Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
IMHO aktivní režim je pro obsluhu nesrovnatelně snazší. Ve chvíli kdy se dostanu nepředpisovou rychlostí víc jak 20 metrů před ně, už záleží jen na nich co bude tolerováno. Což u starých nebylo tak jednoduché, stačilo začít brzdit, či jinak dát najevo že vím co se děje a Passat se vracel na číhanou ve 120kmh. Takže holt brzdit vedle každého dvojvejfukového metalického zatmaveného passatu jedoucího nezvykle pomalu, koukat kdo ho vede a pak případně před dosahem rameru dobrzdit na legální rychlost a tou poodjet na +60 metrů od Rameru. Prostě vopruz
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Minimálně o jednom víš
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Ano, to je. Ale i příslušníci jsou dnes zdatní v oblasti internetu a vím, že chodí na tohle nebo i na jiná odborná fóra, kde se problematika měření a AR probírá. Takže někteří z nich dobře vědí, že každý aktivní radar je identifikovatelný. Některý snáz a některý hůř...bohous píše:IMHO aktivní režim je pro obsluhu nesrovnatelně snazší. Ve chvíli kdy se dostanu nepředpisovou rychlostí víc jak 20 metrů před ně, už záleží jen na nich co bude tolerováno. Což u starých nebylo tak jednoduché, stačilo začít brzdit, či jinak dát najevo že vím co se děje a Passat se vracel na číhanou ve 120kmh. Takže holt brzdit vedle každého dvojvejfukového metalického zatmaveného passatu jedoucího nezvykle pomalu, koukat kdo ho vede a pak případně před dosahem rameru dobrzdit na legální rychlost a tou poodjet na +60 metrů od Rameru. Prostě vopruz
Blbý to bude v noci, kdy se mohou zašít mezi kamiony a při průjezdu/průletu je člověk pozná akorát podle dvojice velmi kvalitních blesků Tam je to bez AR prakticky bez šance - nebo 130kmh.
Věz, že radar měří před vozidlem ve vzdálenosti 2,5m x boční odstup od měřeného objektu...takže běžně do 10m před Passatem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Ramer10 se chlubí na webu rozsahem 20-60 metrů ?! Ale proč si kazit směnu čekáním na auto s antiradarem ? Moje základní poučka je že většinu času inkasují a menšinu jedou, takže šance se potkat s nenakrmeným je minimální. jezdím dost, tak 5x jsem je potkal na lovu a vždy předjel a odjel. 1x jsem byl zaměřen ze stojícího (z nuly zrychujícího), poté jsem jim trochu ujel neměřeně (nestihly zrychlovat) a odchycen za prvotní nízkou rychlost (když jestřáb přilétal, už jsem brzdil). Bejt to s novým, tak mám starost.řidičBOB píše:Ano, to je. Ale i příslušníci jsou dnes zdatní v oblasti internetu a vím, že chodí na tohle nebo i na jiná odborná fóra, kde se problematika měření a AR probírá. Takže někteří z nich dobře vědí, že každý aktivní radar je identifikovatelný. Některý snáz a některý hůř...bohous píše:IMHO aktivní režim je pro obsluhu nesrovnatelně snazší. Ve chvíli kdy se dostanu nepředpisovou rychlostí víc jak 20 metrů před ně, už záleží jen na nich co bude tolerováno. Což u starých nebylo tak jednoduché, stačilo začít brzdit, či jinak dát najevo že vím co se děje a Passat se vracel na číhanou ve 120kmh. Takže holt brzdit vedle každého dvojvejfukového metalického zatmaveného passatu jedoucího nezvykle pomalu, koukat kdo ho vede a pak případně před dosahem rameru dobrzdit na legální rychlost a tou poodjet na +60 metrů od Rameru. Prostě vopruz
Blbý to bude v noci, kdy se mohou zašít mezi kamiony a při průjezdu/průletu je člověk pozná akorát podle dvojice velmi kvalitních blesků Tam je to bez AR prakticky bez šance - nebo 130kmh.
Věz, že radar měří před vozidlem ve vzdálenosti 2,5m x boční odstup od měřeného objektu...takže běžně do 10m před Passatem.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
pro noční přesuny je stále nejvhodnější oblíbená polská metoda "jazda na supa"
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Dvojitá ochrana, to je základ: Protector950 & ALG9RX2 vs Unicam RedLight
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Tušíte někdo jestli "reflexní a vyhřívané čelní sklo" od fordu odstíní přenosné detektory? Jde o to, jestli ta "reflexní" vlastnost je dosažena pokovením, nebo jinak. Někde jsem slyšel, že vyhřívání a pokovení údajně nejdou dohromady.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
pokovené sklo odstíní, vyhřívané sklo by ford jsou mimidrátky ve skle a ty nevadí
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
No právě mi jde o to, jestli to "reflexní a vyhřívané čelní sklo" (v Německu mu říkají "solar reflect") je pokovené. Na pohled hází takový ten nafialovělý odraz. Ale GPS signál do přenosné navigace prý přes něj prochází - u pokovených to také bývá problém.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
reflexní a vyhřívané nelze kombinovat u VW. U Fordu nevím... Jestli je to sklo skutečně "reflexní" poznáš bezpečně přes polarizační brýle. Ale zkušené oko to odhalí i bez nich. Další možnost je u štítku - bývá tam označení IR.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time