BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

Čistě ze zvědavosti: nová M5 má taky elektriku, nebo u M použili nějak z tradice hydrauliku?
TSs
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Z brozury k M5 - http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... bmw_m5.pdf
Hydraulic rack-and-pinion steering with M-specific Servotronic function
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od honziss »

The hydraulic rack-and-pinion steering with variable ratio is another M-specific feature, combining precise directional stability with a need for less steering effort when manoeuvring. The M Servotronic system has also been specially configured and allows the driver to adapt the characteristics of the speed-sensitive power assistance to individual tastes and requirements via three settings.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

Toto je nepochopitelne. Do novsej M5, ktora je tak nejak menej zamerana na vodica daju hydrauliku, ale do starsej M3 po FL napchaju elektriku...
Uživatelský avatar
525iX
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: pát 23 pro 17:58
Bydliště: Pááárdubice!!!! !!

Re: BMW Divize

Příspěvek od 525iX »

Je čas se s tím smířit. Hydraulický posilovače končej.
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od drugster »

balance píše:Nemá někdo podobnou zkušenost? Po zimě jsem na E90 nahodil na zadní nápravu nové PZERO (na přední zůstaly už jednu sezonu jeté Micheliny PilotSport2) a zadní náprava(?) začala ve vyšších rychlostech (160+) plavat ze strany na stranu. Předchozí PS2 nebo zimní Nokiany toto nedělaly.
Chystám se na převážení kol a geometrii. Nějaké jiné typy?
Proc si nekoupil PS2?
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
balance
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: čtv 10 bře 22:28

Re: BMW Divize

Příspěvek od balance »

drugster píše:
balance píše:Nemá někdo podobnou zkušenost? Po zimě jsem na E90 nahodil na zadní nápravu nové PZERO (na přední zůstaly už jednu sezonu jeté Micheliny PilotSport2) a zadní náprava(?) začala ve vyšších rychlostech (160+) plavat ze strany na stranu. Předchozí PS2 nebo zimní Nokiany toto nedělaly.
Chystám se na převážení kol a geometrii. Nějaké jiné typy?
Proc si nekoupil PS2?
V daném rozměru (255/35 R18) mi ji nikdo jako nonRFT nedokázal nabídnout. A pzera jsem chtěl vyzkoušet ...
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

snowman, honziss: Díky. :-) Alespoň něco teda vypadá, že zůstalo v pořádku. :-)
TSs
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Neni zac ;) Uvidime ako na tom bude F80 M3, no dalsia M5 uz hydrauliku mat urcite nebude...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

Koby píše:rikin: strašný řízení má už facelift e90, zpoždění a bez citu...( proto chtěl kamarád ted a nedívím se takový ten přechodný model, novější motor ale ještě hydrauliku ) Nová trojka s pětka je na tom eště hůř?
Ackoliv jsem zkusil desitky ruznych znacek tak podle me uz to horsi byt nemuze a nove BMW maji stejne rizeni jako zminujes ty, jako kdyby dostaly skoleni od audi. Pocitove vam prijde, ze volant vubec neni spojeny s autem. Zvlastni je, ze treba subaru umi udelat elektricky posilovac ktery ma zpetnou vazbu, nechapu proc to bmw neudela kdyz uz museli oddelat tu vybornou hydrauliku.
Odpovědět