kW / koňské síly
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27905
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: kW / koňské síly
Vana: marketingové kecy z letáku jsou věc jedna, ale praxe věc druhá...měl jsem všechny 3 Haldexy (I, II a nyní IV) a rozdíl je mezi nima velmi znatelný. Ne jenom mezi I a II, ale také mezi II a IV - je vcelku možné, že je to vše jenom o elektronice.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: kW / koňské síly
No pokial viem najnovsi Haldex zopina zadne kolesa pri "rizikovych" situaciach (zrychlovanie, ostra jazda) Starsie sa pripajali az po preklze prednych kolies. Takze pri jazde ustalenou rychlostou je zadok odpojeny.
Re: kW / koňské síly
Mezi generacemi Haldexu jsou velke rozdily hlavne v konstrukci takze se chovaji odlisne. Elektronika je az druhorada. Ale vsechny generace maji spolecny ukol byt co nejvic odpojene, kvuli uz zminenemu nadmernemu namahani prevodu ale taky kvuli snizeni ztrat.
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: kW / koňské síly
Naplno odpojeny jsou jen u 1. generace. U novějšíích se už na zadní kola posílá permanentně alespon 5% točivýho momentu právě kvůli zrychlení reakcí na plný sepnutí. Viz třeba wikipedie nebo ty marketingový kecy...
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: kW / koňské síly
Dyť jsem psal že to je jen pár procent, takže prakticky téměř nic