Prozatím mi tam nikdo "rozumně" neodpověděl.... autí to od novoty nedělalo (nebo sem si toho v prvotním nadšení nevšiml), registruju to od cca 5-8kkm na tachu...... páč ňa to sejří čímdáltímvíc, v podstatě každý pokus o sportovnější jízdu končí stavem menší či větší nasratosti, tak sem se rozhodl to řešit.... V servisu mi ovšem tvrdí, že je vše OK.Plně zahřátý motor, delší jízda s vysokým zatížením, vytočím někam nad 4k otáček a chci přeřadit nahoru, tak (po uvolnění pedálu plynu a sešlápnutí spojky) otáčky padají velmi neochotně, prakticky vůbec... při méně zahřátém motoru nebo při řazení nahoru pod 3k otáček otáčky padají správně (čti rychle dolů).
Pokud ale předtím autíčko "ženu" opravdu na max výkon (plný plyn až do omezovače), tak následně několik minut otáčky nechtějí padat (při řazení nahoru) ani v otáčkách i jen lehce nad 2k....
Proto vznáším otázku:
Nevíte někdo (kdekoli v CZ/SK) o nějakém jiném autě (3er, 5er s MANUÁLEM!) s motorem N53B30O0B (200kW, ideálně MR2010-11), se kterým bych se mohl svézt (myslím vlastnoručně řídit, ne spolujezdec... proto klidně i půjčovna....) abych měl přímé srovnání, zda je to problém mého konkrétního kusu nebo obecný neduh těchto motorů (teda spíš teho posratého EURO 5)?