváš driver a 3W? S nimi se totiž nevejdeš ani do spousty větších aut.
2.9T RWD