Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Jo to je pravda, v DE má policajt jinou hodnotu, než u nás, taky to vím... Ale pořád to nemá na IT policajta - k nim mám tak nějak vrozený respekt
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
no policajt tiez nie je boh. ano moze to sice urobit ale ked je zariadenie homologovane v konecnom dosledku nic nemoze a nasleduje nahrada skody. ak im robia ozaj skolenia urcite im vysvetlili aj toto. ovela horsie je ze ked najde zariadenie ktore homolohovane nie je a problem je radovo vacsiřidičBOB píše:Ano, psáno to je. Vypadá to hezky, někdo se na to třebas chytne. Ale německej policajt, který má v brožurce fotku v detailu a u toho nápis, že je to nelegální - ten asi homologaci zkoumat nebude. V zahraničí je policajt pomalu víc než Bůh a Ty s tím na silnici nic nesvedeš. Jejich vůli se MUSÍŠ podrobit a pak si můžeš stěžovat. Byl jsem v D i u soudu, takže i v tomto ohledu mám své zkušenosti. Neumět v tom chodit, tak mne snad zavřou!kompakt píše:No ale vždyť jsou Stinger - jak Card, tak DSI, vč. Stinger laser homologované v EU??? Někde to tu bylo psáno
STINGER je legalny & homologovany, antiradary nie!
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Jestli tomu dobře rozumím, tak homologované je pouze to, že se to může instalovat do auta? Ale ne funkce jako taková.
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
funkcia ako taka sa nehomologuje. zmyslom homologacie je to ze zariadenie (netyka sa len stingeru) moze byt namonotvane v aute. o tom homologacia je. je to v podstate pocitac. vsetko (mozno su nejake vynimky neviem) sa homologuje ako komponent, system alebo samostatna technicka jednotka. stinger je samostatna technicka jednotkakompakt píše:Jestli tomu dobře rozumím, tak homologované je pouze to, že se to může instalovat do auta? Ale ne funkce jako taková.
STINGER je legalny & homologovany, antiradary nie!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
ragamix: právní úprava v D říká, že je zakázané zařízení, které umožňuje...není rozhodující, zda momentálně ano nebo ne. Zcela jistě jim vysvětlili, jak lze jednoduchou kombinací tlačítek AR znefukčnit/smazat. Takže se osobně opravdu nedomnívám, že by to někdo s namontovaným Stingerem u tamního soudu vyhrál.
Ale to je debata čistě teoretická, protože stejně je best solution to namontovat vše velmi skrytě. I kdyby byl Computer sebelepší, nechtěl bych ho právě kvůli displeji - je velký, šajní jako Jupiter a rozlišení má jako Tamagoči pře deseti lety = zbytečná hovadina v interiéru.
kompakt: rozumíš tomu velmi dobře. Prodejci se snaží navodit dojem, že je to homologované jako AR, ale není tomu tak. Kdyby měl homologační úřad třeba v D jenom zrnko podezření, že jednou z fcí může být AR, tak to štempel nikdy nedostane. Je to homologováno jako něco zcela jiného
Ale to je debata čistě teoretická, protože stejně je best solution to namontovat vše velmi skrytě. I kdyby byl Computer sebelepší, nechtěl bych ho právě kvůli displeji - je velký, šajní jako Jupiter a rozlišení má jako Tamagoči pře deseti lety = zbytečná hovadina v interiéru.
kompakt: rozumíš tomu velmi dobře. Prodejci se snaží navodit dojem, že je to homologované jako AR, ale není tomu tak. Kdyby měl homologační úřad třeba v D jenom zrnko podezření, že jednou z fcí může být AR, tak to štempel nikdy nedostane. Je to homologováno jako něco zcela jiného
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
no ved prave ide o to ze bez prislusneho software neumoznuje detekciu radarov. nakoniec na SK je to podobne. nikto sa nesnazi navodit nijaky dojem ale proste je to tak. je to jedna z velkych vyhod tak preco to nespomenut. a nie je to homologovane ako nieco celkom ine ale presne ako som pisal ako samostatna technicka jednotka v DE neviem ale v spanielsku sa stalo ze zariadenie zakaznikom zabavili ale kazdemu ho museli vratit a nahradit skodu. rizoko je vzdy ale otazka je ako to nekoniec dopadne. dokonca aj svajciari potvrdili ze je to OK http://www.stinger-deutschland.de/en/co ... article/86
co sa tyka displeja je to otazka preferencie. displej je prehladny a podsvietenie sa samozrejme sa nastavit podla zelania (extra display a extra tlacitka). display urcite ma zmysel a je velmi uzitocny
co sa tyka displeja je to otazka preferencie. displej je prehladny a podsvietenie sa samozrejme sa nastavit podla zelania (extra display a extra tlacitka). display urcite ma zmysel a je velmi uzitocny
STINGER je legalny & homologovany, antiradary nie!
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Jen perlička: Já měl tenkrát taky na ty Unideny homologaci, měřili mi je ve Vyškově, je tam (nebo byl tam) vojenský výzkumný ústav, takže jsme tam ty AR měřili v měřící komoře. To je to správné měření.
Měření AR v autě:
Jde o to, že každá anténa má nějaký vyzařovací diagram - prostě postranní laloky, a když se to testuje na autě, tak můžou být s tím samým AR jiný výsledky - paprsek radaru se strefí mezi laloky a vypadá to, že to není citlivé atp. Auto nikdy nejede přesně ve směru paprsku radaru, jsou tam odrazy od okolí, to se různě v anténě sčítá/odčítá... Taky vliv okolí na anténu je veliký. Takže já jsem tohle porovnávání moc nedělal, mám rád exaktní měření při současným otáčením AR, pak to bylo vždycky krásně vidět, jaký je diagram antény. U levných AR tedy nic moc. Ale dnešní antény jsem tedy neviděl, i když zázraky se nekonají a principy jsou pořád stejné. Nejlepší je klasický horn.
Ale to byla jen technická vsuvka pro méně znalé
Jdu spát...
Měření AR v autě:
Jde o to, že každá anténa má nějaký vyzařovací diagram - prostě postranní laloky, a když se to testuje na autě, tak můžou být s tím samým AR jiný výsledky - paprsek radaru se strefí mezi laloky a vypadá to, že to není citlivé atp. Auto nikdy nejede přesně ve směru paprsku radaru, jsou tam odrazy od okolí, to se různě v anténě sčítá/odčítá... Taky vliv okolí na anténu je veliký. Takže já jsem tohle porovnávání moc nedělal, mám rád exaktní měření při současným otáčením AR, pak to bylo vždycky krásně vidět, jaký je diagram antény. U levných AR tedy nic moc. Ale dnešní antény jsem tedy neviděl, i když zázraky se nekonají a principy jsou pořád stejné. Nejlepší je klasický horn.
Ale to byla jen technická vsuvka pro méně znalé
Jdu spát...
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
STiR vs ramer 34,3 MP
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
ragamix: i v NL je zakázaný dokonce prodej detektorů a lze je tam bez problémů koupit a dokonce vesele fungují i net stránky s .nl
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
A není to třeba tak, že Stinger je legální jen když v autě nejsou čidla?