Caddy: Ford je proste americka znacka, ze evropska odnoz nedela zrovna "US cars" je sice fakt, ale to z automobilky jeste nedela nemeckou firmu

Chvili jsem nad tim premyslel a tuto diskusi cekal, nakonec jsem ale zvolil sekci Americka auta. I proto, ze novy Focus je i na US trhu prakticky stejny, takze za ryzi produkt evropske divize ho ani nelze povazovat...
Jinak goes ma do jiste miry pravdu, ostatne zacal podobnymi slovy jako ja

, ale rekl to pak tak, abych se ozval

Nicmene presto zareaguji - nemyslim si, ze by druha generace Focusu zejmena co do jizdnich vlastnosti nebyla nadprumerna, jen proste nemela takovy naskok jako prvni a uz kdyz prisla, az tak nezarila. S casem se pak jeji pozice logicky dale zhorsovala, povest ale zustavala...
Faktem nicmene je, ze pokud nekdo chtel kompakt co se vice ridit necha nez si ridi sam, mnoho alternativ k Focusu nebylo ani v roce 2010. VW je cely ze hry, vetsina Francouzu to same, z Japoncu rekneme Subaru a Mazda (ale to je do jiste miry take Focus), treba takovy Civic v UFO stylu take neni zrovna moc na rizeni. Takze konkurence tak nejak v tomto smyslu vyklidila prostor sama.
Jestli novy Focus zamiri zase trochu vyse sam, to je otazka, ale pravdepodobne nikoli, tohle se dnes nenosi. Snad aspon nebude horsi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n