Onboard videa
Re: Onboard videa
Těžko říct. Jak jeden známý trefně poznamenal: "Nepřekročil rychlost, tudíž jede bezpečně!"
Rychlost zabíjí!
Re: Onboard videa
Já jsem ho potkal mezi 10:00 a 12:00 někde na D1 a taky jsem docela čuměl...
Re: Onboard videa
Tak to se toho rozhodně nebál, celkem štrek s tím jel. Ta moje fotka je kousek za zašovou, čas nějak 14:40
Rychlost zabíjí!
Re: Onboard videa
Něco málo na odlehčení, ať to tady není samý přestupek . Dostal jsem na jeden den cata a nebylo to ani trochu špatný - neskutečný zážitek. Asi to auto potřebuju .
http://youtu.be/oHxAinNrb_M
http://youtu.be/oHxAinNrb_M
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Onboard videa
Vypada to ze sis to poradne uzival Zkus se trochu rozepsat..
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Onboard videa
Auto totální motokára. Jsem si myslel, že moje lehce vykuchaná honda je nějaký hardcore, ale cat je co se týče náročnosti na ovládání úplně jinde. Konkrétně tenhle měl 550kg, 120koní a vůbec žádný posilovač. Malý pidi volant a aby to brzdilo, tak se na to muselo šlapat docela drsně. Když jsem přesedl zpět do hondy, tak sem si připadal jak obklopený luxusem - volant jak v náklaďáku a naprosto komfortní ovládání všeho . První den jsem s tím najezdil něco kolem 250km a druhý už "jen" 180km a stačilo vrchovatě. Všechno po známých okreskách, takže si moc neodpočal.
Co se týká rychlosti, tak do 100kmh je to podobný jak honda, od 100kmh už nastupuje nulová aerodynamika a honda už hraje trochu jinou ligu. Na brzdách a v zatáčkách je hrozně moc znát malá hmotnost cata, prostě to zadupnete a stojí na místě (jen to chce celýho chlapa a moc se s tím nemazat a fakt na to hamstnout). Rozmístění pedálů je šílený, plyn je snad výš než brzda, takže prakticky nejde na brzdách meziplynovat (u rwd docela podstatná závada). Řízení ultra strmý s miniaturním volantem, přehmatávání neexistuje. Auto se prakticky nenaklání a je překvapivě komfortní a poddajný asi i díky velkýmu profilu gum. A samozřejmě naprosto čitelný, za celou dobu mě nechtělo ani jednou vytrestat. Takřka na jakýmkoli povrchu jen zadupnete plyn a krásně to kopíruje silnici ať je v jakýmkoli stavu. Docela sranda je když přední kola najedou na hrbol a vyhodí je to do vzduchu. Motor není bůhví jaký závodník, podle mě mu chybí špička (do otáček se mu moc nechce) a převodovka měla na můj vkus zbytečně dlouhý kvalty a celkem těžký ovládání.
Co se týká zpracování tak se s tím angláni moc nepářou, ale na to člověk zapomene hned jak se rozjede. Hodně mě překvapily pozitivní reakce lidí, člověk jede jak idiot a odpovědí mu jsou jen úsměvy a zdvižený palce. Když to shrnu, tak ho opravdu nutně potřebuju mít v garáži, ale v tý výkonější verzi s LSD .
Co se týká rychlosti, tak do 100kmh je to podobný jak honda, od 100kmh už nastupuje nulová aerodynamika a honda už hraje trochu jinou ligu. Na brzdách a v zatáčkách je hrozně moc znát malá hmotnost cata, prostě to zadupnete a stojí na místě (jen to chce celýho chlapa a moc se s tím nemazat a fakt na to hamstnout). Rozmístění pedálů je šílený, plyn je snad výš než brzda, takže prakticky nejde na brzdách meziplynovat (u rwd docela podstatná závada). Řízení ultra strmý s miniaturním volantem, přehmatávání neexistuje. Auto se prakticky nenaklání a je překvapivě komfortní a poddajný asi i díky velkýmu profilu gum. A samozřejmě naprosto čitelný, za celou dobu mě nechtělo ani jednou vytrestat. Takřka na jakýmkoli povrchu jen zadupnete plyn a krásně to kopíruje silnici ať je v jakýmkoli stavu. Docela sranda je když přední kola najedou na hrbol a vyhodí je to do vzduchu. Motor není bůhví jaký závodník, podle mě mu chybí špička (do otáček se mu moc nechce) a převodovka měla na můj vkus zbytečně dlouhý kvalty a celkem těžký ovládání.
Co se týká zpracování tak se s tím angláni moc nepářou, ale na to člověk zapomene hned jak se rozjede. Hodně mě překvapily pozitivní reakce lidí, člověk jede jak idiot a odpovědí mu jsou jen úsměvy a zdvižený palce. Když to shrnu, tak ho opravdu nutně potřebuju mít v garáži, ale v tý výkonější verzi s LSD .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Onboard videa
Caterham jsem měl v hledáčku, ale jejich ceny jsou tak strašný (ať už nový, nebo starý), že člověk musí bejt fakt hardcore fanda, aby ho měl doma.
Ale jinak závidím, já měl tu čest jen jednou a na takovej zážitek se nezapomíná .
Ale jinak závidím, já měl tu čest jen jednou a na takovej zážitek se nezapomíná .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Onboard videa
Přesně, ty ceny jsou fakt strašidelný a na autě je ještě dost věcí co bych chtěl trochu jinak. Ale zážitek neskutečnej, už teď spřádám plány na další půjčení.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Onboard videa
dneska jsem tohle potkal taky... alkorát passat už by na odtahovce a vlek zapojovali za ní na d1 na sjezdu na větrný jeníkov...aikoN píše:Dneska nadměrné náklady přepravují už i osobáky...
BMW e46 330i
Re: Onboard videa
Dojezdil
Chceš mít v životě všechno easy? Buď primitiv ...
30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo
Escort X50 EURO CZ
30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo
Escort X50 EURO CZ