Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
díky za tip na ty mišelinky PS3, asi je vyzkouším.... zimní 225/45 R17 Primacy Alpin velmi pozitivně překvapily, tak snad i letní udělají to samé...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
Po ostré horské erzetě okolo šanců tam i zpět s odbočkou na konečnou si dovolím ešče krapet srovnání vlastností na mezi adheze (prudké brždění na nájezdu do ostré zatáčky a následné plné zrychlení na 2st do omezovače ze zatáčky pryč (teplo +20st C, sucho, krásně rovný skoro nový asfalt, bez štěrku/písku): letošní P-Zero začnou "jančit" (čti být směrově nervózní a pískat jaxfiňa) už při rychlosti zhruba o dvacet kilometrů v hodině nižší než loňské Bridge Potenza RE050A. Taktéž při plném brždění z vysoké rychlosti v přímém směru P-zera pískají a ABS cvaká, což se nepamatuju, že by s loňskýma Bridžema dělalo....
už sem to tu psal, sem z těch pirellek docela fest zklamaný....
už sem to tu psal, sem z těch pirellek docela fest zklamaný....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
Naschvál koukni na ty RE050A jaký mají UTQG, myslím že mají někde kolem 140 což je opravdu měkká směs. Většina UHP má někde kolem 280-300. To asi bude vysvětlovat výbornou adhezi RE050A v porovnání s Nerama, který mají asi víc.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
nekouknu, ty už asi někde prošly spalovnou....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
Co myslíš tím UTQG? UTQG se skládá z treadwear, temperature a traction. Číslem se vyjadřuje Treadwear. Zbytek písmeny. Treawear kolem 180 je úplně normální. Mají ho i P7, což není UHP. Navíc to je nicneříkající číslo.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
Přesně, myslím treadwear. Asi máš pravdu, že nelze použít univerzálně pro porovnání, že 140 má na suchu lepší adhezi než 180, ale může být použito jako důležitý vodítko. A mezi 140 a 300 už prostě rozdíl v tvrdosti směsi bude.
Ad. uhp: nevím na jaký uhp jsi narazil, ale když jsem vybíral gumy pro sebe, tak většina těch co byla výrobcem označována jako uhp měla TW někde kolem 300 (právě krom Bridgestonu).
Viz:
Falken FK-452 300-AA-A
Toyo Proxes T1R 280-AA-A
Yokohama S.Drive 300-AA-A
ContiSportContact 3 280-AA-A
Kumho Ecsta LE Sport 280-AA-A
Potenza RE050A 140 -A-A
Kumho Ecsta MX KU15 220-AA-A
Ad. uhp: nevím na jaký uhp jsi narazil, ale když jsem vybíral gumy pro sebe, tak většina těch co byla výrobcem označována jako uhp měla TW někde kolem 300 (právě krom Bridgestonu).
Viz:
Falken FK-452 300-AA-A
Toyo Proxes T1R 280-AA-A
Yokohama S.Drive 300-AA-A
ContiSportContact 3 280-AA-A
Kumho Ecsta LE Sport 280-AA-A
Potenza RE050A 140 -A-A
Kumho Ecsta MX KU15 220-AA-A
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
O víkendu budu přezouvat na letní, tak se podívám, ale žiju v tom, že P7 i CSC2 mají treadwear 180. Doufám, že to nebude 280
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
taxem se schválně byl kuknout, ty moje P-zera mají treadwear 220 v obou rozměrech.... nevíte někdo, jak sjou na tom s tímhle číslem ty výše zmíněné PS3?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
Jestli PS3 jsou pilot sport 3 tak mají TW 320. viz: http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ot+Sport+3, záložka spec.
exfun: P7: 260, CSC2: 280
exfun: P7: 260, CSC2: 280
Naposledy upravil(a) jarka dne čtv 10 kvě 18:21, celkem upraveno 1 x.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
ty jo, já se snad vrátím k těm RE050A.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.