pavproch píše: Benzínem to být asi nemůže, liju do toho výhradně 100voltový MaxxMotion nebo Vervu...
Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
nalij tam nejakou sracku, treba to pomuzepavproch píše:pavproch píše: Benzínem to být asi nemůže, liju do toho výhradně 100voltový MaxxMotion nebo Vervu...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
No vlastně ano.pjanda píše:
Jinak EX_XEL: Jestli to nebude tak, ze prave pri rychlem razeni potrebujete rychle padani otacek a ne maopak, co Vy na to?
(původně jsem tu napsal elaborát, kde jsem odůvodňoval, proč by mohly padat i pomaleji, ale byl to zbytečný konstrukt a došlo mi, že máte v podstatě pravdu a nemá smysl zvažovat "patologické" stavy typu "otáčky padají normálně moc rychle, takže to padání musíme zpomalit")
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
Ještě jsem si vzpomněl, že mi kdysi lítaly nahoru otáčky v RS II Octavii (laskavé, když zatáčíte na volnoběh na dvojku a ono to zvýší otáčky o 1000:-)
Problém byl v tom, že nějaký kosočtverec v servisu (nejspíš) při výměně cívky dodrbal ten plastový kryt motoru, který slouží zároveň jako sání a ono si to nějak přisávalo vzduch odjinud a motor z toho byl voľaký zmätený...
Problém byl v tom, že nějaký kosočtverec v servisu (nejspíš) při výměně cívky dodrbal ten plastový kryt motoru, který slouží zároveň jako sání a ono si to nějak přisávalo vzduch odjinud a motor z toho byl voľaký zmätený...
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
tak neska (jak píšu vedle v threadu o pneumatikách) brambor předvedl nový prvek: po ostré jízdě okolo přehrady jedu z poměrně prudkého kopce (sjezd estakádou okolo hráze šanců směr ostravice) asi kilodvacet, brzdím motorem na vytočenou trojku, nohou se ani nedotýkám plynového pedálu..... poté, co sem minul estakádu, sem se rozhodl, že už brzdit motorem nepotřebuju a chtěl přeřadit na čtyřku.... zdůrazňuju: na plynový pedál sem se ani nepodíval, sešlápl spojku a chtěl zařadit 4 a.... v tu chvíli vyletěly otáčky o dobrých 500 VÝŠ a pak teprve začaly klesat..... tohle přece není normální....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
tak ja nechci byt chytry, ale myslim, ze uz ti to tu nekdo rekl - zpiceny soft > poladit.
to auto evidentne mechanicky funguje. kdyby ne, tak se to sere furt
to auto evidentne mechanicky funguje. kdyby ne, tak se to sere furt
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
tak po důkladném studiu infernetu (tady, e90posts, bmwklub cz i sk aji inde) sem došel k závěru, že sem k závěru nedošel....
a) může to opravdu být SW featura, jak píše -pj- i matej
b) může to být i HW "malfunction"
Pokud by to byl HW, tak se by to např mohlo být (řadím to bez ladu a skladu i bez hlubších úvah k každé položce):
- CDV ?
- HPFP ?
- 2009 byl v celé EU recall vzduchový filtr N53?!?!
- 2011 byl v Německu recall na vstřiky N53?!
- váznutí škrtící klapky???
- špatně nastavený snímač škrtící klapky
- čidlo rozepnutí spojky?
- netěsnost klapky, výfuku, hadiček
- vadný snímač AAC
- poškozený odvětrávací ventil
- váha vzduchu??
- "zadrhávající" snímač polohy plynu
- vanos solenoidy? (imho N53 vanos nemá)
- EGR ventil?
Takže hledám někoho s mobilním BMW-VAGem, kdo by byl ochoten se mnou jezdit, jezdit, jezdit a za jízdy číst veškeré možné provozní hodnoty (včetně skrytých)....
a) může to opravdu být SW featura, jak píše -pj- i matej
b) může to být i HW "malfunction"
Pokud by to byl HW, tak se by to např mohlo být (řadím to bez ladu a skladu i bez hlubších úvah k každé položce):
- CDV ?
- HPFP ?
- 2009 byl v celé EU recall vzduchový filtr N53?!?!
- 2011 byl v Německu recall na vstřiky N53?!
- váznutí škrtící klapky???
- špatně nastavený snímač škrtící klapky
- čidlo rozepnutí spojky?
- netěsnost klapky, výfuku, hadiček
- vadný snímač AAC
- poškozený odvětrávací ventil
- váha vzduchu??
- "zadrhávající" snímač polohy plynu
- vanos solenoidy? (imho N53 vanos nemá)
- EGR ventil?
Takže hledám někoho s mobilním BMW-VAGem, kdo by byl ochoten se mnou jezdit, jezdit, jezdit a za jízdy číst veškeré možné provozní hodnoty (včetně skrytých)....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
to umi muj servisak v brne a prisel tak na vadnou vahu v 550i kterou sem v bmw reklamoval dva rokypavproch píše:tak po důkladném studiu infernetu (tady, e90posts, bmwklub cz i sk aji inde) sem došel k závěru, že sem k závěru nedošel....
a) může to opravdu být SW featura, jak píše -pj- i matej
b) může to být i HW "malfunction"
Pokud by to byl HW, tak se by to např mohlo být (řadím to bez ladu a skladu i bez hlubších úvah k každé položce):
- CDV ?
- HPFP ?
- 2009 byl v celé EU recall vzduchový filtr N53?!?!
- 2011 byl v Německu recall na vstřiky N53?!
- váznutí škrtící klapky???
- špatně nastavený snímač škrtící klapky
- čidlo rozepnutí spojky?
- netěsnost klapky, výfuku, hadiček
- vadný snímač AAC
- poškozený odvětrávací ventil
- váha vzduchu??
- "zadrhávající" snímač polohy plynu
- vanos solenoidy? (imho N53 vanos nemá)
- EGR ventil?
Takže hledám někoho s mobilním BMW-VAGem, kdo by byl ochoten se mnou jezdit, jezdit, jezdit a za jízdy číst veškeré možné provozní hodnoty (včetně skrytých)....
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
můžu poprosit o kontakt (SZ)? kuju
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
www.morisak.czpavproch píše:můžu poprosit o kontakt (SZ)? kuju
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW