BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Nikdo predsa na tej dojazdovke nebude nebude jazdit 10000km ale na tych 100km to nemoze mat predsa vplyv. A aj keby obvod nesedel a ten nikdy na 100% sediet nebude, robi tam problem rozdielna rychlost otacok kolies alebo urcity naklon vozidla na stranu?
Kolesa sa predsa stale otacaju rozdielne rychlo, moze to byt aj inym tlakom, inou vyskou dezenu, no hlavne v zakrutach a to riesi diferak.

Kazdopadne dojazdove kolesa sa pouzivali roky a nikdy som nezachytil nejaky problem u akehokolvek auta, s akymkolvek druhom nahonu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

U passata syncro jsem mel v navodu napsany ze vsechna kola musi mit stejny rozmer a melo to i plnohodnotnou rezervu ale :) kazdopadne me je to jedno, rft si da na auto pouze uchyl
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Bond007 píše:...rft si da na auto pouze uchyl
suhlas :-bd
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

to sem se teda skoro urazil.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

Aj ja mam uz skusenosti s RFT, schytal som ich na aute co som kupil, su uplne nove takze ich musim urychlene zodrat. Najazdil som na nich asi 500km a uz mi lezu na nervy, nehorazne buchaju do podvozku a kolesa poskakuju ako chcu, pricom je citit ze podvozok by to aj odfiltroval ale tie pneu ho vzdy potopia.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4060
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od HondaMan »

Tak u aut s LSD se dojezdovla pouzivat nesmi, protoze by diferencial porad "zaviral" az by umrel. Nemaji nove BMW neco jako eLSD?

Spis by me zajimal rozdil v obvodu mezi nafoukly vs. vyfoukly RFT vs. dojezdovka
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Pri LSD to logiku dava iked aj tam si myslim, ze bude nastavena urcita rezerva pri rozdielnom otacani praveho a laveho kolesa.
No nove BMW ziadnu formu LSD nemaju, iba klasiku ESP s pribrzdovanim pretacajuceho sa kolesa a tam tiez caka na dost vyrazny rozdiel rychlosti, to by potom v kazdej zakrute brzdilo vnutorne koleso aj ked nepresmykuje, co urcite nerobi...

A tu je mozne si krasne nasimulovat rozdiel v priemere a obvode...http://www.alloywheels.com/Tyre_Calculator

Pri 225/45 R17 je priemer 634mm a obvod 1992mm
A dojazdovka o rozmere 125/80 R17 je priemer 632mm a obvod 1985mm - rozmer 205/55 R16 je na milimeter rovnaky.
Co mi robi rovnaky rozdiel ako keby som mal na jednej gume o 1mm mensi dezen ako na druhej.

Pri 255/35 R18 je priemer 636mm a obvod 1998mm...

Vypusteny RFT bude mat mozno hodnoty, mozno nizsie ako rozmer 225/40 R17 kde uz je priemer 612 co uz je rozdiel 22mm
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

mám se přiznat, jaxem krásně sám se sebou vyebal?
:D
začalo i povrzkávat (nepatrně) těsnění u dveří řidiče, tak že to máznu osvědčeným regumem a bude klid.... doma šáhnu do regálu pro regum a ....sfiňa došel/vyschnul.... taxem zajel do drogošky pro regum.... neměli... ale že prý mají speciální silikonový přípravek na těsnění dveří aut.... vzal sem tu pixlu do ruky a fakt - cituju návod:" odstraňuje vrzání dveřních těsnění".... zakoupeno a napatláno všech 4+1 dveřních dvojitých těsnění a auto odstaveno do garáže na noc....¨

ráno vlezu do auta natěšený, jak tam bude klid..... uffffff, to byl vydup..... všech patero dveří vrzalo nahlas asitak, jako dyž si sednete v lederhose do kožený sedačky a začnete se vrtět.... děs běs.... sem myslel, že mně šlehne....

DVĚ hodiny + víc než litr technického benzínu sem se s tím dupal, než sem všechna těsnění a dosedací plochy dokonale odmastil a přestalo to vrzat..... :((
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@bond: nepsals tady, žes věnoval hromadu úsilí věcem okolo úpravy SW?

Tyhle znáš?

Tohle mně fakt zaujalo:
Andrew@ActiveAutowerke;11138068 píše:[CENTER]Active Autowerke

Obrázek[/CENTER]



Active Autowerke offers unparalleled performance software for the BMW E9X n52 that brings the I6 to new levels of performance.

You can have a Active Autowerke flash installed on your vehicle in 3 ways.
1. Mail your ecu to us for with a same day turn around and Free 2 day shipping within the USA.
2. Bring your vehicle to one of our authorized flash dealers. They can be foundHERE highlighted in RED
3. Purchase Our Simon Tool - See below for details

Our Simon Programmer can be used to flash your vehicle where ever you are at your own convenience. Sending your ecu in the mail will be a thing of the past. The Simon tool can be used to switch between stock, street tuned, and race maps, meant for race fuel.

The Active Autowerke Simon handheld flash programmer can program one vehicle.

-----------------------------------------------------
328i - Stage 1 ( Stage 2 Now Available)
325i, 330i - Stage 2 (Now Available)

-----------------------------------------------------

[CENTER]Obrázek

Vehicle- 328i Automatic
Mods:Muffler delete (single 2 inch tip)
Dyno: Mustang Dyn Aka"Heart Break dyno"

[/CENTER]


*Stage 2 now includes improved Valve Lift Control for more HP and TQ!*

Key Feautures:

-Improved Gas Mileage
-Sportier throttle response
- Available for 91-93 octane
-Smoother pulls through RPM band
-Off Road options for cars without cats
-Increase RPM Limiter for Manual Cars
-15 HP gain & 12 ft lbs of torque.
-Expect Higher Gains with bolt on Modifications.


NOTE: Please post all questions regarding the Active Flash Here

Customer Reviews:

http://www.e90post.com/forums/showthrea ... st11435029
Protože v referencích nemají zmíněnu verzi N53B30, napsal jsem Andrewovi:
Looking into AA website I did not notice an engine type I am interested in: N53B30O0B (3.0i, 200kW, MY2011, EU version). Is there any AAtune stage 2 (+Simon, obviously, as I am from the other side of the pond) available ?
a tohle mi odpověděl:
Yes we have done a quite a few of these actually.
podle webu mají pár zastoupení i na naší straně rybníka..... škoda, že to mám ještě rok v záruce, asi bych do toho šel... teda samozřejmě včetně tý věcičky zavaný "Simon"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

tohle neznam, 330D jsem mel ladenou od Hartge, na 130i jsem zkousel nejaky udelatko ktery mi doporucili primo u bmw prodejce, ale to jen zkracovalo chod plynu a nic vic, u Z4 jsem si prave pres morisaka a nekoho kdo pry ladi SW pro ruzny zavodni upravy nechal uádelat upravu SW primo na brzde ktera mela odladit nastaveni vanosu tusim atd a sundat limiter a s tim jsem maximalne spokojenej. Chystam se na neco podobnyho u 550i, ale ten upravce zatim nema nejaky adapter na pripojeni k novejsim ridicim jednotkam od bmw...hned jak ho bude mit jde pryc omezovac.

Jamoc nejsem priznivcem tady tech "power boxu" a podobnych veci...prijde mi to takovy neelegantni a to uz bych radsi zkusil v tvym pripade treeba toho Hartge
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Odpovědět